Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpon lausunto Rydmanista pistää vihaksi

Vierailija
28.06.2024 |

Juuri on äänestetty Rydmanin luottamuksesta, ja sitten alkaa Orpo änkyröidä. Onko tämä nyt sitä surullisenkuuluisaa kaksoisviestintää?

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010530212.html

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ovat itse halunneet ja julkisuudenkipeinä nyt syyttelevät. Jos tyttö tahtoo läheisyyttä, niin ei se ole sen miehen vika vaikka suvvakit kuinka vinkuu. Rudman on mediapelin marttyyri.

Vierailija
82/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon jutut on kyllä ala-arvoisia. Ennen vanhaan olisi annettu selkään tuollaisista mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihminen, joka ei ole paljon mukana politiikassa eikä minulla ole vahvoja tunteita mitään puoluetta tai poliitikkoa kohtaan. Useimmiten äänestänkin henkilön, en puolueen perusteella.

Neutraalilla asenteella olen tutustunut myös tähän tapaukseen ja omasta mielestäni Rydman on yllättävänkin vakuuttavasti osannut nostaa esiin monia HS:n jutun epäkohtia ja ristiriitaisuuksia. Sanon siksi "yllättävän", koska olen todellakin hyvin yllättynyt siitä, kuinka hatarasti HS on näyttänyt rakentaneen juttunsa. Kaikki Rydmania puolustava aineisto, joka heillä on ollut tiedossaan ennen jutun julkaisemista, on jätetty pois. Ihan totaalisesti.

Lisäksi jutussa on ihan todistettujakin asiavirheitä, vaikka HS väittää yhä sen olevan täysin totuudenmukainen. Esimerkiksi jutun "Oona" on ollut täysi-ikäinen Rydmaniin tutustuessaan vaikka HS:n jutussa väitetään toisin.

Hienosti hiottu muunnelma klassikosta En ole persu mutta X jossa X on persuille myönteinen asia. 

Nyt on puoluetoimistolla nähty jo vähän vaivaa. Respect!

Vierailija
84/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nuoren naisen sanaanhan ei tietenkään voi uskoa?

Ei voi. Myös nuoret naiset voivat valehdella syystä tai toisesta. Ketään ei pitäisi koskaan tuomita pelkkien väitteiden perusteella.

Vierailija
85/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Myös nuoret naiset voivat valehdella syystä tai toisesta. Ketään ei pitäisi koskaan tuomita pelkkien väitteiden perusteella.

Kaikki naiset valehtelevat, ovat se ketkumpi sukupuoli.

Vierailija
86/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo käyttäytyy jakomielitautisen tavoin. Mitä hän nyt yrittää sanoa ja kenelle?

Kokoomus yrittää jälleen kerran ajaa kaksilla rattailla. Orpon käytökselle on yksinkertainen syy, kalja. Pääministeri puhuu selvinpäin yhtä ja normaali kunnossa toista. Kansaa tuo kelmi koittaa vieläkin hämätä mutta vähissä on ne jotka lapasta uskoo.

Vierailija
87/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliitikot puhuvat niin totta kuin osaavat. Voi luoja niiden osaaminen on nähty. Nuista saisi suurin osa potkut jos kyse olisi ns. normaalista työsuhteesta. Ei kestä hermot ajatella sitä kuinka vähällä järjellä tätäkin maata johdetaan. Joitakin maita vielä vähemmällä järjellä. Sen ajatteleminen on jo niin hirveää että ymmärrän jos vetää ihan hirveät lärvät. 

Vierailija
88/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta.

Objektiivisesti valhetta. Savua on helppo tehdä ilman tulta.

Vierailija
89/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

[media=youtube]DipHeKz3vXE[/media]

Vierailija
90/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivovamma

Vierailija
91/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kaikkien kohdalla tämä, minkä Sanna Marin sanoi tänään: Ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteensä?

Eikö tuo sovi ihan jokaiselle ihmiselle, oli politikko tai ei. Kaikilla on oikeus ilmaista mielipiteensä. Niin Orpolla, Rydmannilla kuin Marinilla jne.

Vierailija
92/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Suomessa ennen ollut yhtä paskaa hallitusta ja pääministeri kuin nyt. Persujen  paikka ei todellakaan olisi hallituksessa... 

Mieluummin pitäisi olla sossu, joka pitäisi rajat auki ja ottaisi miljoonat tulijat vastaan kela-kortti ojossa. Mikään ministeri ei koskaan ole tullut Suomelle yhtä kalliiksi, kuin oma maa ensin ajattelu on haitallista Tuppurainen

Mikähän hallitus se nyt taas olikaan, jonka pääministeri Sipilä lupasi tulijoille jopa oman asuntonsa? Eikä ollut sdp:tä mailla eikä halmeilla.

Vierailija
93/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on kova tarve olla ahdistelijan puolella. Miksi?

Se Ryydmanin tyttöjen groomaaminen on sitä parempaa groomausta. Persut on tekopyhiä.

Rydmanin tyttöjen groomauksesta ei ole minkäänlaisia todisteita. Ei yhden yhtä.

Mites se, että monta eri tyttöä kertoi asiasta.

Tai se, että asia oli julkinen salaisuus Kokoomuksessa vuosia ja kaikki kontaktoidut kokoomuksen edustajat tiesivät kyseessä olevan Rydman, kun toimittaja soitti heille kysyäkseen syytöksistä mainitsematta edes nimeä. Lisäksi naiset ovat itse näyttäneet viestittelyjä ja kertoneet johdonmukaisesti tapahtuneista siinä missä Rydman itse on kautta rantain asiat myöntänyt, mutta

Eivät tienneet kaikki kontaktoidut. Hesari vain taktisesti jätti nämä, jotka eivät asiasta olleet koskaan kuulleetkaan, mainitsematta jutussa.

Olen miettinyt paljon sitä, miksi tämä maalittamiskampanja suunnattiin juuri Rydmaniin. Voiko tosiaan olla, että jos on konservatiivisiin arvoihin kallellaan, on vaarassa joutua Suomessa tällä tavalla median jahtaamaksi? 

Vierailija
94/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt ovat itse halunneet ja julkisuudenkipeinä nyt syyttelevät. Jos tyttö tahtoo läheisyyttä, niin ei se ole sen miehen vika vaikka suvvakit kuinka vinkuu. Rudman on mediapelin marttyyri.

Tämä. Kaikki tämänkin keissin naiset ovat itse kiinnostuneet alun perin hänestä ja olleet omalta osaltaan aktiivisia Rydmanin suuntaan. Miksi sitten Rydman viehättää juuri monia nuoria naisia, tietyllä tavalla ymmärrän hyvin. Hänessä on tietynlaista poikamaisuutta ja varmasti myös käyttäytyy hyvin herrasmiesmäisesti. 

Vierailija
95/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedoryd on yksi syy persujen alamäkeen. Ei sielläkään pedoista tykkää kuin muutama, vaikka se persupiirre onkin.

Vierailija
96/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihminen, joka ei ole paljon mukana politiikassa eikä minulla ole vahvoja tunteita mitään puoluetta tai poliitikkoa kohtaan. Useimmiten äänestänkin henkilön, en puolueen perusteella.

Neutraalilla asenteella olen tutustunut myös tähän tapaukseen ja omasta mielestäni Rydman on yllättävänkin vakuuttavasti osannut nostaa esiin monia HS:n jutun epäkohtia ja ristiriitaisuuksia. Sanon siksi "yllättävän", koska olen todellakin hyvin yllättynyt siitä, kuinka hatarasti HS on näyttänyt rakentaneen juttunsa. Kaikki Rydmania puolustava aineisto, joka heillä on ollut tiedossaan ennen jutun julkaisemista, on jätetty pois. Ihan totaalisesti.

Lisäksi jutussa on ihan todistettujakin asiavirheitä, vaikka HS väittää yhä sen olevan täysin totuudenmukainen. Esimerkiksi jutun "Oona" on ollut täysi-ikäinen Rydmaniin tutustuessaan vaikka HS:n jutussa väitetään toisin.

<

Harmi, jos ohitat asiallisen järkipuheen persuttelulla. Tiesitkö, että loppujen lopuksi harva ihminen on vahvasti tietyn puolueen kannattaja vaan suuri osa suomalaisista äänestää joskus toista puoluetta, joskus toista.

Ihmettelen itse sitä, kuinka punaviherpuolueilla tiettyä mieltä oleminen on kuin automaatio, puolueen näkemykset ovat kuin uskonto heille. On hyvin hämmentävää, kuinka kritiikittömästi tälläkin palstalla monet muodostavat mielipiteensä miettimättä asiaa oikeasti ja tutustuen siihen rehellisin ja avoimin silmin. 

Vierailija
97/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi vielä parikymmentä vuotta sitten oli oikea groomauksen mallimaa. Tyttöjä käytettiin hyväksi. Poikia toki myös. Yleensä sedät pääsi kuin koira veräjästä.

Ei vieläkään tule julki kuin pieni osa tästä. Ei niistä vanhoustakaan uskalleta puhua, kun syyllistys on edelleen niin vahva. Uhreja syyllistetään jasedät porskuttaa.

Vierailija
98/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vielä 80-luvulla vallitseva mielipide. Osa pahimmista ei ole vieläkään päässeet eteenpäin. Se lapsi on uhri.

Mämä tyypit on niitä, jotka nytkin haluaa ruumiillista kuritusta, naiset kotiin ja vankiloita lisää. Eli persuja.

Vierailija
99/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja jokaisessa tätä vastaavassa tapauksessa en ole ollut syytetyn puolella, esimerkiksi Aku Louhimiehen toimintatavoista todistivat myös esim. Pamela Tolan kohdalla elokuvan kuvausten muut työntekijät. Eli en suhtaudu lähtökohtaisesti skeptisesti naisten syytöksiin tällaisissa metoo-jutuissa.

Rydmanin tapauksessa olen toistaiseksi puoltanut häntä tähän mennessä ilmenneiden todistusten tai niiden puutteen/ristiriitaisuuden perusteella. Jos parempia todisteita ilmenee, olen valmis muuttamaan kantaani. Tähän mennessä Rydman on vakuuttanut enemmän kuin häntä syyttävät tahot. 

Vierailija
100/118 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedoryd on yksi syy persujen alamäkeen. Ei sielläkään pedoista tykkää kuin muutama, vaikka se persupiirre onkin.

Rydmania ei ole missään vaiheessa edes syytetty pedofiliasta. Kannattaa ottaa faktat haltuun ennen kuin osallistuu keskusteluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi