Orpon lausunto Rydmanista pistää vihaksi
Juuri on äänestetty Rydmanin luottamuksesta, ja sitten alkaa Orpo änkyröidä. Onko tämä nyt sitä surullisenkuuluisaa kaksoisviestintää?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalittaminen on nykyisin HS:n tapa,erittäin surullista,Sama intohimo kehitysmaalaisten uutisointiin,koska toteutuu.Murhia,raiskauksia,nöyryyttämisiä,puukotuksia,huumediilausta,ei kohuotsikoita,miksi näin?
Laita esimerkki Hesarin tekemästä maalittamisesta? Taas selkeä projisointi.
Juuri tämä Rydmaniin kohdistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on kova tarve olla ahdistelijan puolella. Miksi?
Väitetyn entisen ahdistelijan, jonka henkilö itse kiistää.
"Henkilö itse kiistää"?? No voihan vattu, sehän tästä puuttuisikin, että Wille pokkana sanoisi ministeriaitiosta: "Mua kiinnosta teidän välikysymykset yhtään, mulla on kiire viekottelemaan melkein sakkolihaa"....
Ei ole Suomessa ennen ollut yhtä paskaa hallitusta ja pääministeri kuin nyt. Persujen paikka ei todellakaan olisi hallituksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on kaksinaismoralisti
Koko Orpon hallitus on kaksinaismoralistinen
Minusta taas tuntuu, että hallitus saattaa etsiä sanan "moraali" sanakirjasta, lukea määritelmän ja sen jälkeen voi ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Ryydmanin tyttöjen groomaaminen on sitä parempaa groomausta. Persut on tekopyhiä.
Rydmanin tyttöjen groomauksesta ei ole minkäänlaisia todisteita. Ei yhden yhtä.
Miten edes Orpo voi olla noin selkärangaton. Onko hän nilviäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Ryydmanin tyttöjen groomaaminen on sitä parempaa groomausta. Persut on tekopyhiä.
Mites se, että monta eri tyttöä kertoi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalittaminen on nykyisin HS:n tapa,erittäin surullista,Sama intohimo kehitysmaalaisten uutisointiin,koska toteutuu.Murhia,raiskauksia,nöyryyttämisiä,puukotuksia,huumediilausta,ei kohuotsikoita,miksi näin?
Laita esimerkki Hesarin tekemästä maalittamisesta? Taas selkeä projisointi.
Juuri tämä Rydmaniin kohdistunut.
Alapeukkujen määrä hämmentää. Olen kuitenkin samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Täällä taitaa olla paljon porukkaa, joka ei osaa ottaa itse asioista selvää ja menee sen mielipiteen mukana, joka on "yleisesti hyväksytyin".
Olen joskus iloinenkin siitä, että olen hieman autisti ja pystyn olemaan esimerkiksi akateemisessakin ympäristössä joskus täysin eri kannalla kuin muut, jos kyseinen mielipide ei vain istu oikeustajuuni ja rehellisyyden käsitykseeni. Aiheuttaa joskus ulkopuolisuuden tunnetta, mutta en osaa elää niin, etten ole itselleni ja muille rehellinen.
Ihmettelenkin suuresti sitä, miten hatarasti rakennettua HS:n (katkeran exän kanssa) luomaa kohua niin harvat tuntuvat kyseenalaistavan.
T. Eräs arkkitehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta eri tyttöä, joista moni tunsi toisensa.
Seiska-tyylinen kirjoittelu ei mielestäni kuulu ns. varteenotettavan sanomalehden sisältöön. Minä ainakaan en tiedä kuka puhuu totta, naiset, toimittajat vai Rydman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää että nämä tytöt eivät etsineet (?) ikäistään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh minkäikäisiä Rydman on siis groomannut? Minulle uutta tietoa.
13-16vuotiaita.
Terveisiä vaan sinne kaivon pohjalle, jossa ei oo nettiä ja telkkaria.
Ei ole groomausta jos on kiva ja huomioonottava. Groomaus edellyttää tiettyjä aikomuksia ja onnea vain osoittamaan että sellaisia olisi ollut kun mitään tekoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on tekopyhä ja toinen on lapsia jahtaava sosiopaatti. Raadelkoot toisensa ihan rauhassa vaan. 🍿
Tuntuu, että "lapset" ovat ennemminkin jahdanneet Rydmania. Useampikin nainen kertoi olleensa teininä "Rydmanin fanityttö". Ehkä hän poikamaisen olemuksensa ja hyvien käytöstapojensa vuoksi on viehättänyt teini-ikäisiäkin naisia.
Lue vaikka tuosta, kuinka kauniisti hän kohteli tätä "Oonakin", joka väitti Rydmanin painostaneen häntä jäämään yöksi mutta todellisuudessa R. oli heittänyt tämän autolla kotiin, mistä nainen sillä hetkellä kiitteli lämpimästi.
https://www.willerydman.fi/blogi/2022/12/13/missi-adele-helsingin-sanom…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää että nämä tytöt eivät etsineet (?) ikäistään seuraa.
Itse ovat sanoneet "fanuttaneensa" Rydmania ja hakeutuneet aloitteellisesti hänen seuraansa.
Petteri Orpo on uhrannut kaikki moraaliset näkökohdat ja myy vaikka kuolleen mummonsa, kunhan saa pysyä vallassa. Hinnalla millä hyvänsä. Millään ei ole väliä. Ryydmanni kelpaa ministeriksi, vaikkei Kokoomuksen riveihin hetki sitten kelvannutkaan.
Edessä on Petterillä erittäin paskainen loppu kuten muullakin ahneudella.
Vierailija kirjoitti:
"PÄÄMINISTERI Petteri Orpo (kok) ei hyväksy elinkeinoministeri Wille Rydmanin (ps) kommentteja eduskunnan tämänviikkoisen luottamusäänestyksen jälkeen"
"RYDMAN kertoi tällä viikolla aikovansa jatkaa Helsingin Sanomien kritisoimista, vaikka syyttäjä päätti jättää HS:n toimittajia ja Rydmania vastaan syytteet nostamatta Rydmania koskevan lehtiartikkelin vuoksi."
Millä tavalla pääministeri aikoo kieltää Helsingin Sanomien kritisoinnin ja koskeeko se kaikkia kansalaisia vai vain Rydmania? Ilmanko Hesari palkkasi Ville Rannan, nyt saa tykittää persuvastaisia pilakuvia pääministerin siunauksella.
Samaa kannattaisi ihmetellä muidenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, nuoren naisen sanaanhan ei tietenkään voi uskoa?
Kommu nistit, menkää jo istumaan. Ihan minne tahansa, kunhan meette täältä meidän normaalien ihmisten ketjuista puuuis. Vaalit on ollu, ja oppositiossa oottaa hamaan tulevaisuuteen. Ja korkit kiinni. 😁