Onko miehelläni suhde?
Eli tapauksessa mieheni syyskuussa törmäsi kaverinsa ex-avokkiin,he tosin tuolloin vielä asuivat yhdessä.Tämä ex-avokki sanotaan häntä nyt vaikka Liisaksi,on mieheni vanha kaveri monen vuoden takaa.Jostain kumman syystä näillä kahdella on lokakuussa ollut hyvin tiivistä viestien vaihtoa ja puheluita.Juttu jysähti korviini kautta rantain, kun kuulin näiden kahden yöpyneen keskenään erään yhteisen tuttavan luona.Mies kertoi viestien ja puheluiden syyksi Liisan tukemisen vaikeuksissaan,jotka syntyneet exän aiheuttamasta harmista.Yöpymisen selitykseksi kertoi Liisaa ahdistaneen niin kovin mennä kotiinsa joten oli jäänyt yöksi sohvalle nukkumaan.Itsehän en edes tiennyt koko Liisan olemassa oloa ennen tätä yöpymistarinaa.Molemmat,sekä mieheni että Liisa vakuuttavat olevansa vain hyviä kavereita,mutta miksi sitten salailu.Edelleenkin ovat yhteydessä niin ettei minulle kerrota.Mitä pitäisi uskoa?Jos näillä kahdella on suhde niin mitä pelleilyä tämä on?
Kommentit (14)
Oletko trolli? Vai vaan todella tyhmä?
Nehän paneskelleet jo ekasta päivästä lähtien 😂 mitä tuota ihmettelemään.Kuolo molemmat korjatkoon
Menisit vaikka ulos kävelylle, siellä on hieno ilma. Näitä sun väkerryksiä ja itsellesi vastailuja ei jaksa kukaan enää lukea, sä et vaan oo hyvä näissä.
Meidän piti kyllä kertoa kun aika on oikea.
T:Liisa
Vaikutat niin hitaalta ettet tajuaisi suhdetta vaikka lissu antaisi huulihölkkää miehellesi teidän aamupalapöydässä.
Ei ole suhdetta koska mies ei koskaan petä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli? Vai vaan todella tyhmä?
Trolli nyt ainakin. Noin huonoa suomea saa aikaiseksi vain umpisurkealla kielenkääntäjällä tai jos ei todellakaan osaa suomea.
Kertokaa sitten miksi valehtelu?Miksi nämä kaksi eivät ole yhdessä jos niin kovasti on himoa ja haluja?Miksi nähdä vaiva valehdella minulle näin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa sitten miksi valehtelu?Miksi nämä kaksi eivät ole yhdessä jos niin kovasti on himoa ja haluja?Miksi nähdä vaiva valehdella minulle näin?
Ap
Koska mies hyötyy kuviosta. Saa sinulta mitä haluaa ja toiselta naiselta myös. Ja lisäksi on vaihtoehtoja molempiin suuntiin, jos jompikumpi teistä pistää hänen kanssaan poikki. Jos sinä lähdet, niin voi olla toisen naisen kanssa avoimesti. Jos toinen nainen ei jaksa enää leikkiä miehen kanssa, niin pokkana jatkaa yhteiseloa sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi tyytyä yhteen pimppaan jos voi sasda kaksi?
Anteeksi, chatgpt suolsi liikaa tekstiä - ap
On. Sinun kanssasi.