#boysober yleistyy: nuoret naiset lopettavat kaiken deittailun ja romanttisen säädön
Nuoret ovat kyynistyneet, rakkautta ei ole.
Kommentit (1103)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä tykkäämisessä ja sen osoittamisessa pelottaa teitä miehiä? Miksi puratte kaiken vihan kautta? Missä onnellisuuteen pyrkiminen ja saavutetun onnellisuuden jakaminen oman kumppanin kanssa?
Oletko lukenut tätä ketjua? Tämän perusteella ongelmat ovat ihan jossain muualla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Mutta näistäkin miehistä ainakin kolmea ulkopuoliset todennäköisesti pitää kunnollisena. Kun ei tiedetä mitä kodeissa neljän seinän sisällä tapahtuu.
Itse en enää päästä miehiä lähelle. En enää jaksa pelätä.
Taas yksi avakka tadistaa kuinka pitkälle miesviha on vienyt elämässä.
Eli neljän seinän sisään piiloon.
Täh? En minä ole neljän seinän sisällä piilossa. Miten oikein luet?
Pyydän anteeksi kaikilta naisilta kaikkien miesten puolesta. Me olemme väkivaltaisia narsisteja ja maailma olisi parempi paikka, jos nuoret naiset opetettaisiin pysymään sinkkuina ja niille opetettaisiin kuinka pahoja me olemme naisille. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Eli miehet maksakoot multideittaajan aamupalat sänkyyn, jotta saavat nauttia tämän jumalaisen olennon seurasta.
Toisiaan rakastavat ihmiset tuppaavat tekemään sellaista vuoroin puolin ja toisin. Sitä tehdään, koska halutaan ilahduttaa kumppania ja tuottaa hänelle hyvää mieltä.
Rakastaako naisen multideitit prideviikon kunniaksi toisiaan ja tarjoavat vuoronperään ilmaisen aamupalan sänkyyn vain mitä tarkoitat?
Miksi olisi ilmainen? Itse olen muutaman kerran saanut aamupalan sänkyyn mutta tarvikkeet olin kylläkin ostanut itse 😁 Ja yhdessä sitä aamupalaa tietysti nautittiin.
Haittaako sua, jos sun tämänpäiväinen ja eilinen multideitti rakastelee keskenään ennen sinua?
Deittikulttuurin lopettaminen voi palauttaa oikeat rakkaustarinat ja ihmisten uskon niihin. Parisuhteen muodostamisen palaaminen sovelluksista oikeaan maailmaan olisi oikein tervetullut muutos. Kyllä ihmiset seuraa etsivät edelleen, Hesarin on turha pelätä että rakkaus ja toisen luo hakeutuminen katoaisi vaikka toimittajan kaveri Hennuli 24-v olisikin ärsyyntynyt tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät saa miestä.
Suurin palstavale ikinä! Jokainen nainen saa uliulin mielestä miehen. Etenkin jos on nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Mutta näistäkin miehistä ainakin kolmea ulkopuoliset todennäköisesti pitää kunnollisena. Kun ei tiedetä mitä kodeissa neljän seinän sisällä tapahtuu.
Pelkäät 50% maailman väestöstä. Miten pärjäät elämässä, noin niinku omasta mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi kaikilta naisilta kaikkien miesten puolesta. Me olemme väkivaltaisia narsisteja ja maailma olisi parempi paikka, jos nuoret naiset opetettaisiin pysymään sinkkuina ja niille opetettaisiin kuinka pahoja me olemme naisille. M28
Aikaan liittyen epäilen anteeksipyyntösi aitoutta ja toivon sinulta jatkossakin joka yhteydessä anteeksipyyntöä aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Eli miehet maksakoot multideittaajan aamupalat sänkyyn, jotta saavat nauttia tämän jumalaisen olennon seurasta.
Toisiaan rakastavat ihmiset tuppaavat tekemään sellaista vuoroin puolin ja toisin. Sitä tehdään, koska halutaan ilahduttaa kumppania ja tuottaa hänelle hyvää mieltä.
Rakastaako naisen multideitit prideviikon kunniaksi toisiaan ja tarjoavat vuoronperään ilmaisen aamupalan sänkyyn vain mitä tarkoitat?
Miksi olisi ilmainen? Itse olen muutaman kerran saanut aamupalan sänkyyn mutta tarvikkeet olin kylläkin ostanut itse 😁 Ja yhdessä sitä aamupalaa tietysti nautittiin.
Haittaako sua, jos sun tämänpäiväinen ja eilinen multideitt
Se aamiaisen valmistaja on puolisoni ja lasteni isä nykyään
Vierailija kirjoitti:
Palstanainen larppaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Deittikulttuurin lopettaminen voi palauttaa oikeat rakkaustarinat ja ihmisten uskon niihin. Parisuhteen muodostamisen palaaminen sovelluksista oikeaan maailmaan olisi oikein tervetullut muutos. Kyllä ihmiset seuraa etsivät edelleen, Hesarin on turha pelätä että rakkaus ja toisen luo hakeutuminen katoaisi vaikka toimittajan kaveri Hennuli 24-v olisikin ärsyyntynyt tinderiin.
Irtoraha on poissa. Deittikulttuuri on ensimmäisiä turhuuksia, joka karsitaan pois.
Toivottavasti somessa ei ylläpidetä väkisin kuvaa, että se olisi vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäät 50% maailman väestöstä. Miten pärjäät elämässä, noin niinku omasta mielestäsi?
Kirjoitin etten päästä lähelle, eli en ota osaksi elämääni. En ryhdy enää parisuhteeseen miehen kanssa. Oliko tuo vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Se aamiaisen valmistaja on puolisoni ja lasteni isä nykyään
Tämä artikkelin prinsessa multideittaa useampaa miestä ja valittaa ettei saa lahjoja.
Saako miehesi välillä deittailla muita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinun pitäisi olla huolissasi silloin? Muuttaa miehiä niin, että piiloon ei tarvitsisi mennä? Eikö sinun pitäisi tuntea huolta naisia kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin etten päästä lähelle, eli en ota osaksi elämääni. En ryhdy enää parisuhteeseen miehen kanssa. Oliko tuo vai
Vaikutat onnelliselta. Älä tyydy ottamaan miestä taakaksesi. Luin jostakin, että te naiset olette onnellisempia sinkkuina. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstanainen larppaa miestä.
Olen kylläkin mies. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinun pitäisi olla huolissasi silloin? Muuttaa miehiä niin, että piiloon ei tarvitsisi mennä? Eikö sinun pitäisi tuntea huolta naisia kohtaan?
En usko että ongelmasi on korjattavissa miesten toiminnalla.
Suosittelisin lääketieteellistä interventiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin etten päästä lähelle, eli en ota osaksi elämääni. En ryhd
No en enää otakaan. Jos joku on elänyt parisuhteessa alkoholistin kanssa ja sittemmin eronnut, ymmärtää varmasti. Oma rauha, oma vapaus.
M28 on palstanainen ja miesvihaaja eli feministi, joka esiintyy miehenä. Sanoi naisten olevan onnellisempia sinkkuina ja tuota jankuttaa vain naiset.