Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#boysober yleistyy: nuoret naiset lopettavat kaiken deittailun ja romanttisen säädön

Vierailija
28.06.2024 |

Nuoret ovat kyynistyneet, rakkautta ei ole.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010506095.html

Kommentit (1103)

Vierailija
721/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on pilannut suomalaiset naiset. Itse jos haluun joskus lapsia, niin haen naisen Aasiasta. Ei kukaan mies halua inkkelinaista, joka itkee Hesarille miesten pahuudesta.

Tottahan toki haet koti- ja seksiorjan ihmiskauppamaista, koska omat rahkeesi eivät riitä tasa-arvoiseen suhteeseen. Mies on onnellidsn alistaessaan naista. 

En, vaan naisen, joka haluaa tasa-arvoisen parisuhteen. Älä hauku minua ja syyllistä.

Sinun "tasa-arvoisessa" suhteessasi miehen kuuluu olla paha?

En ole sanonut noin. Älä yritä mustamaalata minua. Se ei onnistu. Miksi haluat koko ajan haukkua minua?

"Ei kukaan mies halua inkkelinaista, joka itkee Hesarille miesten pahuudesta." Ensinnäkin useampi henkilö kommentoi sinulle. Jos hiukkaakaan välittäisit naisista ihmisinä, niin olisit huolissasi miesten pahuudesta naisia kohtaan. Sillä sille haluaa hyvää, jota rakastaa.

Vierailija
722/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on jo alle kouluikäisenä kohdannut ensimmäisen ahdistelun. Siinä on hirmuisen vaikea alkaa rakentaa luottamusta miessukupuolta kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein tehty naisilta. 

Miehet on nykyisin katseita törkimyksiä ja some on saanut niillä täysin sokan irti. 

Ei kiitos. Älkää alentuko tuohon nuoret naiset! 

Juuri näin. Tai alkakaa katsella hieman vanhempia, hyvin asiansa hoitaneita miehiä ilman some-addiktiota. Yllättävän moni on niin fyysisesti kuin varsinkin henkisesti huomattavasti paremmassa kuosissa kuin nämä parikymppiset ylilautavätykset naisvihansa kanssa.

Vierailija
724/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pillun kutina ajaa munan luo monet tyttöset. 

Eiköhän se kutina hoidu dildolla. Ei tule mustaa silmää ja henkitorvikin pysyy ehjänä.

Vierailija
725/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on pilannut suomalaiset naiset. Itse jos haluun joskus lapsia, niin haen naisen Aasiasta. Ei kukaan mies halua inkkelinaista, joka itkee Hesarille miesten pahuudesta.

Tottahan toki haet koti- ja seksiorjan ihmiskauppamaista, koska omat rahkeesi eivät riitä tasa-arvoiseen suhteeseen. Mies on onnellidsn alistaessaan naista. 

En, vaan naisen, joka haluaa tasa-arvoisen parisuhteen. Älä hauku minua ja syyllistä.

Sinun "tasa-arvoisessa" suhteessasi miehen kuuluu olla paha?

En ole sanonut noin. Älä yritä mustamaalata minua. Se ei onnistu. Miksi haluat koko ajan haukkua minua?

"Ei k

En ota vastuuta muiden miesten teoista.

Vierailija
726/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naisetko ei tiedä mitä miesten pahuus on?

Ei vaan suominaiset ei tiedä millaista on aasialaisten miesten pahuus. Voisko joskus myöntää että ehkä täällä on aika hyvät oltavat?

Voi olla että joissain suvuissa on hyviä miehiä mutta itse olen nähnyt vain huonoja. 

Isoisäni ja veljeni ovat molemmat pahoinpidelleet naisia, isäni taas on hyväksikäyttänyt. Ex-mieheni on alkoholisti. Missä on hyvät miehet? 

Suurin osa miehistä on ihan kunnollisia. Sinun ympyröissä on tilastollisesti huonompia ihmisiä

Vierailija
727/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten solvaaminen tekee naisen onnelliseksi, niin ei sellainen nainen ikinä voi saada miestä. :)

Tämä voisi olla totta, jos miehet eivät olisi niin jäätäviä tyrkkyjä, että ovat valmiina antamaan vaikka heille aukoisi päätä päin naamaa. 

Sulle valmis moni on valmis antamaan turpiin

Oho, tuli niin kova kiukku, että kirjoitustaito unohtui :D

Miehet tässäkin ketjussa todistavat olevansa väkivaltaisia. Joka ikinen kerta.

Haluatko että räjäütän tajuntasi?

No räjäütän kuitenkin.

Koko järjestäytynyt yhteiskunta ja sen turvallisuus perustuu puhtaatsi väkivaltaan ja sen uhkaan!

Vierailija
728/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin suurena incelinä näkisin, että tälläinen biologisesti kestämätön toiminta johtaa ennenpitkää valtiojohtoiseen pakkopariutumiseen, joten kannatan liikettä suurella innokkuudella.

Vierailija
729/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot yrittävät vieraannuttaa tytöt pojista, jotta olisi enemmän valinnanvaraa. Samaahan tapahtuu tyttöjen joukkueurheilulajeissa.

Vierailija
730/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Eli miehet maksakoot multideittaajan aamupalat sänkyyn, jotta saavat nauttia tämän jumalaisen olennon seurasta.

Toisiaan rakastavat ihmiset tuppaavat tekemään sellaista vuoroin puolin ja toisin.  Sitä tehdään, koska halutaan ilahduttaa kumppania ja tuottaa hänelle hyvää mieltä.

Vierailija
731/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on jo alle kouluikäisenä kohdannut ensimmäisen ahdistelun. Siinä on hirmuisen vaikea alkaa rakentaa luottamusta miessukupuolta kohtaan. 

Satojatuhansia vuosia on onnistunut.

Vierailija
732/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten solvaaminen tekee naisen onnelliseksi, niin ei sellainen nainen ikinä voi saada miestä. :)

Tämä voisi olla totta, jos miehet eivät olisi niin jäätäviä tyrkkyjä, että ovat valmiina antamaan vaikka heille aukoisi päätä päin naamaa. 

Sulle valmis moni on valmis antamaan turpiin

Oho, tuli niin kova kiukku, että kirjoitustaito unohtui :D

Miehet tässäkin ketjussa todistavat olevansa väkivaltaisia. Joka ikinen kerta.

Haluatko että räjäütän tajuntasi?

No räjäütän kuitenkin.

Koko järjestäytynyt yhteiskunta ja sen turvallisuus perustuu puhtaatsi vä

Parisuhde taas perustuu siihen, että tykkää toisesta <3

Vierailija
733/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Eli miehet maksakoot multideittaajan aamupalat sänkyyn, jotta saavat nauttia tämän jumalaisen olennon seurasta.

Toisiaan rakastavat ihmiset tuppaavat tekemään sellaista vuoroin puolin ja toisin.  Sitä tehdään, koska halutaan ilahduttaa kumppania ja tuottaa hänelle hyvää mieltä.

Rakastaako naisen multideitit prideviikon kunniaksi toisiaan ja tarjoavat vuoronperään ilmaisen aamupalan sänkyyn vain mitä tarkoitat?

Vierailija
734/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Oliko pariutuminen kovinkin vapaaehtoista? 

Vierailija
735/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille kelpaa mikään tai kukaan, no kunhan ovat itse 40v ovat aivan roskiskamaa

Äitisi on jo roskiskamaa? Mummosi ainakin?

Vierailija
736/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde taas perustuu siihen, että tykkää toisesta <3

Ja väkivaltahullun pitää turvassa vain väkivalta.

Vierailija
737/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä tykkäämisessä ja sen osoittamisessa pelottaa teitä miehiä? Miksi puratte kaiken vihan kautta? Missä onnellisuuteen pyrkiminen ja saavutetun onnellisuuden jakaminen oman kumppanin kanssa?

Vierailija
738/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naisetko ei tiedä mitä miesten pahuus on?

Ei vaan suominaiset ei tiedä millaista on aasialaisten miesten pahuus. Voisko joskus myöntää että ehkä täällä on aika hyvät oltavat?

Voi olla että joissain suvuissa on hyviä miehiä mutta itse olen nähnyt vain huonoja. 

Isoisäni ja veljeni ovat molemmat pahoinpidelleet naisia, isäni taas on hyväksikäyttänyt. Ex-mieheni on alkoholisti. Missä on hyvät miehet? 

Suurin osa miehistä on ihan kunnollisia. Sinun ympyrö

Ehkä. Mutta näistäkin miehistä ainakin kolmea ulkopuoliset todennäköisesti pitää kunnollisena. Kun ei tiedetä mitä kodeissa neljän seinän sisällä tapahtuu. 

Itse en enää päästä miehiä lähelle. En enää jaksa pelätä. 

Vierailija
739/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Oliko pariutuminen kovinkin vapaaehtoista? 

On. Kirjoitetaanko tämäkin biologian kohta uudelleen kun ei miellytä

Vierailija
740/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Mutta näistäkin miehistä ainakin kolmea ulkopuoliset todennäköisesti pitää kunnollisena. Kun ei tiedetä mitä kodeissa neljän seinän sisällä tapahtuu. 

Itse en enää päästä miehiä lähelle. En enää jaksa pelätä. 

Taas yksi avakka tadistaa kuinka pitkälle miesviha on vienyt elämässä.

Eli neljän seinän sisään piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi