#boysober yleistyy: nuoret naiset lopettavat kaiken deittailun ja romanttisen säädön
Nuoret ovat kyynistyneet, rakkautta ei ole.
Kommentit (1103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miesten solvaaminen tekee naisen onnelliseksi, niin ei sellainen nainen ikinä voi saada miestä. :)
Tämä voisi olla totta, jos miehet eivät olisi niin jäätäviä tyrkkyjä, että ovat valmiina antamaan vaikka heille aukoisi päätä päin naamaa.
Sulle valmis moni on valmis antamaan turpiin
Oho, tuli niin kova kiukku, että kirjoitustaito unohtui :D
Miehet tässäkin ketjussa todistavat olevansa väkivaltaisia. Joka ikinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miesten solvaaminen tekee naisen onnelliseksi, niin ei sellainen nainen ikinä voi saada miestä. :)
Tämä voisi olla totta, jos miehet eivät olisi niin jäätäviä tyrkkyjä, että ovat valmiina antamaan vaikka heille aukoisi päätä päin naamaa.
Haluatko yrittää kertoa millä tavalla minä olen sinusta väkivaltainen?
Feminismi tarjoaa miehelle aidon haasteen kasvaa. Naiset ovat vihdoinkin kasvaneet ja kehittyneet alistetusta asemastaan, miehet eivät ota tästä koppia. Toki poikkeuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat mielummin sinkkuina kuin ottaisivat naista taakaksi ja nyt nuoret naiset huutavat kuinka naiset ovat niitä, jotka ei ota miehiä. 😄😄😄
Eikö nuoret naiset voi hyväksyä sitä, että nuoret miehet ovat mielummin sinkkuja ja siksi nuoret naiset ei saa miestä?
Okei. Mun tyttäret (20:n molemmin puolin) on varmaan sitten aivan vastustamattomia. Kumpikaan ei halua seurustella mutta jatkuvasti on tunkua seuraan. Etenkin vanhempi on jo pitkään ollut turhautunut siihen ettei miehille riitä kaveruus.
Niin varmaan.
Voi, eivät ollenkaan ole miesvihaajia, eivät vaan halua seurustella tai parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti: Naisille kullanarvoinen protip.
Jos haluat jonkun tunnistavan oikeasti ahdisraiskipahoinpitelijät, niin kokeileppas isääsi ja veljeäsi. Ne ei vihaa sinua, vaikka feministi niin korvaasi suputtaakin. Feministi haluaa sinun epäonnistuvan, koska vain epäonnistumisesi ruokkii feminismiä.
Saapi vapaasti vetää herneen nenukkiin!
Ikävä kyllä on paljon tyttölapsia, joilla on väkivaltainen juoppo isä. Onneksi vähemmän niitä, joihin on kohdistettu seks.väkivaltaa isän tai veljen taholta. Jokainen tapaus on liikaa. Lisäksi on niitä isiä, jotka kohdistavat sen vieraaseen tyttölapseen. Oletko koskaan ajatellut feminismin syntyä? Se syntyy monesti omakohtaisesti koetun kaltoinkohtelun vuoksi. Eli mitä sanot feministille, jonka isä on ollut kaltoinkohteleva isä tavalla jos toisella? Entä jos siihen lisätään vielä kaltoin kohdelleita sukulaismiehiä, vieraita miehiä, myöhemmin ahdistelijoita? Sanotko, että sinä tyttölapsi et ole sen arvoinen, että ansaitsisit tulla kohdelluksi ihmisenä tasa-arvoisesti ja hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, kerrot sen ihan itse omilla kirjoituksillasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on pilannut suomalaiset naiset. Itse jos haluun joskus lapsia, niin haen naisen Aasiasta. Ei kukaan mies halua inkkelinaista, joka itkee Hesarille miesten pahuudesta.
Tottahan toki haet koti- ja seksiorjan ihmiskauppamaista, koska omat rahkeesi eivät riitä tasa-arvoiseen suhteeseen. Mies on onnellidsn alistaessaan naista.
En, vaan naisen, joka haluaa tasa-arvoisen parisuhteen. Älä hauku minua ja syyllistä.
Sinun "tasa-arvoisessa" suhteessasi miehen kuuluu olla paha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on pilannut suomalaiset naiset. Itse jos haluun joskus lapsia, niin haen naisen Aasiasta. Ei kukaan mies halua inkkelinaista, joka itkee Hesarille miesten pahuudesta.
Aasialaiset naisetko ei tiedä mitä miesten pahuus on?
Ei vaan suominaiset ei tiedä millaista on aasialaisten miesten pahuus. Voisko joskus myöntää että ehkä täällä on aika hyvät oltavat?
Vierailija kirjoitti:
Surullista mutta ymmärrettävää. Ei ihme kun deittailukulttuuri on nykyään mitä on. Pinnallista ja monet pelkän seksin perässä.
Vaikka sitä rakkautta kaipaakin, niin sitä on mieluummin yksin kuin tyytyy johonkin ihan kivaan tai huonoon suhteeseen.
Sen verran jokaisen pitäisikin arvostaa itseään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, kerr
Kerroin hakevan naisen Aasiasta ja se tekee minusta väkivaltaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki haet koti- ja seksiorjan ihmiskauppamaista, koska omat rahkeesi eivät riitä tasa-arvoiseen suhteeseen. Mies on onnellidsn alistaessaan naista.
En, vaan naisen, joka haluaa tasa-arvoisen parisuhteen. Älä hauku minua ja syyllistä.
Sinun "tasa-arvoisessa" suhteessasi miehen kuuluu olla paha?
En ole sanonut noin. Älä yritä mustamaalata minua. Se ei onnistu. Miksi haluat koko ajan haukkua minua?
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä se kai on kun roikutaan jossain deittiäppseissä jahdaten komeimpia miehiä joilla on paljon vaihtoehtoja. Kaikki haluaa samaa, mutta vain muutama valitaan tai jono kasvaa pitkäksi. Miksi ne komeimmat miehet astuisivat suhteeseen kun loputtomasti naisia mistä valita? Ja sitten loput miehet ovat alelaarin viimeisimpiä mihin kukaan ei edes halua tutustua, paitsi ehkä pari uskaliasta. Harva tässä voittaa.
Miten sullekin saisi päähän taottua, että nainen ei toimi kuten mies visuaalisesti ulkonäkö edellä. Vaikka mies olisi kuinka komea, mutta luonne huono, ei vaan sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se nyt vaan on fakta, että läheisyys ja hellyys saa haluamaan sitä seksiäkin enemmän. Ainakin naisilla. Jos suhteesta puuttuu se arjen läheisyys ja hellyys (ei ole sama asia kuin paneminen), niin suhde ei kyllä voi hyvin.
Naisten faktoilla taas edetään.
Se stanan hinkkaus(, jota kutsut hellyydeksi) aiheuttaa puutteessa vaan mielipahaa. Helpoin tapa lopettaa se mielipaha on lopettaa se hellyys(, jota kutsun hinkkaukseksi).
Tähän ne liitot sitten päättyykin.
Miehenä pysymisen perusehtoja on lopettaa suhde naisen kanssa, joka toistuvasti kieltäytyy seksistä ilman perusteltua syytä. Tämä pitää ja on helpompaa saada perille naiseen jo suhteen alkuvaiheessa. Jos tämä ei mene perille, ei suhdetta missään tapauksessa kannata jakaa. Mitään hyvää ei ole pidemmällä tähtäimellä odotettavissa tästä suhteesta.
Mikään ei ole kauheampi kohtal
Huh! näin naisena tuo vaikuttaa kammottavalta! Millä oikeudella ensinnäkin päätät, että toisen ihmisen on avattava haaransa aina kun sinä niin päätät. Oletko oikeasti sekopää?
Sinä et omista sitä toista.Sinulla ei ole MITÄÄN oikeutta vaatia häntä tyydyttämään SINUN kapisia tarpeitasi JOS HÄN EI HALUA. sinä et omista hänen kehoaan siitäkään huolimatta vaikka hän olisi erehtynyt alttariĺle asti kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan suominaiset ei tiedä millaista on aasialaisten miesten pahuus. Voisko joskus myöntää että ehkä täällä on aika hyvät oltavat?
Voi olla että joissain suvuissa on hyviä miehiä mutta itse olen nähnyt vain huonoja.
Isoisäni ja veljeni ovat molemmat pahoinpidelleet naisia, isäni taas on hyväksikäyttänyt. Ex-mieheni on alkoholisti. Missä on hyvät miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että joissain suvuissa on hyviä miehiä mutta itse olen nähnyt vain huonoja.
Isoisäni ja veljeni ovat molemmat pahoinpidelleet naisia, isäni taas on hyväksikäyttänyt. Ex-mieheni on alkoholisti. Missä on hyvät miehet?
Englannissa ja Saksassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannissa ja Saksassa.
Joo, etenkin se brittimies, joka houkutteli nettituttunsa luokseen ja tappoi tämän. Joka maassa voi olla muutama hyvä miesyksilö ja loput ovat paholaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Naisille kullanarvoinen protip.
Jos haluat jonkun tunnistavan oikeasti ahdisraiskipahoinpitelijät, niin kokeileppas isääsi ja veljeäsi. Ne ei vihaa sinua, vaikka feministi niin korvaasi suputtaakin. Feministi haluaa sinun epäonnistuvan, koska vain epäonnistumisesi ruokkii feminismiä.
Saapi vapaasti vetää herneen nenukkiin!
Ikävä kyllä on paljon tyttölapsia, joilla on väkivaltainen juoppo isä. Onneksi vähemmän niitä, joihin on kohdistettu seks.väkivaltaa isän tai veljen taholta. Jokainen tapaus on liikaa. Lisäksi on niitä isiä, jotka kohdistavat sen vieraaseen tyttölapseen. Oletko koskaan ajatellut feminismin syntyä? Se syntyy monesti omakohtaisesti koetun kaltoinkohtelun vuoksi. Eli mitä sanot feministille, jonka isä on ollut kaltoinkohteleva isä tavalla jos toisella? Entä jos siihen lisätään vielä kaltoin kohdelleita sukulaismiehiä, vieraita miehiä
Tuntuu että tätä ei haluta ymmärtää. Usein nainen on kokenut ahdistelua läpi elämän ihan nuoresta saakka. Se tekee pakostakin varovaiseksi miesten suhteen. Viimeinen niitti naiselle voi olla pettymys parisuhteissa, jossa niissäkin nainen voi kokea väkivaltaa, painostusta, vähättelyä, alistamista, jonka jälkeen nainen toteaa, ettei halua enää olla miesten kanssa tekemisissä.
Turha tähän on kommentoida että naisen vika, kun riittää että syntyi naiseksi ja oli olemassa, yritti elää elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko yrittää kertoa millä tavalla minä olen sinust
"Sulle valmis moni on valmis antamaan turpiin"
No ylläri että naisia ei kiinnosta olla vain miesten seksileluja. Minusta on hyvä,että nuorena jo naiset ymmärtää keskittyä muihin juttuihin eikä tuhlaa aikaa miehiin.
Mun isä sanoi aina ettei alle 5-vuotiaat muista mitään. Minä muistan.