Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#boysober yleistyy: nuoret naiset lopettavat kaiken deittailun ja romanttisen säädön

Vierailija
28.06.2024 |

Nuoret ovat kyynistyneet, rakkautta ei ole.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010506095.html

Kommentit (1103)

Vierailija
781/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tässä kirjoittavat miehet. Millainen oma isäsi oli/on? Entä isoisät? Vaimoaan kunnioittavia, kunnollisia ja helliä? 

Kyllä, kuten muutkin suvun miehet yhtä lukuunottamatta, kuten naisetkin. Kukaan ei kuitenkaan täydellinen

Vierailija
782/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta suomiakkojen rääkyminen hikisissä kämpissään. Incelnaiset ovat pohjasakkia. Me nuoret vapaaehtoisesti sinkut miehet harrastamme Japanissa matkustelua. Siellä on naisia, jotka haluaa seksiä. Antaa suomiakkojen polkea jalkaa itkukurkussa. ~Mies26

Jos tietäisin missä asut, niin haikkaisisin sinut sairaalakuntoon. N43

Häh? Pitäisikö tästä jonkun tehdä jo rikosilmoitus? 

Japani, haiku, haikkaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta suomiakkojen rääkyminen hikisissä kämpissään. Incelnaiset ovat pohjasakkia. Me nuoret vapaaehtoisesti sinkut miehet harrastamme Japanissa matkustelua. Siellä on naisia, jotka haluaa seksiä. Antaa suomiakkojen polkea jalkaa itkukurkussa. ~Mies26

Ei kun tosi-tv!

Vierailija
784/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää. Eipä ainakaan joudu kuristetuksi seksin aikana, kun väistää väkivaltaisen nettipoken mädättämät miehet. 

Ei kukaan täysjärkinen, eikä edes  psykoottinen ihminen halua kuristaa toista ihmistä! Mistä sinä tuollaisia miehiä oikein löydät?

Et sitte oo uutisia lukenu.

Nyt puhuttiin täsysjärkisistä ihmisistä ja perusmielisairaista, ei rikollisista, narsisteista, huumeveikoista ym.

Valitettavasti ne kaikki ovat tavallisia ihmisiä: Äitien ja isien lapsia.

Entä sitten? Ei ketään saa mätkiä, eikä keneenkään saa kohdistaa henkistä väkivaltaa. Tähän syyllistyy myös lukuisa joukko tyttöjä ja naisia. Miehet ja pojat eivät vaan ilmoittele niistä. 

En minäkään ole esim. koskaan kertonut kenellekään, mitä eräs tyttö teki minulle yllättäen, kun olin itse nuori. Enhän edes ollut ollut hänen kanssaan missään tekemissä, enkä ole edes ainutta sanaa sanonut hänelle koskaan. Yllättäen vain tuli sellainen rikos, josta olisi oikeastaan pitänyt tehdä rikosilmoitus. Siinä oli pysyvä vammautuminen todella lähellä.

Vierailija
785/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*OLISIPA kiva saada kukkakimppu tai aamupala sänkyyn, 20-vuotias Vellamo Virtanen miettii toisinaan.

Mutta niiden sijaan puhelimeen saattaakin kilahtaa viesti, jossa lähes tuntematon mies pyytää Virtasta lähettämään kuvan tämän jaloista.*

Nyt kun asia ilmaistaan näin, niin ei tosiaan ihmetytä että nuoremmisto olisikin alkanut kartella deittailukuvioita. Onhan tuo kuin jostain lihakaupasta. Kroppa paloiteltuna osiin: jalat, perse, naama, vatsa, etupotka, kassler. Varmaan pyytää jotain niista neljästä ekasta kuvana seuraavaksi.

Aivan. Muutama vanhaksi käynyt mies onkin jo avautunut tahollaan asiasta. Ovat harmitelleet sitä, etteivät sittenkin seurustelleet sen itse kauniina pitämänsä tytön kanssa, koska se ei kelvannut kavereille. Jäivät yksin, koska kaverit... Millaisia kavereita? Eivät todellakaan sellaisia, jotka haluavat sinulle hyvää. Eli miehet unohtakaa ne kaveriporukan mielistelyt naisasioissa ja tarttukaa onneenne. On teidän elämästä kysymys.

Vierailija
786/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on pilannut suomalaiset naiset. Itse jos haluun joskus lapsia, niin haen naisen Aasiasta. Ei kukaan mies halua inkkelinaista, joka itkee Hesarille miesten pahuudesta.

Tottahan toki haet koti- ja seksiorjan ihmiskauppamaista, koska omat rahkeesi eivät riitä tasa-arvoiseen suhteeseen. Mies on onnellidsn alistaessaan naista. 

En, vaan naisen, joka haluaa tasa-arvoisen parisuhteen. Älä hauku minua ja syyllistä.

Sinun "tasa-arvoisessa" suhteessasi miehen kuuluu olla paha?

En ole sanonut noin. Älä yritä mustamaalata minua. Se ei onnistu. Miksi haluat koko ajan haukkua minua?

"Ei k

Jos sinä tippaakaan välittäisit ihmisyydestä, olisit huolissasi siitä, miten ihmiset kohtelevat toisiaan. Tämä ei ole mikään sukupuolisodan aihe, vaan vakava asia. 

Vierailija
787/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Mutta näistäkin miehistä ainakin kolmea ulkopuoliset todennäköisesti pitää kunnollisena. Kun ei tiedetä mitä kodeissa neljän seinän sisällä tapahtuu. 

Itse en enää päästä miehiä lähelle. En enää jaksa pelätä. 

Taas yksi avakka tadistaa kuinka pitkälle miesviha on vienyt elämässä.

Eli neljän seinän sisään piiloon.

Eikö sinun pitäisi olla huolissasi silloin? Muuttaa miehiä niin, että piiloon ei tarvitsisi mennä? Eikö sinun pitäisi tuntea huolta naisia kohtaan?

En usko että ongelmasi on korjattavissa miesten toiminnalla.

Suosittelisin lääketieteellistä interventiota.

Ensimmäinen virkkeesi oli asiaa, toinen paskaa.

Vierailija
788/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi h**vetissä suominaiset kärsivät täällä meidän järkyttävän pahojen, väkivaltaisten, ilkeiden, kuvottavien ja luotaantyöntävien iljetysten piinattavina? Painukaa jo sinne Sveitsiin, Norjaan ja Britteihin elämään prinsessaelämäänne seitsemännessä taivaassa ikioman uroonne kanssa. Luulisi löytyvän em. maista ottajia jo täällä, jotka sen täydellisen elämän kaukomailla valmiiksi järjestäisivät. 

Vierailija
789/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pillun kutina ajaa munan luo monet tyttöset. 

Voi kuule. Satisfyerillä homma hoituu paljpn näpsäkämmin. Ei tule tauti eikä paha mieli. 

Mutta kun suristaa tuntonsa pilalle niin ilman yliluonnollista värinää ei tulekaan enää ikinä hommista mitään.

Miehet on kanssa niin pihalla kaikesta naisen alapään hyvinvointiin liittyvästä. Nimenomaan on äärimmäisen hyväksi saada paljon orgasmeja ja että limakalvot kostuu ja verenkierto alapäässä toimii, se on todella terveellistä, hyväksi kropalle ja mielelle. Seksuaalisuudesta voi saada paljon elämäniloa. 

Surullisen monia miehiä ei kiinnosta, saako naisensa koskaan orgasmia ja jopa levitetään netissä v

Pakko sanoa, että tämä on aika yksipuolinen ja seksistinen kuvaus. Miehet eivät ole mitään tyylitajutonta homogeenistä porukkaa. Nykyään on yhä enemmän miehiä, jotka ymmärtävät mikä on tyylikästä. 

Vierailija
790/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on taas näitä höpötoimittajien höpölöpinöitä joistakin tyhjänpäiväisistä muotipuheista, Ei ihminen muutu miksikään joittenkin teinien löpinöiden vuoksi. Seksuaalisuus on niin voimakas vietti, ettei sille voi kukaan yhtään mitään. Ja näin pitää ollakin, muuten laji kuolee sukupuuttoon.

Vierailija
791/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ette saa seksiä muualla kuin Aasiassa? Mitä jos jäisitte sinne ihan kokonaan? Suomikin siivoutuisi roskasta samalla. 

Ole valmis sitten itsekin lähtemään, niin siivotaan sitten kerralla, kun roskasta aletaan puhumaan. Muussa tapauksessa opettele kunnioittamaan muita ihmisiä.

Vierailija
792/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pillun kutina ajaa munan luo monet tyttöset. 

Voi kuule. Satisfyerillä homma hoituu paljpn näpsäkämmin. Ei tule tauti eikä paha mieli. 

Mutta kun suristaa tuntonsa pilalle niin ilman yliluonnollista värinää ei tulekaan enää ikinä hommista mitään.

Miehet on kanssa niin pihalla kaikesta naisen alapään hyvinvointiin liittyvästä. Nimenomaan on äärimmäisen hyväksi saada paljon orgasmeja ja että limakalvot kostuu ja verenkierto alapäässä toimii, se on todella terveellistä, hyväksi kropalle ja mielelle. Seksuaalisuudesta voi saada paljon elämäniloa. 

Surullisen monia miehiä ei kiinnosta, saako naise

Pakko sanoa, että tämä on aika yksipuolinen ja seksistinen kuvaus. Miehet eivät ole mitään tyylitajutonta homogeenistä porukkaa. Nykyään on yhä enemmän miehiä, jotka ymmärtävät mikä on tyylikästä. 

Niinpä. Sami Sykkö meinas tukehtua kahviinsa kun työkaverini (nainen joka häntä fanittaa) kävin kysymässä nimmaria ja mun piti olla tukena.

Vierailija
793/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän anteeksi kaikilta naisilta kaikkien miesten puolesta. Me olemme väkivaltaisia narsisteja ja maailma olisi parempi paikka, jos nuoret naiset opetettaisiin pysymään sinkkuina ja niille opetettaisiin kuinka pahoja me olemme naisille. M28

Kiitos.

Eipä mitään. Me miehet olemme paskaa. Oikea ratkaisu olisi, että miehet maksaisi naisille korvausta maksamalla lisäveroa. M28

Melkein jo antaisin tuosta kommentista.

Miehet keskimäärin jo sukupuolena maksavat raskaasti enemmän sitä lisäveroa naisiin nähden.

Vierailija
794/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japani, haiku, haikkaisi

En ole kovin innostunut Japanista, kiitos vaan. 

Vierailija
795/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi h**vetissä suominaiset kärsivät täällä meidän järkyttävän pahojen, väkivaltaisten, ilkeiden, kuvottavien ja luotaantyöntävien iljetysten piinattavina? Painukaa jo sinne Sveitsiin, Norjaan ja Britteihin elämään prinsessaelämäänne seitsemännessä taivaassa ikioman uroonne kanssa. Luulisi löytyvän em. maista ottajia jo täällä, jotka sen täydellisen elämän kaukomailla valmiiksi järjestäisivät. 

Koska olen suomalainen ja tämä on minun maani. Minä rakastan Suomen luontoa ja Suomea itseään, kieltä jne. Minulla on oikeus elää ilman miehiä ja elän ilman miehiä silloin kun eivät tule rauhaani häiritsemään. 

Miksipä et muutuisi sellaiseksi kuin mistä kuvittelet naisten pitävän? Sveitsiläisiksi, norjalaisiksi jne...? Ehkä he pitäisivät sitten sinustakin?

Vierailija
796/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että tämä on jotenkin miehen synnyinmaahan sidottua? Miehet ovat pääsääntöisetsti tasottomia etnisestä taustastaan riippumatta.

Olen puoliksi norjalainen ja olen asunut Briteissä vuoden verran. Lisäksi olen reissannut paljon ymäri Eurooppa viettäen pitkiä aikoja eri maissa. Miesten taso on kategorisesti huono. Naisten ei tosiaankaan kannata valikoida miehiä vain yhdestä maasta, vaan avata markkinat isolle alueelle. Eikä myöskään kannata olla turhan ennakkoluuloinen, vaan tutustua avoimesti ihmiseen hänen etnisestä taustastaan riippumatta.

Itse olen seurustellut nyt useamman vuoden venäläissyntyisen miehen kanssa ja en ole ollut koskaan näin tasa-arvoisessa parisuhteessa kuin nyt. No, mieheni tunnustautuukin avoimsesti feministiksi.

Vierailija
797/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän anteeksi kaikilta naisilta kaikkien miesten puolesta. Me olemme väkivaltaisia narsisteja ja maailma olisi parempi paikka, jos nuoret naiset opetettaisiin pysymään sinkkuina ja niille opetettaisiin kuinka pahoja me olemme naisille. M28

Kiitos.

Eipä mitään. Me miehet olemme paskaa. Oikea ratkaisu olisi, että miehet maksaisi naisille korvausta maksamalla lisäveroa. M28

Minua on monet naiset kohdelleet huonosti enkä minä yhtäkään naista. Maksele ite vaan korvauksia.

Vierailija
798/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
799/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Boysober, sober curious, lakto-ovovege, jne jne". Mikä ihmeen tarve naisilla on yrittää "brändätä" ihan perusasioitakin joksikin ihmeellisiksi ilmiöiksi termeineen? Joo ei kiinnosta ukot, ryyppäys, eikä punainen liha. Asia tulee kyllä selväksi ja selvemmäksikin ilman mitään moisia myötähäpeätermejä.

Vierailija
800/1103 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo elämä, rikas isä ja koira. Jalokivet juhlan jälkeen uusiin vaihdetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän