Onko kihla/vihkisormuksesi kultaa vai hopeaa?
Otsikossa kysymys ja toinen kysymys olisi montako kertaa olet ollut aviossa tai onko sinulla toista vakavaa suhdetta aiemmin josta esim lapsia, eli olet ns toisella kierroksella?
Kommentit (46)
Keltakultaa molemmat. Vihkisormuksessa on 1 isompi ja 6 pienempää timanttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeaa, taisi maksaa jotain 50e. Eka kierros menossa.
Ihanan köyhää. Tulee ihan mieleen omat 17v amisajat, kun istuttiin nurmikolla ympyrässä juomassa likööriä ja kaikkea sellaista
Miksi olit amiksessa 17 vuotta? Töissä?
Yritätkö olla näsäviisas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkokultaa molemmat. Olin kihloissa aiemmin, ja silloin oli kultaiset sormukset. Nykyisen miehen kanssa halusin erilaiset. Mies halusi valkokultaiset onneksi. Vihkisormuksessa on pieniä timantteja, hintaa muistaakseni joku 750 e (alesormus). Olen huono pitämään koruja, joten sanoin miehelle, ettei kannata minun koruihin upottaa nelinumeroisia summia.
Minä sanoisin, että nelinumeroinen on kyllä aivan todella ripaa himova bare minimum, jonka voi hyväksyä vain jos mies on esimerkiksi geneettistä priimaa. Kyseessä on loppuelämän sitoumus ja naiseus sekä synnyttäminen ovat todella arvokkaita, haluttuja asioita. Kk-vakitöissä olevalta mieheltä vaatisin vähintään 5000-10000e sormuksen, ja jos ikä olisi itseäni 10 vuotta vanhempi, niin vähintään 15000. Jos miehellä ei olisi tähän varaa, on joko häntäheikki joka on tuhlaillut jo rahansa menemään tai ei yllä omalle suoritustas
Yritätkö olla jenkki 😀
Me vaimot ja äidit Suomessa emme ole sormuksella ostettuja kotiorjia ja synnytyskoneita.
Käytän vain vihkisormusta ja se on kutakuinkin tämmönen https://www.kulta-center.com/fi/kohinoor-noemi-timanttisormus-033-475-16
Halusin hyvin siron sormuksen ja harkitsin pitkään ihan kapeaa sileää, mutta päädyin sitten perinteiseen timanttisormukseen.
Eka kierroksella ollaan ja liitto on solmittu pitkän avoliiton jälkeen. Onnellisia olemme edelleen 🥰
Valkokultaiset molemmat, vihkisormuksessa kolme timanttia rivissä. Maksoi tuolloin 15 v. sitten 1500 e vihkisormus mikä oli iso summa tuolloin meille parikymppisinä opiskelijoina. Kesätyörahoilla ostimme itse maksaen kaikki, samoin pienen hääjuhlan kustansimme ihan itse. Yhä yhdessä, lapsia viisi.
Miksi olit amiksessa 17 vuotta? Töissä?