Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko parisuhdetta miehen kanssa jos olisi näin?

Vierailija
28.06.2024 |

1. Mies ei ole kertaakaan usean vuoden aikana ostanut sinulle euronkaan arvoista lahjaa tai ollut laskematta kaikkia kuluja puoliksi? 

2. Omat tunteesi ovat häntä kohtaan kuin kaveria kohtaan? 

3. Miehellä kontrollointia, eri intressit, erilainen luonne? 

4. Sinänsä muuten hyvä ja tunnollinen mies, ei riippuvuuksia 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies ei ole kertaakaan usean vuoden aikana ostanut sinulle euronkaan arvoista lahjaa tai ollut laskematta kaikkia kuluja puoliksi? 

mikä hvetin kriteeri tuo on? Miksi lasket olevasi etuoikeutettu ihminen vain siksi, että mies on sinun kanssasi parisuhteessa? Miehen pitäisi mielestäsi kustantaa Sinun elämääsi? Millä perusteella?? Eikö sinua lainkaan hävetä oma itsekkyytesi? Milloin olet maksanut hänen puolestaan jotakin? Hitto mikä lunttu sinä olet!

Köyhä mies suuttui 😂 kyse on siitä, että normaalit ihmiset osaavat suurinpiirtein arvioida, että kulut menee puoliksi, kun toinen ostaa jotain ja toinen jotain. Pennilleen laskeminen on naurettavaa ja epäseksikästä touhua, ja tekee nimenomaan miehestä sen oloisen, että haluaa hyötyä suhteesta rahallisesti. Syntymäpäivä- ja joululahja taas kuuluu normaaleihin käytöstapoihin, ja voivat olla vaikka ilmaisia, mutta mies pihistelee siinäkin.

Sivusta

Vierailija
22/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan korostaa että olen itse maksanut kaikesta enemmän kuin mies enkä ole laskenut joka euroa, kymppiä tai satastakaan. Mies sen sijaan rahastaa minua kaikesta euron tarkkuudella.

Mies on lisäksi sitä mieltä että kun on parisuhteessa niin ainut parisuhteen ulkopuolinen elämä saa olla yksin kaupassa tai töissä käyminen.  Hänellä ei ole yhtäkään ystävää työn ulkopuolelta eikä käy koskaan missään. Minulla olisi mutta en saa nähdä ystäviäni kuin korkeintaan ohimennen jonkun kauppareissun yhteydessä ettei tule riitaa. 

Asutaan vuokralla ja olisi helppo lähteä. Tsempatkaa😀😀🤗

Lähde!! Ihan oikeasti. Saattaa muuttua vielä väkivaltaiseksikin noilla spekseillä. Jos et edes varsinaisesti rakasta, niin eiköhän asia ole aika selvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoululaisen kanssa ei pysty keskustelemaan rakentavasti.

Vierailija
24/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan korostaa että olen itse maksanut kaikesta enemmän kuin mies enkä ole laskenut joka euroa, kymppiä tai satastakaan. Mies sen sijaan rahastaa minua kaikesta euron tarkkuudella.

Mies on lisäksi sitä mieltä että kun on parisuhteessa niin ainut parisuhteen ulkopuolinen elämä saa olla yksin kaupassa tai töissä käyminen.  Hänellä ei ole yhtäkään ystävää työn ulkopuolelta eikä käy koskaan missään. Minulla olisi mutta en saa nähdä ystäviäni kuin korkeintaan ohimennen jonkun kauppareissun yhteydessä ettei tule riitaa. 

Asutaan vuokralla ja olisi helppo lähteä. Tsempatkaa😀😀🤗

Kauanko olette olleet yhdessä?

25/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksatko siis suurimman osan? Jos, niin mistä kaikesta?

Juurihan AP kirjoitti, että mies maksaa kaiken puoliksi.

26/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sä kirjoitit omaan aloitukseeso, että mies laittaa kaikki kulut tarkalleen puoliksi. Miten sä voit silloin "maksaa kaikesta enemmän"?

Vierailija
27/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olisin hänen kanssaan suhteessa?

Vierailija
28/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sä kirjoitit omaan aloitukseeso, että mies laittaa kaikki kulut tarkalleen puoliksi. Miten sä voit silloin "maksaa kaikesta enemmän"?

Veikkaan että kyse on sellaisesta miehestä, joka kyllä pyytää aina omiaan takaisin, muttei koskaan maksa ap:lle, koska ap ei ole niin hävytön että kehtaa pyytää. 

Vierailija
29/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos kirjoituksesi on totta, niin eihän tuossa teidän viritelmässä rakkautta ole. Jonkinlainen tottumuksellinen suhde kenties kyseessä, mutta aika ankealta kuulostaa.

Tässä tulee mun tsemppi sulle: Tee rakkaudellinen teko, vapauta itsesi takaisin elämään ja sen riemuihin. Nauti ensin omasta tuvasta ja omasta luvasta. Sitten sulla on mahdollisuus kohdata jotakin aivan muuta, joka antaa sulle ja sun tulevaisuuden upealle puoliskolle parhaimmillaan suuren onnen ja ilon. 

Elämä on tässä ja nyt, pistä töpinäksi! Tartu vaan toimeen ja tee se muutos, joka sun täytyy tehdä. Tiedät oikean ratkaisun sydämessäsi, kuuntele sitä. Onnea matkaan! 

Vierailija
30/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi kohta 2 ole dealbreakeri. Eteenpäin!

Vierailija
31/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät jo itsekkin että ei kannata jatkaa.

Vierailija
32/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi edes viikkoa tuollaisen kanssa. Ensinnäkin jos mies kontrolloi tekemisiäni niin juttu loppuisi siihen heti. Ei lahjat ole niin tärkeitä itselle mutta kyllä usean vuoden aikana edes synttäri lahjan haluan jos kerran itse ostan myös lahjan miehen synttärinä.

Vierailija
33/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä voi tulkita niin, että mies kun maksaa, haluaa puoliksi maksaa, mutta nainen kun maksaa, kelpaa puolittamattakin.

Vierailija
34/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä hvetin kriteeri tuo on? Miksi lasket olevasi etuoikeutettu ihminen vain siksi, että mies on sinun kanssasi parisuhteessa? Miehen pitäisi mielestäsi kustantaa Sinun elämääsi? Millä perusteella?? Eikö sinua lainkaan hävetä oma itsekkyytesi? Milloin olet maksanut hänen puolestaan jotakin? Hitto mikä lunttu sinä olet!

Olin joskus suhteessa miehen kanssa joka kuulostaa aloittajan tapaukselta ja KYLLÄ, minulle on tärkeää läheisessä suhteessa myös anteliaisuus. Mies ei ikinä antanut mitään yllättävää, edes suklaalevyä. Syntymäpäivä- ja joululahjan osti, tehden selväksi että rahan meno näissä hyvin halvoissakin lahjoissa harmitti. Kerran maksatti lahjani minulla. Ei myöskään maksanut koskaan mitään yhteiseksi tulevaa kokonaan itse ja juoksevat kulutkin sai menemään minun pussistani sillä verukkeella, että oltiin lähes aina minun luonani kun se oli kuulemma kivempaa niin. Ei tietenkään auttanut kotiöissäkään omalta osaltaan, koska minun kotini. En voi uskoa että koskaan lähdin tuollaiseen (no mies esitti alussa hyvin) ja että siedin sitä niinkin pitkään. Ei koskaan enää vastaavaa. En odota mitään timantteja, autoja ja ulkomaanmatkoja, mutta hyvä tahto ja myös halu ilahduttaa aidosti on tärkeää. Vaikka antamalla se suklaalevy tai marketin kukat joskus yllättäen.

Vierailija
35/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin koska olen läheisriippuvainen tms, mutta mäkättäisin noista asioista jatkuvasti ja kiristäisin ja uhkailisin, jos ne ei lopu.

36/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!

Vierailija
37/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö silliä ja juo kuravettä päälle. Kuulenko jotakin perskärpäsen ininää. Sulla sentää on puoliso, kaikilla ei ole. Kunpa olisi edes ase että voisin ampua itseni mutta sekin näyttää olevan kohtuutonta. Ei mitään logiikkaa.

Vierailija
38/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin koska olen läheisriippuvainen tms, mutta mäkättäisin noista asioista jatkuvasti ja kiristäisin ja uhkailisin, jos ne ei lopu.

Myrkylliseen suhteeseen jäisit? Eikös läheisriippuvaiset päädy on/off suhteeseen jumittaa.

Vierailija
39/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö silliä ja juo kuravettä päälle. Kuulenko jotakin perskärpäsen ininää. Sulla sentää on puoliso, kaikilla ei ole. Kunpa olisi edes ase että voisin ampua itseni mutta sekin näyttää olevan kohtuutonta. Ei mitään logiikkaa.

Ööö..?

Vierailija
40/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi