Jatkaisitko parisuhdetta miehen kanssa jos olisi näin?
1. Mies ei ole kertaakaan usean vuoden aikana ostanut sinulle euronkaan arvoista lahjaa tai ollut laskematta kaikkia kuluja puoliksi?
2. Omat tunteesi ovat häntä kohtaan kuin kaveria kohtaan?
3. Miehellä kontrollointia, eri intressit, erilainen luonne?
4. Sinänsä muuten hyvä ja tunnollinen mies, ei riippuvuuksia
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos kirjoituksesi on totta, niin eihän tuossa teidän viritelmässä rakkautta ole. Jonkinlainen tottumuksellinen suhde kenties kyseessä, mutta aika ankealta kuulostaa.
Tässä tulee mun tsemppi sulle: Tee rakkaudellinen teko, vapauta itsesi takaisin elämään ja sen riemuihin. Nauti ensin omasta tuvasta ja omasta luvasta. Sitten sulla on mahdollisuus kohdata jotakin aivan muuta, joka antaa sulle ja sun tulevaisuuden upealle puoliskolle parhaimmillaan suuren onnen ja ilon.
Elämä on tässä ja nyt, pistä töpinäksi! Tartu vaan toimeen ja tee se muutos, joka sun täytyy tehdä. Tiedät oikean ratkaisun sydämessäsi, kuuntele sitä. Onnea matkaan!
Kiitos mä sain sult sen mitä haen ja tulkitsit täysin oikein tilannettani. Kiitos olet ihana ja ystäväni on sanonut samoin. Pitää vaan nyt kerätä se rohkeus👍🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos kirjoituksesi on totta, niin eihän tuossa teidän viritelmässä rakkautta ole. Jonkinlainen tottumuksellinen suhde kenties kyseessä, mutta aika ankealta kuulostaa.
Tässä tulee mun tsemppi sulle: Tee rakkaudellinen teko, vapauta itsesi takaisin elämään ja sen riemuihin. Nauti ensin omasta tuvasta ja omasta luvasta. Sitten sulla on mahdollisuus kohdata jotakin aivan muuta, joka antaa sulle ja sun tulevaisuuden upealle puoliskolle parhaimmillaan suuren onnen ja ilon.
Elämä on tässä ja nyt, pistä töpinäksi! Tartu vaan toimeen ja tee se muutos, joka sun täytyy tehdä. Tiedät oikean ratkaisun sydämessäsi, kuuntele sitä. Onnea matkaan!
Kiitos mä sain sult sen mitä haen ja tulkitsit täysin oikein tilannettani. Kiitos olet ihana ja ystäväni on sanonut samoin. Pitää vaan nyt kerätä se rohkeus👍🤗
Niin ja kiitos kaikkee hyvää sulle mtös
Ois ihan mahdotonta elää liitossa, jossa kytätään kuka maksaa mitä eli kyllä niiden varojen pitää yhteisiä.
Harri Hovila on maailman lapselinen mies
Vierailija kirjoitti:
Omat tunteesi ovat häntä kohtaan kuin kaveria kohtaan?
No tietysti jättäisin.
Tämä. Muilla kohdilla ei ole merkitystä tässä päätöksessä.
Vierailija kirjoitti:
1. Mies ei ole kertaakaan usean vuoden aikana ostanut sinulle euronkaan arvoista lahjaa tai ollut laskematta kaikkia kuluja puoliksi?
mikä hvetin kriteeri tuo on? Miksi lasket olevasi etuoikeutettu ihminen vain siksi, että mies on sinun kanssasi parisuhteessa? Miehen pitäisi mielestäsi kustantaa Sinun elämääsi? Millä perusteella?? Eikö sinua lainkaan hävetä oma itsekkyytesi? Milloin olet maksanut hänen puolestaan jotakin? Hitto mikä lunttu sinä olet!
Yleensä kun joku pitää toisesta ihmisestä, hän haluaa joskus antaa tälle lahjan. Sen ei tarvitse olla kauhean kallis, mtuta se on merkki siitä, että välittää toisesta.
Ap, jos et pysty kunnioittamaan kumppaniasi, on parempi erota.
Vierailija kirjoitti:
Haluan korostaa että olen itse maksanut kaikesta enemmän kuin mies enkä ole laskenut joka euroa, kymppiä tai satastakaan. Mies sen sijaan rahastaa minua kaikesta euron tarkkuudella.
Mies on lisäksi sitä mieltä että kun on parisuhteessa niin ainut parisuhteen ulkopuolinen elämä saa olla yksin kaupassa tai töissä käyminen. Hänellä ei ole yhtäkään ystävää työn ulkopuolelta eikä käy koskaan missään. Minulla olisi mutta en saa nähdä ystäviäni kuin korkeintaan ohimennen jonkun kauppareissun yhteydessä ettei tule riitaa.
Asutaan vuokralla ja olisi helppo lähteä. Tsempatkaa😀😀🤗
Toivon, että Ap selvittää selustansa ja informoi lähisukulaisiaan ja ottaa selville turvakodin mahdollisuuden. Mutta kuulostaa siltä, että on turvallisinta lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos et pysty kunnioittamaan kumppaniasi, on parempi erota.
Aloitus kuulosti kyllä siltä, että kumppani ei kunnioita eikä arvosta Ap:tä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä hvetin kriteeri tuo on? Miksi lasket olevasi etuoikeutettu ihminen vain siksi, että mies on sinun kanssasi parisuhteessa? Miehen pitäisi mielestäsi kustantaa Sinun elämääsi? Millä perusteella?? Eikö sinua lainkaan hävetä oma itsekkyytesi? Milloin olet maksanut hänen puolestaan jotakin? Hitto mikä lunttu sinä olet!
Yleensä kun joku pitää toisesta ihmisestä, hän haluaa joskus antaa tälle lahjan. Sen ei tarvitse olla kauhean kallis, mtuta se on merkki siitä, että välittää toisesta.
Näin. Tosin kaikki ei ole lahjojen ostajia. Mun aviomies ei ainakaan ole. Mutta hän jo treffaillessa tarjosi kaiki kahvit ja drinkit.
Ei kai tuohon kannata edes vastata, itsestään selvyyteen.
Ihmeen usein näitä kysymyksiä ja esimerkkejä tuntuu palstalaisilta löytyvän.
Ei taida kunnon miestä, joka täyttää kriteerit, olla koko Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin koska olen läheisriippuvainen tms, mutta mäkättäisin noista asioista jatkuvasti ja kiristäisin ja uhkailisin, jos ne ei lopu.
Myrkylliseen suhteeseen jäisit? Eikös läheisriippuvaiset päädy on/off suhteeseen jumittaa.
En tiedä mutta olen myrkyllisessä on/off-suhteessa.
Älä ole, se voi jatkua noin hyvinkin pitkälle vuoden pari, ellei jopa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuohon kannata edes vastata, itsestään selvyyteen.
Ihmeen usein näitä kysymyksiä ja esimerkkejä tuntuu palstalaisilta löytyvän.
Ei taida kunnon miestä, joka täyttää kriteerit, olla koko Suomessa.
Ei tarvitsekkaan, hän kiitti jo yhtä tyyppiä täällä. Asia näemmä selvä jo.
Onko sinulla joku syy olla parisuhteessa miehen kanssa, jota kohtaan tunnet vain kaverillisia tunteita? Parisuhde ja kaverisuhde ovat eri asioita.
En tiedä mutta olen myrkyllisessä on/off-suhteessa.