Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyödyllistä olet tänään tehnyt?

Vierailija
28.06.2024 |

Minä pesin pyykkiä, paljon muuta en tehnyt.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, vaihdoin lakanat ja pesin pyykkiä.

Vierailija
22/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käynyt töissä.

Olivatko työt hyödyllisiä? Varmaan sinulle, että saat rahaa, mutta olivatko ne oikeasti hyödyllisiä esim. luonnon säilymisen näkökulmasta?

Bussilla menin,dieselbussilla,koska maailmanpelastus on lähellä sydänta,blugari jäi himaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin kuset taloyhtiön seinästä, johon narkki ne lorotteli yöllä. Hommasin koppiauton konstaapeleineen paikalle häätämään häiriköivät juopot, jotka pitivät hereillä neljääkymmentä perhettä.

Annoin lokinpoikasille vettä. Huollatin autoni. Tapasin ystäväni, joka oli vailla juttuseuraa. Hoidin aikuista lastani, joka oli eilen leikkauksessa.

Vierailija
24/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, ruokaa, marjapiirakan.

Vierailija
25/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin keskiaikamarkkinoilla ja tuin pienyrittäjiä. 

Oliko porukkaa näin hellepäivänä? Minulla jää tällä kertaa väliin, koska on tuo muutto. Tässä vähän kahvittelen, pian taas jatketaan tavaroiden siirtelyä. 

Vierailija
26/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap; pesin pyykkiä. Tai kone senkin pesi. Muuta ei jaksa.

Vierailija
27/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä yrittänyt metsästää naista.

Vierailija
28/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin syvällisiä asioita, kuten sitä että onko tuoli oikeasti tuoli. Tein siitä aloituksenkin.

Vierailija
29/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesin kuset taloyhtiön seinästä, johon narkki ne lorotteli yöllä. Hommasin koppiauton konstaapeleineen paikalle häätämään häiriköivät juopot, jotka pitivät hereillä neljääkymmentä perhettä.

Annoin lokinpoikasille vettä. Huollatin autoni. Tapasin ystäväni, joka oli vailla juttuseuraa. Hoidin aikuista lastani, joka oli eilen leikkauksessa.

Ja selvitin psykiatrisen avun saantia ystävälleni (74-vuotias mies), joka jäi leskeksi 1,5 kuukautta sitten ja joka pelkää, että häneltä hajoaa nuppi. Hän haluaa vain kuulijan ja auttajan, joka ei ole hänen poikansa tai muu tuttava vaan ammattilainen.

Vierailija
30/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä yrittänyt metsästää naista.

Tuo on ihan pelleilyä koko homma.

Vierailija
31/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Suunnitelma pitää edelleen, toinen lomaviikko menossa.

Vierailija
32/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsasin maalattavat teräksiset pinnat johon vedän pohjamaalin huomenna. Muuten päivä mennyt ulkoillen helteessä ja  uimarannalla.

Vierailija
33/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä.

Vierailija
34/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lenkillä koiran kanssa, kävin aamupäivällä kaupassa ja nyt iltapäivällä olen maalannut yhden olohuoneen seinän, vielä yksi seinä maalaamatta.

Nyt on niin kuuma, että nyt en kyllä jaksa tehdä tänään enempää. Loppuilta menee pötkötellessä. Iltalenkillä koiran kanssa täytyy vielä käydä.

Vierailija
35/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pyykkiä ja parvekkeen, sekä parvekken maton. Imurointi on kesken, kun on niin kuuma 🥵 Keittiötä siivonnut ja vielä on sitten myöhemmin pölyjen pyyhintä ja lattian pesu. Lähden huomenna reissuun ja tulen maanantaina kotiin. Tiistaina tulee mulle vieras muutamaksi päiväksi, niin on pakko siivota nyt.

Vierailija
36/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun karaoke--baarin vieressä ja känninen porukka huutaa parvekkeen alla pitkin yötä. Kuset on aina ulko-oven syvennyksessä, olen jo tottunut siihen 😒

Vierailija
37/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein pikkukolikot tilille ja kävin niillä viimisillä rahoilla kaupassa.

Juttelin vanhan papan kanssa.

Piristin siskonlikkaa, jota ahdisti, oli hauskat jutut meillä ja taisi teinin olo vähän helpottua. 

Vierailija
38/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteli appiukon hautaan ja kohta ruokin kilpikonnan.

Vierailija
39/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettänyt vapaapäivää ja tilannut kolmen viikon ruuat niin ei tarvitse ylenmääräinen vierailla naapuriPrismassa. Katsonut työpaikkailmoituksia ja valmistautunut menemään huomenna  nuutumaan nykyiseen työhön.

Vierailija
40/57 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pyöräilin 20km ja kävelin puoli tuntia. Sitten täytin tiskikoneen ja laitoin päälle. Laitoin pyykit pyörimään. Siinä kaikki. Huomenna siivoan, vaihdan lakanat, haen paketin postista, pesen pari mattoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan