En aio hoitaa lapsia työkokeilussa päiväkodissa
En aio vaihtaa kakkavaippoja tai pissavaippoja enkä muutakaan
Kommentit (102)
Mitä sitten meinasit tehdä? Kyllä siellä on lapsia ilman vaippojakin-
Nulla oli kerran tommonen sijainen jostain työvoimareppufirmasta!
Ei voinut mennä wessaan koska kynnet...
Toinen läksi pois koska ei saanut ravata tupakalla.
Miksi ylipäätään menet sinne, sano suoraan että ei kiinnosta!
KUN olet päiväkodissa työssä, siihen kuuluu vaikka mitä!
Jos joku oksentaa/ripuloi, niitten siivoaminen, ei ole monessakaan paikassa laitosapulaisia hätiin. Siivoojatkin käy iltaisin, ei voi jättää.
Ilmoita hyvissä ajoin ettet mene!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten meinasit tehdä? Kyllä siellä on lapsia ilman vaippojakin-
Aion nauraa lasten mukana, kun he puhuvat kakkapissa vitsejä työntekijöille härnätäkseen niitä. En kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa pyytää päästä isojen ryhmiin sillä pienet lapset tarvitsevat läsnäolevia hoitajia jotka osaavat, pystyvät ja haluavat huolehtia perustarpeiden täyttämisestä. Kerro rehellisesti ettet tykkää ihan pienten hoitamisesta, se ei sovi sinulle. Se on rehellistä silloin ja hyväksi myös ja varsinkin lapsille.
TArvitaan isojen puolellakin vaihtaa vaippoja ja pyyhkiä räkänokkia ja pyyhkiä pyllyjä! "Isot" 3v-5v
Ei kai päiväkotiin voida laittaa vastentahtoisia työkokeilijoita hommiin? Vaaralliselta kuulostaa jos voi. Minä en koskisi yhteenkään kakaraan edes kepillä jos joutuisin päikkyyn töihin.
Tuttu heitettiin työkokeilusta ulos kesken. Ei kertonut syytä, eikä seurauksia, mutta voisin kuvitella jotain karenssia seuraa keskeytetystä työkokeilusta.
Ei siellä väkisin pidetä vastentahtoaan tulleita.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu heitettiin työkokeilusta ulos kesken. Ei kertonut syytä, eikä seurauksia, mutta voisin kuvitella jotain karenssia seuraa keskeytetystä työkokeilusta.
Ei kai siitä nyt karenssia voida antaa, jos kokeilija itse ei keskeyttänyt työnkokeilua vaan ilmaistyönantaja keskeytti sen 😂
Mitäs muuta siellä päiväkodissa sitten tehdään kuin hoidetaan lapsia? Voisitko olla vaikka kahvinkeittäjä tai siivooja?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muuta siellä päiväkodissa sitten tehdään kuin hoidetaan lapsia? Voisitko olla vaikka kahvinkeittäjä tai siivooja?
En voisi. En aio keitellä kahvia työntekijöille. Keittäkööt itse omat taukokahvinsa ja hoitakoot lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitä nyt karenssia voida antaa, jos kokeilija itse ei keskeyttänyt työnkokeilua vaan ilmaistyönantaja keskeytti sen 😂
Silloin ei ole tehnyt sitä mitä TE-palveluiden kanssa on sovittu. ->Karenssi
Vierailija kirjoitti:
Eikö kahvinkeittäjille ja siivoojillekin jossain päin maailmaa makseta palkkaa? Olen kuullut varmaan hulluja juoruja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaistyönantajako sen päättää, onko tehty mitä sovittu. Hän torppaa mahdollisuuttani suorittss työkokeilua, joten ei tosiaan tule karenssia
Mulle ehdotti työttömien terveystarkastuksessa se ns tarkastuksen (pari kysymystä teki) suorittanut hoitsu työkokeilua päiväkodissa. Mulla on psykoosisairaus. Enkä pidä lapsistakaan. Sinne työnnetään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehnyt, mutta jos vaikka pari lasta karkaa tai vahingoittuu niin se ei ole työkokeilijan vika, eihän hänellä ole alan koulutustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehnyt, mutta jos vaikka pari lasta karkaa tai vahingoittuu niin se ei ole työkokeilijan vika, eihän hänellä ole alan koulutustakaan.
Ja vaikka oiskin vaikka lähäri niin eihän työkokeilussa oleva lähäri ole vastuussa mistään
Ei se mitään vaikka on psykoosisairas, päikyissä on tänäpäivänä niin hullua sakkia töissä, että todennäköisesti tunnet itsesi terveeksi ja tulet huomaamaan, että suljetuilla osastoillakin on mukavampia ihmisiä, kuin päiväkodeissa.
Älä huoli näin kesällä varsinkin pestään leluja, siivotaan kaappeja ja muutenkin puunataan paikkoja niin tekemistä kyllä löytyy. Provohan tämä aloitus on mutta vastasin kuitenkin että ap saa kipeästi janoamaansa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli näin kesällä varsinkin pestään leluja, siivotaan kaappeja ja muutenkin puunataan paikkoja niin tekemistä kyllä löytyy. Provohan tämä aloitus on mutta vastasin kuitenkin että ap saa kipeästi janoamaansa huomiota.
En aio suostua siivoamiseen
Ei se vaipanvaihto varsinaisesti työkokeilijan tehtävää olekaan vaan enemmän sellaista, mitä työsuhteessa oleva hoitaja ja opettaja tekevät. Et myöskään jää yksin lasten kanssa.
Työkokeilija leikkii lasten kanssa, valmistelee materiaalia, jakaa lapsille ruokaa, auttaa pukemistilanteissa hanskoja, hoitaa pieniä siivoustehtäviä yms. Eli sellaiset auttavat työt ja päiväkotimaailmaan tutustuminen on sinun työtäsi. Ainakin näin kaikissa asianmukaisissa päiväkodeissa.
T. Hoitaja pienten ryhmässä
Sinun kannattaa pyytää päästä isojen ryhmiin sillä pienet lapset tarvitsevat läsnäolevia hoitajia jotka osaavat, pystyvät ja haluavat huolehtia perustarpeiden täyttämisestä. Kerro rehellisesti ettet tykkää ihan pienten hoitamisesta, se ei sovi sinulle. Se on rehellistä silloin ja hyväksi myös ja varsinkin lapsille.