Olen pian 28v mies ja tajusin että minun kannattaisi olla avoin myös yksinhuoltajille
Minun ei kannata enää tässä iässä olla niin pinnallinen, että havittelisin vain lapsetonta naista itselleni. Ne lapsettomat nuoret naiset kuuluvat lapsettomille nuorille miehille
Kommentit (131)
Minusta tosi hyvä aloitus! Onko sinussa isäainesta ja olisitko valmis jakamaan isyyttä lapsen biologisen isän kanssa myös? Pidätkö lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tosi hyvä aloitus! Onko sinussa isäainesta ja olisitko valmis jakamaan isyyttä lapsen biologisen isän kanssa myös? Pidätkö lapsista?
Eiköhän sitä isäainesta löydy💪🏻varmasti lapsen isän kanssa tulisin toimeen myös
Vierailija kirjoitti:
Aplla on oletettavasti omakin lapsi
Totta turiset, kerran 25-26 vuotiaana vein baarista kotiin todella mukavan ja kauniin samanikäisen yh-äidin. Emme edes puuhanneet mitään säädytöntä, mutta neito tuntui olevan aika kiinnostunut minusta.
Minä en kuitenkaan halunnut alkaa virittelemään mitään sen ihmeempää jatkoa illalle, ihan siitä äiti-statuksesta johtuen. Höperöä, eihän se lapsi olisi naista mihinkään pilannut, mutta silloin ajatusmaailmani oli jäykkä asian suhteen.
Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aplla on oletettavasti omakin lapsi
Ei ole :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisen kirjoittama aloitus.
Ihan mies kyllä olen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu.
Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok
Ap
Ei voi olla kiire, kun minäkään en tunne mitään kiirettä ja olen "jo" 35-vuotias...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiire ei kyllä ole mihinkään ja eikös ensisynnyttäjien keskimääräinen ikä Suomessa ole jo kiivennyt 30-vuoden kantturoille, ellei peräti ylikin.
Hyvä että olet tajunnut tuon! Moni sun ikäinen mies harhoissaan kuvittelee että aikaa on vielä
Vierailija kirjoitti:
Ap on itsetuhoinen.
Kaukana siitä!
Ap
Parisuhteet olisi paras aloittaa sillä, mitä voisin antaa sille. Useimmiten kerrotaan, mitä siltä odotetaan saavan. Jos ei mitään annettavaa, ei kannata aloittaa suhdetta olkoon lapsia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä viesti paljasti, että olet epätoivoinen yh-mamma, joka ei kelpaa kenellekään.
Minä en aio olla koskaan avoin yksinhuoltajille. Toisen lapset ei ole sama asia, kuin omat. Mieluummin olen sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiire ei kyllä ole mihinkään ja eikös ensisynnyttäjien keskimääräinen ikä Suomessa ole jo kiivennyt 30-vuoden kantturoille, ellei peräti ylikin.
Kaupungeissa se että synnyttää alle 35 on nuori. Vain maaseudulla lapset tehdään alle 30v. Tämä nuorten synnyttäjien ihannointi on jotain vanhentunutta teini-ihannointia. Vanhempi nainen on monella tavalla parempi äiti, kansalainen ja myös kumppani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei voi olla kiire, kun minäkään en tunne mitään kiirettä ja olen "jo" 35-vuotias...
Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikänsä vuoksi, ja naisilla alkaa hedelmällisyys laskea 25-vuotiaana, ja sun ikäisenä jo reilusti. Varsinkin jos haluaa useamman lapsen kuin yhden, eikä mitään pikkulapsiarkihelvettiä kahden pienellä ikäerolla tehdyn lapsen kanssa, pitäisi lapsia jo tehdä kovaa kyytiä. Minun mieheni oli sinun ikäisesi kun aloimme olemaan yhdessä, minä olin 25v. Meillä meni 8 vuotta saada oma lapsi keskenämme, kerran oli keskenmenokin, vaikka minulla oli entuudestaan yksi lapsi jonka sain 20v, ja silloin raskauduin todella helposti. Mulla tuli luultavasti endometrioosi siinä jossain kohtaa, ja samoin olin jo niin raudanpuutteinen, että se häiritsi raskautumista. Mieheni oli luonnollisesti aina neuvolassa mukana, raskauden alusta asti, ja sitten kun kaksosten kanssa käytiin. Kerran kun minä olin vessassa tai jotain, ja mies oli poikien kanssa kolmestaan, oli joku hoitaja sanonut pojille, että onpa kiva kun olette tulleet neuvolaan isoisän kanssa. Mielestäni se oli törkeää että sanoi niin, kun mieheni oli vasta reilu nelikymppinen, eikä todellakaan näyttänyt miltään isoisältä. Mutta kyllä mieheni on sanonut monta kertaa, että on tuntenut itsensä liian vanhaksi isänä, nyt kun on kuusikymmentä ja pojat 15v. Hän todellakin toivoo, ja niin tietysti minäkin, että olisimme saaneet lapsen silloin kun minä olin vielä alle 30v ja hän alle 40v.
Jaha.