Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri valitti lihavuudestani... sanoin, että olethan sinäkin lihava

Vierailija
27.06.2024 |

Taisi totuus sattua 😂

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi läskit kuolee muita aikaisemmin.

Niinku missä iässä?

Vierailija
62/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele

Vastausta odotetaan.

M info rehumyllysurma juuka 1980.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kiistatonta että ylipaino on merkittävä tekijä todella moniin sairauksiin ja aiheuttaa paitsi pahoinvointia, elämänlaadun heikkenemistä niin myös huomattavia kustannuksia yhteiskunnalle. 

Silti nyt on nostanut päätään joku ihme loukkaantumistrendi että lääkäri ei saisi muka sanoa potilaalle että olet ylipainoinen ja se altistaa tälle ja tälle sairaudelle. 

Itse ainakin toivoisin omalle kohdalleni lääkäriä joka sanoisi hyvin suoraan asiasta. 

Koko kehopositiivuus ja XL mallit on ihan saatanasta ja viime kädessä vahingoksi eniten niille ylipainoisille

Itsekin muuten kuulun ylipainoisiin, ja juuri viime viikolla kävin hakemassa lähetteen erikoissairaanhoitoon vaivasta jonka olen itse aiheuttanut ruokailutottumuksillani ja liikkumattomuudellani. Todellakin toivoisin että lääkäriin olisi jo vuosia sitten sanonut aiheesta, ja mahdollisimman suoraan. 

Vierailija
64/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet terveydenalalla työskentelevät ovat itse lihavia ja polttavat tupakka. Silti paasaavat muille naama kurtussa lihavuudesta ja tupakoinnista 🙄

He todennäköisesti kuormittavat vähemmän meitä terveitä veronmaksajia kuin te työttömänä pummina inisevät läskit.

Olen töissä, olen ollut jo 30 vuotta. Entä sinä, ruipelo?

Ja silti sinulla on aikaa nillittää palstalla aamusta iltaan arkisinkin. Outoa.

Sinähän se tiedätkin kuka täällä milloinkin anonyyminä kirjoittelee.-eri 

Sinähän se täällä olet 7-23 kuin noin hyvin nillittämisestä tiedät. :D

Nyt kolahti omaan nilkkaasi. :D

Vierailija
65/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet terveydenalalla työskentelevät ovat itse lihavia ja polttavat tupakka. Silti paasaavat muille naama kurtussa lihavuudesta ja tupakoinnista 🙄

He todennäköisesti kuormittavat vähemmän meitä terveitä veronmaksajia kuin te työttömänä pummina inisevät läskit.

No kerrohan läskipossu että missä olet töissä? Et varmasti keksi tarpeeksi raflaavaa työtä tähän väliin? Voin muistuttaa että aiemmin olet esiintynyt palstalla ainakin lakimiehenä, tutkijana ja poliisina. Poliisina ei kylläkään kannata kauheasti esiintyä sillä se on rikos.

Wc-pytty tehtaalla koeponnistajana nyt 3 vuotta ja sitä ennen olin jätevesilaitoksella tulppana. Molemmat istumatöitä ja siksi olen lihonut.

Vierailija
66/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkäri huomauttaa ylipainosta, kysy häneltä miten voisi auttaa sinua pudottamaan painoa.

Itsekin ylipainoinen lääkäri on mielestäsi uskottava kertomaan potilaalle miten tämä pudottaisi painoa?  Enpä usko, että sellaisen lääkärin neuvoja kannattaa uskoa. =D  Siihen voisi vastata, että: "No lääkäri on hyvä ja näyttää esimerkkiä. Tavataan 3 kuukauden päästä uudestaan ja jos olet neuvoillasi pudottanut painoa, niin lupaan tehdä perässä. " Se lääkärin ylipaino ei ole sen terveellisempää kuin potilaankaan, vaikka hän kuinka olisi "jopa lääkärismies/nainen"

Vierailija
67/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin terveydenhoitajalle lihavuuttani. Hän sanoi, että ethän sinä ole lihava (olen, on ylipainoa), mutta kun hän oli itse lihavampi...

Vierailija
68/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja heille heidän omat lääkärinsä ja terveydenhoitajansa paasaavat   lihavuudesta ja tupakoinnista. Koska se on heidän työ antaa terveysneuvontaa.

Vierailija
69/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa aidon elämäntapatyöttömän palstavassarin? Se alkaa aina ensimmäisenä solvaamaan muita ja väittää olleensa töissä vähintään 30 vuotta.

Solvaamisen aloitit kylläkin sinä.-eri

Kerrohan oma työsi kun noin hanakasti muita arvostelet.

Vierailija
70/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ihmiset lihottavat itsensä? Onko se jokin trendi?

Ei kait se nyt kenenkään tarkoitus ole 🤦🏻.

Jatkuvastihan näyttelijät joutuvat lihottamaan itseään rooleihin joihin juuri heidät halutaan, kuten Edelmann Häjyissä. Ei kyllä yhtään terveellistä, miksei palkata näyttelijää joka valmiiksi näyttää sopivalta rooliin?

suomalaisen ekokuvatuotannon 8ja sarjatuotannon) ongelma on se, että kuvittelevat, että aina pitää olla samat näyttelijät, että muuten ei ihmiset katso. Siksi ne samat naamat on aina jokaisessa tuotannossa ja siksi niden pitää joskus tehdä ulkonäkömuutoksia. Toivottavasti joku päivä saadaan enemmän vaihtelua tuohonkin viihdealan sektoriin. Itse en edes muista milloin katsoin jonkun kotimaisen uuden leffan. Riittää kun näen, että taas samat naamat, niin menee halu mennä katsomaan.

Vierailija
71/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku missä iässä?

Kerro nyt! Missä iässä lihavat kuolee? Kerro samalla missä iässä he sairastuvat?

Vierailija
72/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkäri huomauttaa ylipainosta, kysy häneltä miten voisi auttaa sinua pudottamaan painoa.

Itsekin ylipainoinen lääkäri on mielestäsi uskottava kertomaan potilaalle miten tämä pudottaisi painoa?  Enpä usko, että sellaisen lääkärin neuvoja kannattaa uskoa. =D  Siihen voisi vastata, että: "No lääkäri on hyvä ja näyttää esimerkkiä. Tavataan 3 kuukauden päästä uudestaan ja jos olet neuvoillasi pudottanut painoa, niin lupaan tehdä perässä. " Se lääkärin ylipaino ei ole sen terveellisempää kuin potilaankaan, vaikka hän kuinka olisi "jopa lääkärismies/nainen"

Saako lääkäri huomauttaa alkon käytöstä jos juo sitä myös itse? Entä mites suola? Saako lääkäri neuvoa vähentämään suolaa jos ei tee sitä ensin itse? Jne.

Vierailija
73/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrohan läskipossu että missä olet töissä? Et varmasti keksi tarpeeksi raflaavaa työtä tähän väliin? Voin muistuttaa että aiemmin olet esiintynyt palstalla ainakin lakimiehenä, tutkijana ja poliisina. Poliisina ei kylläkään kannata kauheasti esiintyä sillä se on rikos.

Onko sulla kristallipallo vai oletko selvännäkijä kun anonyymeistä pystyt noin sanomaan?-eri

Kerrohan mitä töitä itse teet.

Vierailija
74/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi antaisit lääkärille tyhjän lupauksen? Jos sinä kykenisit laihduttamaan niin miksi et ole saanut kiloakaan pois? Sinusta ei ole siihen. Se on se ongelma. Sinä olet ihminen jolla ei ole tahdonvoimaa että taipuisit sitomaan edes kengän nauhoja vaan käytät tarralenkkareita!!!

Vierailija
75/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto. Mitä sä oot ottanut?

Vierailija
76/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan kiistatonta että ylipaino on merkittävä tekijä todella moniin sairauksiin ja aiheuttaa paitsi pahoinvointia, elämänlaadun heikkenemistä niin myös huomattavia kustannuksia yhteiskunnalle. 

Silti nyt on nostanut päätään joku ihme loukkaantumistrendi että lääkäri ei saisi muka sanoa potilaalle että olet ylipainoinen ja se altistaa tälle ja tälle sairaudelle. 

Itse ainakin toivoisin omalle kohdalleni lääkäriä joka sanoisi hyvin suoraan asiasta. 

Koko kehopositiivuus ja XL mallit on ihan saatanasta ja viime kädessä vahingoksi eniten niille ylipainoisille

Itsekin muuten kuulun ylipainoisiin, ja juuri viime viikolla kävin hakemassa lähetteen erikoissairaanhoitoon vaivasta jonka olen itse aiheuttanut ruokailutottumuksillani ja liikkumattomuudellani. Todellakin toivoisin että lääkäriin olisi jo vuosia sitten sanonut aiheesta, ja mahdollisimman suoraan. 

Että ihan olisit tarvinnut lääkärin sanomaan itsestään selvyyksiä? Mitäpä jos olisit käyttänyt ihan niitä kahta aivosoluasi.

Vierailija
77/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitti? Minne se valitti? Valtion elintarvikevirastoonko?

Olisko moittinut tai huomauttanut?

Vierailija
78/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ennen tarvitsevat lääkäriä ja hoitoa 24/7 

En ole montaakaan kertaa elämässäni lääkärissä käynyt tai hoitoa tarvinnut, ei mitään säännöllistä lääkitystäkään ole, olen ylipainoinen 67v. eläkeläinen joka teki 45 vuotisen työhistorian vanhusten hoivakodissa.

Tulkaa haukkumaan sitten kun olette tehneet itse saman vaikka ei teistä vinkuluusereista ole siihen :D

Todista väitteesi. Vai etkö pysty? Et tietenkään, sillä olet se sama alaikäinen palstavassari joka vinkuu palstalla aamusta iltaan.

Mikä väite?

Vierailija
79/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri,joka itse ei noudata omia oppejaan,ei ole oikea henkilö huomauttelemaan toisten ylipainosta,ellei sairauden tai tutkittavan vaivan juurisyyt suoraan liity siihen. Ihme i diootteja olette,kun kuvittelette,että lääkäri on Jumalasta seuraava ilman mitään eettisiä tai moraalisia velvoitteita. Aloittajana tekisin valituksen ja tilaisin asiakirjat joihin on todennäköisesti tuon suorapuheinen nöyryytyksen jälkeen lääkäri kirjannut mustamaalaavaa tekstiä.