Lääkäri valitti lihavuudestani... sanoin, että olethan sinäkin lihava
Kommentit (124)
Kyllä hän varmasti itsekkin tietää että hän on läski..vtun läski..mee lenkille läski!
Jos lääkäri huomauttaa ylipainosta, kysy häneltä miten voisi auttaa sinua pudottamaan painoa.
Itsekin ylipainoinen lääkäri on mielestäsi uskottava kertomaan potilaalle miten tämä pudottaisi painoa? Enpä usko, että sellaisen lääkärin neuvoja kannattaa uskoa. =D Siihen voisi vastata, että: "No lääkäri on hyvä ja näyttää esimerkkiä. Tavataan 3 kuukauden päästä uudestaan ja jos olet neuvoillasi pudottanut painoa, niin lupaan tehdä perässä. " Se lääkärin ylipaino ei ole sen terveellisempää kuin potilaankaan, vaikka hän kuinka olisi "jopa lääkärismies/nainen"
Miksi antaisit lääkärille tyhjän lupauksen? Jos sinä kykenisit laihduttamaan niin miksi et ole saanut kiloakaan pois? Sinusta ei ole siihen. Se on se ongelma. Sinä olet ihminen jolla ei ole tahdonvoimaa että taipuisit sitomaan edes kengän nauhoja vaan käytät tarralenkkareita!!!
Itse olen normaalipainoinen, enkä tarvitse siis minkäänlaisia neuvoja/ruokaohjeita varsinkaan ylipainoisilta lääkäreiltä! Eikä he niitä minulle jakelisikaan, ennemmin minä voisin antaa hänelle niitä. Kyse on siitä, että lääkäri voi itse näyttää ylipainoiselle esimerkkiä ja täten kannustaa häntä laihtumaan. Muuten kyse on pelkästä sanahelinästä ja on täysin epäuskottavaa ladella potilaalle jotain laihdutusvikkejä ja käskeä häntä niitä noudattamaan, jos ei itsekään siihen kykene!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi läskit kuolee muita aikaisemmin.
Sitä ennen tarvitsevat lääkäriä ja hoitoa 24/7
En ole montaakaan kertaa elämässäni lääkärissä käynyt tai hoitoa tarvinnut, ei mitään säännöllistä lääkitystäkään ole, olen ylipainoinen 67v. eläkeläinen joka teki 45 vuotisen työhistorian vanhusten hoivakodissa.
Tulkaa haukkumaan sitten kun olette tehneet itse saman vaikka ei teistä vinkuluusereista ole siihen :D
Minä en usko valheitasi. Harmittaako läski?
Mulle on ihan sama uskotko vai et. Mun elämäni on kondiksessa toisin kun sun. Voisit hankkiutua hoitoon tuon patoutuneen vihasi vuoksi, sulla kun ei näytä elämässäsi olevan muuta sisältöä kuin toisten ihmisten haukkuminen.
Eipä tuo kommentti tainnut omaa ongelmaasi poistaa. Miksi menet lääkärille jos et halua kuulla totuutta?
Mä laihdutin 8 kiloa ihan vaan sillä että olin syömättä yhtään mitään 14 päivään. Vettä ja suolaa. Kivennäisvettä,herukkamehua.
Ensin oli ihan ok olo kolme päivää, sitten tuntui että lähtee taju ja nukuin sitten paripäivää ja välillä join. Sen jälkeen tapahtui jotakin ja tuli ihan eufoorinen olo ja loppu aika meni ihan kuin itsestään. Mutta tuo ei ole mikään tyttöjen juttu ollenkaan. Ei niistä siihen ole.
Jos ylipainoinen lääkäri kommentoi potilaan painoa, se on kyllä hieman ironista.
Koska lääkäreiden pitää näyttää hyvää esimerkkiä.
Ylipainoista joka on noin koppava ja itseriittoinen , ei voi kukaan auttaa edes laihtumaan saati pysymään terveenäkään. Mitä merkitystä sillä on sinun terveytesi kannalta onko lääkärisi laiha vaiko lihava? Annat koppavuutesi olla esteenä terveelle elämälle? Pitäisikö lääkärillä joka kertoo sinulla olevan syöpä olla jonkin tietyn kokoinen antaaksesi sinulle lääkkeitä ja ohjeita? Ääliö sinä olet koko eukko.
Olen 78-vuotias eläkeläinen. Kävin vuositarkastuksessa ja valitin lääkärille, että kiloja on kertynyt ainakin 10 liikaa. Lääkäri katsoi ihmeissään ja sanoi, että silmin nähden olet ihan normaalipainoinen. Onko nyt niin, että kun enemmistö on vähän pulleita, niin silmä on tottunut siihen ja siitä on tullut normaalia. Lääkäri oli kyllä ihan hoikka, pian eläkkeelle jäävä nainen.
Minulle sanoi kerran hoitaja yhden kyselyn myötä ohimennen silloisesta lievästä ylipainostani, joka oli jopa isompi kuin minä
Noh, pitihän minun sitten sanoa, että olen itseasiassa laihtunut tässä tietyn verran ja suht lyhyessä ajassa. Ja parhaillaan laihdutan. Sanoin siis tarkemmin hänelle, kun en vaan nyt muista tarkkaan, koska on tästä vuosia.
Olen lääkäri joka kärsii masennnuksesta, aknesta ja lapsettomuudesta. Enkö siis saa hoidaa masennus-, akne- ja lapsettomuuspotilaita ennen kuin saan nämä asiat kuntoon omalla kohdallani? Miksi lääkärin pitäisi olla normaalipainoinen ja täydellisen terve, ennen kuin voi hoitaa potilaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet terveydenalalla työskentelevät ovat itse lihavia ja polttavat tupakka. Silti paasaavat muille naama kurtussa lihavuudesta ja tupakoinnista 🙄
He todennäköisesti kuormittavat vähemmän meitä terveitä veronmaksajia kuin te työttömänä pummina inisevät läskit.
Olen töissä, olen ollut jo 30 vuotta. Entä sinä, ruipelo?
Ja silti sinulla on aikaa nillittää palstalla aamusta iltaan arkisinkin. Outoa.
Sinähän se tiedätkin kuka täällä milloinkin anonyyminä kirjoittelee.-eri
Sinähän se täällä olet 7-23 kuin noin hyvin nillittämisestä tiedät. :D
Nyt kolahti omaan nilkkaasi. :D
Muistathan että tälläkin palstalla on väkeä ihan vaan töissä. He näkevät kyllä mistä mikäkin viesti on tullut. Vink vink
Eikä satu nilkka.
Vierailija kirjoitti:
Paino on tärkeä osa terveyttä. Vaikka lääkäri olisi itse mt- ja päihdeongelmainen läski, ei sen pitäisi olla esteenä kertomasta potilaalleen terveyteen vaikutttavia tosiseikkoja
Joo, mutta vain jos potilas ei itse tunne näitä tosiseikkoja!
Vierailija kirjoitti:
Lihavat leirille, suihkun kautta uun...saunaan laihtumaan.
K*sipäät leirille, suihkun kautta uunleirille oppimaan käytöstapoja ja suvaitsevuutta.
ap:lla on kertynyt liikaa rasvasoluja aivoihin ja ajatukset ja kommentit ovat siksi tuota tasoa
En tykkää minäkään että joka välissä valitetaan painosta ja tupakoinnista. Juu, tiedän mikä on terveellistä ja mikä ei.
Voi jestas millaista ryönää tämä(kin) keskustelu pitää sisällään... mistä noita kusipäisiä ihmisiä oikein sikiää täällä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 78-vuotias eläkeläinen. Kävin vuositarkastuksessa ja valitin lääkärille, että kiloja on kertynyt ainakin 10 liikaa. Lääkäri katsoi ihmeissään ja sanoi, että silmin nähden olet ihan normaalipainoinen. Onko nyt niin, että kun enemmistö on vähän pulleita, niin silmä on tottunut siihen ja siitä on tullut normaalia. Lääkäri oli kyllä ihan hoikka, pian eläkkeelle jäävä nainen.
Syöpäsairas 78-vuotias äitini painaa enää hädin tuskin 40 kg ja hänen mielestään kaikki muut ovat vain läskejä. Päättele siitä.
Noh?