Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri valitti lihavuudestani... sanoin, että olethan sinäkin lihava

Vierailija
27.06.2024 |

Taisi totuus sattua 😂

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖRKY ILMIANNETTU

Vierailija
42/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdutus ei onnistu niin sille ei voi mitään. Aina se ei ole helppoa. Peruslääkkeet esim verenpaine ja kolesteroli ovat melko edullisia. Vastuuta voi ottaa terveydestään myös syömällä lääkkeet ja sitoutumalla hoitoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verovaroista vinkumisen voi lopettaa alkuunsa, niin kauan, kuin meillä hoidetaan tupakoitsijoiden keuhkoahtaumat ja -syövät, alkoholistien kirroosit, haimatulehdukset jne. , ja niin kauan kuin päivystyksiin tungetaan pikkuflunssassa. Noin alkajaisiksi. Sote pitää kyllä huolen siitä, että liian sairaat kuolevat hoitojonoihin, joten olkaa huoleti.

Vierailija
44/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne läskit ole edes ihmisiä vaan eläin jätetttä. 

Harva eläin on läski, paitsi sii derivalas ja yh-hylje

Älä jaksa.

Yh on muutenkin hyljeksitty.

Ihan on syystä hyljeksitty. Verovaroilla elätettävä loinen, joka ei kyennyt parisuhteeseen

Suurin osa käy kylläkin töissä.

Vierailija
45/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on sairaus, johon painonpudotus voisi auttaa (esim. nivelrikko, aikuistyypin diabetes, verenpainetauti tms), eikö olisi edesvastuutonta lääkäriltä jättää tuomatta asia esille? Miten lääkärin oma lihavuus liittyy sinun sairauteesi tai sen hoitoon?

Vierailija
46/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse täydellinen? ps. yhdyssanat

Vierailija
47/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa.

Ihan on syystä hyljeksitty. Verovaroilla elätettävä loinen, joka ei kyennyt parisuhteeseen

Eiköhän se ole mies yleensä joka ei kyennyt parisuhteeseen ja piti jättää pois matkasta.

Vierailija
48/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi läskit kuolee muita aikaisemmin.

Perustele

Vastausta odotetaan.

Vierailija
49/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen aktiivinen ketju kehittynyt, vaikka aloituksessa ei selkeästi kerrottu juuri mitään.

Oliko siis niin, että ap:n käydessä jonkin vaivan vuoksi lääkärin vastaanotolla, lääkäri, joka sattui olemaan ylipainoinen, otti esiin ylipainon vaikutuksen aloittajan vaivaan, mistä hän sitten loukkaantui ja sanoi lääkärille, että tämäkin on ylipainoinen?

Eikö tämä kerro ap:n osaamattomuudesta olla potilaana? En ymmärrä, miten lääkärin oma ylipaino aiheuttaisi sen, että hänen tietämyksensä sen haittavaikutuksista muuttuisi epäuskottavaksi.

Vierailija
50/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte miten pläski se lääkäri on ollut aiemmin? Eikö ole vain hyvä asia jos lääkäri toimii vertaistukena? Olisiko muka parempi jos hoikka lääkäri mainitsisi teidän lihavuudestanne? Se että olette lihavia on ihan täysin teidän oma valintanne. Kuuluu samaan kategoriaan kuin työttömyys, köyhyys ja koulutustaso. Yksikään ihminen ei synny lihavana!

Jokaisella suomalaisella on syntymästä asti kaikki samat mahdollisuudet ja kaikki samat valinnan mahdollisuudet kuin kaikilla muillakin.

Vierailija
51/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa.

Suurin osa käy kylläkin töissä.

Juu.. onlyfans 👍 

Vierailija
52/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet terveydenalalla työskentelevät ovat itse lihavia ja polttavat tupakka. Silti paasaavat muille naama kurtussa lihavuudesta ja tupakoinnista 🙄

He todennäköisesti kuormittavat vähemmän meitä terveitä veronmaksajia kuin te työttömänä pummina inisevät läskit.

Olen töissä, olen ollut jo 30 vuotta. Entä sinä, ruipelo?

Ja silti sinulla on aikaa nillittää palstalla aamusta iltaan arkisinkin. Outoa.

Vierailija
53/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa aidon elämäntapatyöttömän palstavassarin? Se alkaa aina ensimmäisenä solvaamaan muita ja väittää olleensa töissä vähintään 30 vuotta.

Vierailija
54/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ennen tarvitsevat lääkäriä ja hoitoa 24/7 

En ole montaakaan kertaa elämässäni lääkärissä käynyt tai hoitoa tarvinnut, ei mitään säännöllistä lääkitystäkään ole, olen ylipainoinen 67v. eläkeläinen joka teki 45 vuotisen työhistorian vanhusten hoivakodissa.

Tulkaa haukkumaan sitten kun olette tehneet itse saman vaikka ei teistä vinkuluusereista ole siihen :D

Vierailija
55/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet terveydenalalla työskentelevät ovat itse lihavia ja polttavat tupakka. Silti paasaavat muille naama kurtussa lihavuudesta ja tupakoinnista 🙄

He todennäköisesti kuormittavat vähemmän meitä terveitä veronmaksajia kuin te työttömänä pummina inisevät läskit.

Olen töissä, olen ollut jo 30 vuotta. Entä sinä, ruipelo?

No kerrohan läskipossu että missä olet töissä? Et varmasti keksi tarpeeksi raflaavaa työtä tähän väliin? Voin muistuttaa että aiemmin olet esiintynyt palstalla ainakin lakimiehenä, tutkijana ja poliisina. Poliisina ei kylläkään kannata kauheasti esiintyä sillä se on rikos.

Vierailija
56/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri huomauttaa ylipainosta, kysy häneltä miten voisi auttaa sinua pudottamaan painoa.

Vierailija
57/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa ap. Hän hoitaa terveyttäsi. Sinä et hänen. 

Kyllä se vasta on noloa, jos lihava lääkäri alkaa paasaamaan potilaalle tämän lihavuudesta!  Ensin pidetään huolta, että ollaan itse edustamansa terveysihanteen kaltaisia ja sitten voidaan mainita potilaan ylipainosta. Ihan kuin alkoholisti sanoisi toiselle alkoholistille, kyllä sinun nyt pitää lopettaa tuo ryyppääminen, ihan yhtä koomista! "pata kattilaa soimaa"

Vierailija
58/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole montaakaan kertaa elämässäni lääkärissä käynyt tai hoitoa tarvinnut, ei mitään säännöllistä lääkitystäkään ole, olen ylipainoinen 67v. eläkeläinen joka teki 45 vuotisen työhistorian vanhusten hoivakodissa.

Tulkaa haukkumaan sitten kun olette tehneet itse saman vaikka ei teistä vinkuluusereista ole siihen :D

Todista väitteesi. Vai etkö pysty? Et tietenkään, sillä olet se sama alaikäinen palstavassari joka vinkuu palstalla aamusta iltaan.

Vierailija
59/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaton lääkäri ja sinä myös.

Ap oli kyllä täysin Asiaton. Mutta millä tavalla lääkäri muka oli mielestäsi asiaton? 

Siellä näköjään nyt siiderivalaaseen kolahti lekurin ammattitaitoinen ja osuva maininta. 

Nyt sinä olet asiaton. Haukut mua.

Tarkoitan sitä että lääkäri ei voi valittaa siitä. Voi sanoa toisella tavalla.

Vierailija
60/124 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko valheitasi. Harmittaako läski?