Lääkäri valitti lihavuudestani... sanoin, että olethan sinäkin lihava
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet terveydenalalla työskentelevät ovat itse lihavia ja polttavat tupakka. Silti paasaavat muille naama kurtussa lihavuudesta ja tupakoinnista 🙄
Se on niiden työ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ihmiset lihottavat itsensä? Onko se jokin trendi?
Ei kait se nyt kenenkään tarkoitus ole 🤦🏻.
Jatkuvastihan näyttelijät joutuvat lihottamaan itseään rooleihin joihin juuri heidät halutaan, kuten Edelmann Häjyissä. Ei kyllä yhtään terveellistä, miksei palkata näyttelijää joka valmiiksi näyttää sopivalta rooliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pysty ottamaan vakavasti lihavia lääkäreitä, sori vaan.
Lihavien ihmisten vakavasti ottaminen ei ole muutenkaan kovin järkevää.käväisin katsomassa elokapinan touhuja ja siellä oli huomattavan paljon lihavia naisia jotka huusivat ympäristön puolesta ymmärtämättä että he itse pilaavat sitä olemassaolollaan. Syövät järjettömästi maapallon ruokavaroja ja levittävät metaania ympäristöön.
Ehkä he kokevat lehmät kilpailijoikseen?
Kannattaa tehdä kirjallinen muistutus netissä tästä käytöksestä. Itsekin tein ja meni jopa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaton lääkäri ja sinä myös.
Ap oli kyllä täysin Asiaton. Mutta millä tavalla lääkäri muka oli mielestäsi asiaton?
Siellä näköjään nyt siiderivalaaseen kolahti lekurin ammattitaitoinen ja osuva maininta.
On niin ammattitaitoinen lihavuusasioissa, että ei itsekään tiedä, miten pysytään normaalipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet terveydenalalla työskentelevät ovat itse lihavia ja polttavat tupakka. Silti paasaavat muille naama kurtussa lihavuudesta ja tupakoinnista 🙄
He todennäköisesti kuormittavat vähemmän meitä terveitä veronmaksajia kuin te työttömänä pummina inisevät läskit.
Olen töissä, olen ollut jo 30 vuotta. Entä sinä, ruipelo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne läskit ole edes ihmisiä vaan eläin jätetttä.
Harva eläin on läski, paitsi sii derivalas ja yh-hylje
Älä jaksa.
Yh on muutenkin hyljeksitty.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi läskit kuolee muita aikaisemmin.
Perustele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvastihan näyttelijät joutuvat lihottamaan itseään rooleihin joihin juuri heidät halutaan, kuten Edelmann Häjyissä. Ei kyllä yhtään terveellistä, miksei palkata näyttelijää joka valmiiksi näyttää sopivalta rooliin?
No, mikset kertonut lääkärille, että olet edelman ja kuvaatte häjyt 2 elokuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ylimääräinen ruoka vahingossa tai salaa mene kurkusta alas. Kyllä sitä sinne ihan tarkotuksella tungetaan.
Mutta ei sitä ruokaa lihomistarkoituksella yleensä tungeta kurkusta alas. Et näköjään ymmärrä niinkään simppeleitä peruskäsitteitä kuin tarkoitus ja seuraus, ja niiden eroa. Taidat olla pahemman luokan elämänkoululainen....
Vierailija kirjoitti:
perustele
Vierailija kirjoitti:
Päin persettä kirjoitettu mukavidduilu vain naurattaa, ei pure.
Joo, lääkäri kertoo asioita potilaalle, se on totta, mutta kyllähän se väkisinkin vie uskottavuutta, jos lääkäri itse on läski, niin kuin ne moni on. Ja kirjoittaisivat siihen lausuntoon kommentin myös omasta ulkonäöstään, tyyliin "potilas hoikka, vaikka tutkimuksentekijä itse obeesi".
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu eläinvihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pysty ottamaan vakavasti lihavia lääkäreitä, sori vaan.
Lihavien ihmisten vakavasti ottaminen ei ole muutenkaan kovin järkevää.käväisin katsomassa elokapinan touhuja ja siellä oli huomattavan paljon lihavia naisia jotka huusivat ympäristön puolesta ymmärtämättä että he itse pilaavat sitä olemassaolollaan. Syövät järjettömästi maapallon ruokavaroja ja levittävät metaania ympäristöön.
Voi vain kuvitella paljonko metaania vapautuu kun läski vegemamma pieraisee.
Sehän on vain hyvä asia niin mies saa raittiimpaa ilmaa 69 asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaton lääkäri ja sinä myös.
Ap oli kyllä täysin Asiaton. Mutta millä tavalla lääkäri muka oli mielestäsi asiaton?
Siellä näköjään nyt siiderivalaaseen kolahti lekurin ammattitaitoinen ja osuva maininta.
On niin ammattitaitoinen lihavuusasioissa, että ei itsekään tiedä, miten pysytään normaalipainoisena.
Ei lääkärin ammattitaitoa tai tietämystä vähennä yhtään se, onko hänellä ylipainoa vai ei. Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin minä sanon.
Ettekö te taulapäät tosiaan osaa erottaa aitaa seipäistä?
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa ap. Hän hoitaa terveyttäsi. Sinä et hänen.
Se on aina ihmiset joilla on eniten ongelmia elämässä neuvomassa muita miten hoitaa ne samat ongelmat joita eivät itse kykene ratkaisemaan omalla kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, lääkäri kertoo asioita potilaalle, se on totta, mutta kyllähän se väkisinkin vie uskottavuutta, jos lääkäri itse on läski, niin kuin ne moni on. Ja kirjoittaisivat siihen lausuntoon kommentin myös omasta ulkonäöstään, tyyliin "potilas hoikka, vaikka tutkimuksentekijä itse obeesi".
Miltä tuntuu olla noin tyhmä?
Joku suuhygienisti ja hammaslääkäri vihjaili lihavuudesta (aiempina vuosina). Lekuri sanoi että onko kolaa ja sipsukkaa otettu, tapana. No ei ollut. Kävi joka kerralla painostaen läpi kaikkia ainesosia mitä joku voisi juoda tai syödä. Onko tämä valtion agenda vai niiden oma. Suuhygienisti nalkutti siihen aikaan tyyliin mehusta ja lihavuudesta, että oli pakko sanoa että et itsekään ihan laiha ole. Oli isompi kuin minä.