Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40+ nettideitti miehet alkaa heti puhua seksistä?

Vierailija
27.06.2024 |

Siis miksi? Eihän sitä voi tietää kuka siellä on. Edes jos yhdet deitit viitsisi nähdä ja sitten alkaa seksiviestit? 

Olenko ihan ymmärtämätön?

Mulla menee heti maku jos alkaa  viesti, että tykkäätkö siitä ja tästä. Ajattelen että voiei pitikö tuonkin alentua tuohon..

Keskustelua!

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo alkaa jo aiemmin. 20-25 vuotiaissa on vielä porukkaa, jotka keskustelevat normaalistikin, mutta 30v:llä lukee jo yleensä biossa jotain seksijuttuja

Eivät he näe deittipalveluiden naisia ihmisinä, vaan ilmaish*orina. Anna olla suosiolla

Elä nyt noin sano. Itse olin aikanaan tinderissä, enkä tehnyt yhtään aloitetta. Muutama nainen otti minuun yhteyttä ja yhden kanssa viestiteltiin ja soiteltiin 3 kuukautta ennenkuin tavattiin ihan livenä. Rakasteltiin toki heti eka iltana, mutta tietenkin syystä koska kumpikin halusi. Sama stoori on jatkunut jo yli 5 vuotta, ollaan naimisissa ja asutaan yhdessä. Annettiin varmaan kumpikin ensin aikaa toisillemme ja tutustuttiin kunnolla.

Vierailija
82/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos he ovat huomanneet, etteivät saa seuraa muutenkaan. Se on silloin aivan sama ehdottaa seksiä heti alkuunsa. Onnistumisprosentti ei siitä ainakaan laske. Voi jopa löytyä samankaltainen nainen.

Haluavat varmistaa ettei kukaan muukaan löydä tinderistä mitään. Pelottavat naiset pois, niin muutkin miehet jäävät ilman. Kyllä ne miehet on vaan niin reiluja!

Jokaisella on oikeus hakea seuraa. Vai oliko se niin että tinderissä saa olla vain suositut ja oikealla tavalla käyttäytyvät miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat pahasti puutteessa ja hakevat vain sitä.

Miksi sitten esittävät että etsivät seuraa pidemmäksi aikaa? Kierrän kaukaa pelkän seksin vonkaajat.

Ap

Miehet ovat valehdelleet naisille maailman sivu, vannoneet jopa vuolaasti rakkauttaan aina seksin saamiseen saakka, jonka jälkeen heitä ei ole enää naisen elämässä näkynyt. Ei mitään uutta tämä. 

Vierailija
84/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten esittävät että etsivät seuraa pidemmäksi aikaa? Kierrän kaukaa pelkän seksin vonkaajat.

Ap

Miehet ovat valehdelleet naisille maailman sivu, vannoneet jopa vuolaasti rakkauttaan aina seksin saamiseen saakka, jonka jälkeen heitä ei ole enää naisen elämässä näkynyt. Ei mitään uutta tämä. 

Kaikkiko?

Vierailija
85/88 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika imbesilli olisi mies joka rehellisesti kertoisi haluavansa vain seksiä.

Tuolla taktiikalla jäisi varmuudella ilman.

Vierailija
86/88 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastia jos ei miellytä ja eteenpäin. :) Ihmisiä on erilaisia. Itselle sopiva tulee vastaan nopeammin kun skippaa itselle sopimattomat rohkeasti.

Jos joku kysyisi itseltäni heti ekassa viestissä jotain sellaista mistä tulee itselle wtf-fiilis esim. "tykkäätkö kun sua sormetetaan? ", niin poistoon menee. Säästän sillä tavoin meidän molempien aikaa.

Haluan nimittäin samassa paketissa seksuaalisesti aktiivisen miehen, jonka käytöstavat ja kommunikointitaidot myös erittäin hyvät. Sellaiset miehet tietävät, että tuo sama kysymys voi olla äärimmäisen kiihottavaa, kun se kysytään sopivassa kohdassa... kun on jo tavattu ja tutustuttu ja huomattu että molemminpuolista seksuaalista kemiaa on. Oon ihan valmis suhun, niin mäkin suhun jne. Tällaisen jälkeen on kiihottavaa kysellä toisen toiveista. 

En syty nimittäin junttimaisesta käytöksestä, joku muu voi syttyä. 

Vierailija
87/88 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon jutellut nettideittimiesten 40+ kaa, mut on paljon sellaisia. Jotka eivät seksistä rupea keskustelemaan, vaan pitkään ihan tavallisia asioita. Yhmami30v

Vierailija
88/88 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen, niin näin 51 vuotiaana ei haluaisi enää haaskata aikaa sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa ei seksuaalisuudet kohtaa. Olen kinky Dom ja vanilijanainen on mulle lähinnä ahdistava kokemus. Varsinkin jos ei ole ihan super kemiaa. Mutta olenkin päätynyt hakemaan seurani XU:sta. Seksuaalisesti avoimille ja aktiiviselle on ihan ok puhua aiheesta ja he ymmärtävät asian tärkeyden. Muille tuo onkin sitten ihan järkytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan