Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40+ nettideitti miehet alkaa heti puhua seksistä?

Vierailija
27.06.2024 |

Siis miksi? Eihän sitä voi tietää kuka siellä on. Edes jos yhdet deitit viitsisi nähdä ja sitten alkaa seksiviestit? 

Olenko ihan ymmärtämätön?

Mulla menee heti maku jos alkaa  viesti, että tykkäätkö siitä ja tästä. Ajattelen että voiei pitikö tuonkin alentua tuohon..

Keskustelua!

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Voi. Vaihtaa. Alustaa. https://tutvus.planet.ee/ tai https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega . Google translate kääntää. Laiva tuo ja vie.

Vierailija
42/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä karsitaan jyvät akanoista.

Jos juttu jatkuu vielä noiden viestien jälkeen, nainen on todellinen keeper.

M44

Ja kuinka usein noin käy? 

Riittävän usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka siksi että ne haluaa pillua? Ootko jotenkin vajaaälyinen?

Maksulliset?

Vierailija
44/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä suoraan asiaan löytää a) likasen luntun joka on puutteessa b) nopeasti

Vierailija
45/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka siksi että ne haluaa pillua? Ootko jotenkin vajaaälyinen?

Maksulliset?

Miksi maksaa pillusta kun sitä saa ilmaiseksikin.

Vierailija
46/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitihän se arvata että miehillä vaan seksi mielessä. Mua ahdistaa, ei ole kiinnostunut juuri minusta vaan haluaa tyydyttää itsensä minuun. Minulle jää todella outo olo seksin vonkaajista. Miten muut naiset?

Ap

No sitä mieltä, että lähdin koko Tinderistä. Ei sitä vonkausta ja tahdittomuutta vaan jaksa. Onneksi löysin ei-suomalaisen miehen, jolla on käytöstavat hallussa.

Vierailija
47/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat naimisissa eivätkä kaipaa juttuseuraa vaan persettä. 

Vierailija
48/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitihän se arvata että miehillä vaan seksi mielessä. Mua ahdistaa, ei ole kiinnostunut juuri minusta vaan haluaa tyydyttää itsensä minuun. Minulle jää todella outo olo seksin vonkaajista. Miten muut naiset?

Ap

Tulee häpäisty ja hyväksikäytetty olo jo ehdotuksesta. Nykyään jopa bio, missä lukee jotakin sen suuntaista, eli vaikka ehdotus ei kohdistuisi edes suoraan itseen

Olen kehittänyt sellaisenvalokuvankatselutavan, joka reagoi trigger symboleihin ja sanoihin ennen, kuin luen bion. Tämä säästää tunteitani vähän, kun roskaa eli vonkaavaa miestä tulee vain vilkaistua

Mielestäni on oikeasti todella pöyristyttävää ja oksettavaa, miten miehet kehtaavat kohdella ja odottaa naisilta julkisesti tällaista. Seksimarkkina on iso bisnes ja on varmaan aika monen tiedossa, että tavalliset naiset eivät ole h*oria. Niin sitten kun laittaa julkisesti tuollaisia alentavia seuranhakuilmoituksia, osoittaa vähän niinkun halveksuntansa koko sukupuolta kohtaan. Se tuntuu pahalta

Vierailija
49/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomattu on, pilluahan ne haluaa. Seksiä naisetkin haluis, mutku se ei onnistu tuolla lailla. Miksi pillunkipeet miehet ei ensin käy ammattilaisella(huorissa) et sen jälkeen ei ois niin kiimoissaan ja osaisi lähestyä tavallisiakin naisia.

Vierailija
50/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku kuvittelee että nettideittimiehet on sitä parhainta A-sinkkulaatua?  Jokainenhan sen tietää että hakevat vain panoseuraa ja vaimo tai tyttöystävä odottaa kotona. Ei siellä mitään aviomiesehdokkaita ole. Nuorena ne parhaat valitaan ja sen kanssa eletään kunnes alkaa viidenkympin villitys, viimeistään.  Sen jälkeen ei enää edes siedettäviä miehiä ole tarjolla.

Vierailija
51/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulee häpäisty ja hyväksikäytetty olo jo ehdotuksesta. Nykyään jopa bio, missä lukee jotakin sen suuntaista, eli vaikka ehdotus ei kohdistuisi edes suoraan itseen

Olen kehittänyt sellaisenvalokuvankatselutavan, joka reagoi trigger symboleihin ja sanoihin ennen, kuin luen bion. Tämä säästää tunteitani vähän, kun roskaa eli vonkaavaa miestä tulee vain vilkaistua

Mielestäni on oikeasti todella pöyristyttävää ja oksettavaa, miten miehet kehtaavat kohdella ja odottaa naisilta julkisesti tällaista. Seksimarkkina on iso bisnes ja on varmaan aika monen tiedossa, että tavalliset naiset eivät ole h*oria. Niin sitten kun laitta

Jaxuhalit

Vierailija
52/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kaikki ala

puhua heti seksistä. Onko sulla jotain heruttelukuvia. 

Vierailija
53/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo huomattu on, pilluahan ne haluaa. Seksiä naisetkin haluis, mutku se ei onnistu tuolla lailla. Miksi pillunkipeet miehet ei ensin käy ammattilaisella(huorissa) et sen jälkeen ei ois niin kiimoissaan ja osaisi lähestyä tavallisiakin naisia.

Miksi mies lähestyisi naista jos ei ole pillun tarpeessa?

Vierailija
54/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat naimisissa eivätkä kaipaa juttuseuraa vaan persettä. 

No voisiko sen sitten hoitaa asianmukaisesti vaikka maksullisten sivustoilla tai only fansissa? Et kai sinä randomilla mene jokaisen postilaatikkoonkaan pudottelemaan mitään oksettavia vonkausviestejä, sillehän voi altistua kuka vaan?

Härskeimmät profiilit voi sitä paitsi ilmiantaa, sillä seksuaalinen ahdistelu ei kuulu tinder bioon. Tätä tietysti sitten kierretään kiertoilmauksin, mutta eikö se jo kerro ettei seksipakotus ole toivottua, kun suoraan sanomisesta saa bannit? Ajattelevatko miehet, että ahdistelu on vähemmän ahdistavaa, jos söpötetään jostain kukista ja mehiläisistä törkysanojen sijaan? Kyllä se on se ahdistelu mikä halutaan kitkeä pois, ei tietty retoriikka

Vierailija
55/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat aikuisia jotka tietävät mitä haluavat. Miksi kuluttaa molempien aikaa turhaan mikäli toinen ei ole samalla aallonpituudella.

Vierailija
56/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odottavatko ne oikeasti, että kukaan vastaisi kyselyihin? Vastaukset menisivät noin sadan prosentin todennäköisyydellä laudalle ukkojen kesken naurettavaksi.

Vierailija
57/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen perusluonne on lopullinen 25-vuotiaana. Puheet on samaa rataa aiheesta toiseen ja ei ne asennot seksin aikana  taivu toiseksi.

Ymmärrät varmaan pointin? Turha se on mistään muumimukeista lässyttää. 

Vierailija
58/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole nunna. Mutta en heti ensiksi viestissä halua vertailla asentoja.

Ap

mikset? mikä sinua vaivaa?

Vierailija
59/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein löydätte noin ällöjä miehiä? Mun ihastukset ovat ensin tutustuneet minuun ujosti kaverina ja sitten homma on edennyt ihastumiseen ja fyysiseen kanssakäymiseen. 

Vierailija
60/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies lähestyisi naista jos ei ole pillun tarpeessa?

Te ammutte itseänne nilkkaan tällaisilla jutuilla, sillä jos naiset sisäistävät vuorovaikutuksen kanssanne pelkkänä runkkusukkana toimimisena, ette tule saamaan sitä vähääkään huomiota. Muutama prostituoitu kerää isot hillot, iso siivu joutuu ylilyönneistä vankilaan, loput turhautuvat. Naisilla kun ei ole tarvetta seksille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän