Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, jotka uisitte uimahalliss yläosattomissa...

Vierailija
02.08.2024 |

Mitä tekisitte, jos isänne tulisi hallissa vastaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole naisia jotka haluavat uida rinnat paljaana halleissa? 

Vierailija
2/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin moi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öö. Aika moni saunoo sukumökeillä ja köy uimassa ihan ilman mitään.

Ja on mun isä nähnyt kun imetin. 

Vierailija
4/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sulla millaiset rinnat?

Itse en pidä omiani minään seksuaalisena kiihokkeena, koko varmaan A tai AA (en käytä rintaliivejä, joskus jotain toppeja). Tuntuu ihan hölmöltä verhota ne johonkin märkään riepuun uidessa. Mun miehellä on isommat tissit. 

Vierailija
5/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä omiani minään seksuaalisena kiihokkeena, koko varmaan A tai AA (en käytä rintaliivejä, joskus jotain toppeja). Tuntuu ihan hölmöltä verhota ne johonkin märkään riepuun uidessa. Mun miehellä on isommat tissit. 

Keskikokoiset ja ainakin on annettu ymmärtää että seksikkäät. 

Vierailija
6/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluttas uida noin, nii ainakin saatas suurin osa miehistä ( olkoot sinkku tai varattu) liikkeelle ja kuntoilemaan. Siellä kaikki mulkosilmämiehet uisivat toisiaan vasten ja kolaroivat pääkupolit altaassa yhteen ,kun katselisivat täysin muualle. 

"Joo, en käy sen takia uimassa kun ihan vain kuntoilu mielessä enkä katso". 😂

Sitten uimisen jälkeen ne istuu kaikki saunassa kolmas jalka pystyssä,kun tulipa taas erilaisia lolloja nähtyä.

Vierailija
7/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluttas uida noin, nii ainakin saatas suurin osa miehistä ( olkoot sinkku tai varattu) liikkeelle ja kuntoilemaan. Siellä kaikki mulkosilmämiehet uisivat toisiaan vasten ja kolaroivat pääkupolit altaassa yhteen ,kun katselisivat täysin muualle. 

Sitten uimisen jälkeen ne istuu kaikki saunassa kolmas jalka pystyssä,kun tulipa taas erilaisia lolloja nähtyä.

Mietin vaan turtuisko sitten tuohon. Kai jossain Afrikassakin heimoissa naiset ovat koko ajan rinnat paljaana. Niitä en osaa taas kovin seksuaalisena pitää.

ap

Vierailija
8/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten koko vaikuttaa asiaan? Itse pidän nimenomaan A- tai AA-kokoisia rintoja seksuaalisesti kaikkein kiihottavimpina.

Vierailija
9/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koko vaikuttaa asiaan? Itse pidän nimenomaan A- tai AA-kokoisia rintoja seksuaalisesti kaikkein kiihottavimpina.

Sama juttu.

Vierailija
10/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli niin just eikä melkeen ettei mitään lisättävää. Kiitos.

Vierailija
11/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan oikein, että naiset saa HALUTESSAAN uida ilman yläosaa. Itse en tahdo, mutta ei mua häiritse jos muut naiset niin haluaa tehdä 

Vierailija
12/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin vanhainkodille ja hieman kireästi kysyisin ovatko he huomanneet vanhuksen karanneen.

Vierailija
13/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään katsoa kun kolmekymppinen tyttäreni käy naku-uinnilla. Pyysi mukaan kerran mutta en kehdannut kun erektio näkyisi.

Vierailija
14/14 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että onks tää nyt se taivaspaikka, kun liekkejä ei näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme