Miksi 40+ nettideitti miehet alkaa heti puhua seksistä?
Siis miksi? Eihän sitä voi tietää kuka siellä on. Edes jos yhdet deitit viitsisi nähdä ja sitten alkaa seksiviestit?
Olenko ihan ymmärtämätön?
Mulla menee heti maku jos alkaa viesti, että tykkäätkö siitä ja tästä. Ajattelen että voiei pitikö tuonkin alentua tuohon..
Keskustelua!
Kommentit (88)
Homoilla on puikko suoraan pyllyyn vaikka puistonpusikossa mutta heteroilla se ei todellakaan toimi sillä formaatilla. -m30
Minkälaisen profiilin olet kyhännyt kun vonkaajat ovat heti kimpussa? Onko vaikeata ilmoon laittaa minkä jo sanoit, että 'kierrän kaukaa vain seksi mielessä olevat miehet'.
Harmittaa vain että en estänyt tätä viimeisintä miestä. Vieläköhän puolen vuoden jälkeen tulee viestiä samoissa merkeissä.
Sitä ovat vailla ja kuka tahansa kelpaa reiäksi. Ei kai tuo sen monimutkaisempaa.
Antavat kaikkensa eli samalla selityksen siitä, miksi eksä lähti. Ei ollut muuta tarjottavaa.
Aivan niin on meitä naisia jotka nauttivat seksistä, mutta minulle se tapahtuu vasta kun olen kiinnostunut miehestä ulkonäöstä, olemuksesta ja JÄRKEVISTÄ jutuista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ovat pahasti puutteessa ja hakevat vain sitä.
Pakkomielteisiä joille nainen on pelkkä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat pahasti puutteessa ja hakevat vain sitä.
Miksi sitten esittävät että etsivät seuraa pidemmäksi aikaa? Kierrän kaukaa pelkän seksin vonkaajat.
Ap
Koska eivät aio ryhtyä suhteeseen, jossa puutostila jatkuu.
Todella luotaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
On myös naisia joille seksi on tärkeä osa elämää.Kyseiset miehet peilaavat maailmaansa edellisten kokemustensa mukaan,ja olettavat että myös sinua kiinnostaa fyysinen kiva.Tee heti selväksi että sinua ei kiinnosta.
On naisia, joille se seksi on hyvinkin tärkeää, mutta eivät silti halua kuulla mitään törkeää tai karkeaa. Jotkut miehet osaavat homman ja jotkut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Siinä karsitaan jyvät akanoista.
Jos juttu jatkuu vielä noiden viestien jälkeen, nainen on todellinen keeper.
M44
Ja kuinka usein noin käy?
Mä oon kans miettinyt tätä. Ymmärrän et jos on joku tosi selkeä mieltymys niin haluaa etsiä sellaisen kumppanin jolla on sama, ja osahan laittaa esim Tinderin bioon siitä jo tietoa. Ymmärrän kyl niitäkin jotka ei laita, koska siellä tulee aina tuttujakin vastaan ja sit voi olla nihkeetä et esim työkaverit tietää toiveista.
Silti ajattelen niin et fiksu mies, joka hakee pidempiaikaista, selvittäis ensin et onko muuten yhteistä. Ei mua ainakaan huvita alkaa kertoa toiveistani tyypille jota en yhtään tunne enkä ole edes kertaakaan tavannut (kun olen tehnyt kuitenkin selväksi että en etsi yhden illan juttuja tai fb:tä).
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Ja kuinka usein noin käy?
Niin just, kukahan nainen jaksaa noita seksipuheita. Minä vaan kysyn?!?
On todella "mieltäylentävää" kun miehet ottaa yhteyttä ja eka kysymys on "panettaako", "nieletkö", "otatko kakkoseen"
Ei edes sanota "måi". Ole siinä sitten onnellinen näistä viesteistä joita voi tulla useitakin päivässä. Eipä deittisivuilla montaa päivää pysty olemaan ku hermo menee näihin.N69
Joo miksi Oi miksi en vaan voi löytää sopivaa miestä. On niin alentavaa olla deittimarkkinoilla. Kaipaisin oman miehen läsnäoloa. Ugh!
N69 on ne miehet sitten törkeitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Nyt sitten tähän isoäänistä ihmettelyä, miksi naiset ghostaavat.
Joojoo, kyllä me tiedetään. Ghoustaatte kunnollisia ja asiallisia miehiä ja juttelette tuhmia sen jännittävän panopete kalsarimallin kanssa.
Keski-iän kriisi ja alkava andropaussi. Suurinta osaa miehistä on helpompi ymmärtää, kun ajattelee heitä ihmisuroksina ja viettiensä tahdottomasti vietävissä olevina.
Oisko vaikka siksi että ne haluaa pillua? Ootko jotenkin vajaaälyinen?
On myös naisia joille seksi on tärkeä osa elämää.Kyseiset miehet peilaavat maailmaansa edellisten kokemustensa mukaan,ja olettavat että myös sinua kiinnostaa fyysinen kiva.Tee heti selväksi että sinua ei kiinnosta.