Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvotutkimuksen mukaan tyttöjen liberaalisuus on lisääntynyt, ja samanaikaisesti heidän hyvinvointinsa on kehittynyt heikompaan suuntaan.

Vierailija
27.06.2024 |

Mitä ajatuksia?

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lueppa uudestaan mitä kirjoitin. Kyse ei ole siitä, etteikö naiset haluaisi armeijaan. Tämä on jo kovien tieteiden kautta tukittu ja todistettu. 

Toisaalta mitäpä se uudestaan lukeminen sua hyödyttää... Ymmärrät mitä itse haluat.

M30"

Armeija lienee yksi hierarkkisimmista ja konservatiivisimmista ympäristöistä. Oli itsellenikin järkytys koko paikka, kun sinne jouduin. Kaukana sivistyksestä. Joten siellä myös sukupuoleen liittyvät eriarvoisuudet korostuvat, jos niitä on ollakseen. On siis armeijan uudistamisen paikka kokonaisuudessaan. Siellä kärsii moni ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
102/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida nuorilla miehilläkään mennä sen paremmin mielenterveyden saralla.

Tottakai MT-häiriöt ovat kasvaneet kun kaikki pikku murheetkin on patologisoitu ja lehdet on täynnä artikkeleita tyyliin: diagnosoi mikä persoonallisuushäiriö olet.

Enää ei saa olla epävarma nuori, pohtia että kelpaanko mää, riitänkö mää, löydänkö paikkani tässä elämässä ym. kasvukipuja vaan jokainen normi kriisi on diagnosoitava ammattilaisella ja hoidettava lääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yksi tasa-arvoisemmista maista, ollut jo pitkään. Vapaus elää ilman parisuhdetta ja luoda oman näköisensä elämä ilman yhteiskunnan paheksuntaa. Vapaus lähteä parisuhteesta ilman sen kummempia selittelyjä.

Mitään ei näemmä osata arvostaa, luodaan ihmeellisiä mielikuvia nyrkin ja hellan välistä. 

Tietysti se on hyvä asia mutta miksi siihen pitäisi tyytyä? Olisitko itse tyytyväinen jos miesten ja naisten osat vaihtuisivat? En usko. 

Miksi ne vaihtuisivat ja mitä vielä haluat, että olisit tyytyväinen? Maailma ei koskaan tule olemaan täydellinen. 

Jokaisella on tänä päivänä vapaus elää, kuten tahtoo lain suomissa puitteissa, sukupuoleen katsomatta. Tuskin sinä olet 50-luvulla elänyt nyrkin ja hellan välissä, joten mistä tuollainen kauna ja kostonhimo juontaa juurensa? 

Hmmm, ymmärsinkö nyt oikein? Asioita ei saa yrittää parantaa koska siitä ei koskaan tule täydellistä? Ikävä asenne. Minusta kaikkien ihmisten tulee aina pyrkiä tekemään maailmasta parempaa. 

Olen eri kuin se joka sanoi nyrkin ja hellan välistä, niin hänen mielenliikkeitään en osaa kommentoida. 

Vierailija
104/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein kovien tieteiden kautta tutkittu. 😂

Vierailija
105/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen instagramista mainoksen missä etsitään 8-13 vuotiaita neurotyypillisiä POIKIA ADHD tutkimukseen jossa heidän avullaan tehdään oppimisohjelma LAPSILLE. Ja näin se yhä vaan on miessukupuoli ihmisen määritelmä. Autismia ja ADHD:ta on tutkittu pojilla ja miehillä vuosikymmeniä ja siitä on miljoonia sivuja tutkimuksia. Ja kaikki haluaa keksiä sen saman pyörän uusiksi mikä on jo tuhanteen kertaan keksitty. Samaan aikaan ADHD ja autisminkirjon tytöt ja naiset saa yhä bipolaaridiagnooseja ja persoonallisuushäiriö diagnooseja, koska tyttöjen autismia ja adhd:ta ei yhäkään tunnisteta sen pojista ja miehistä poikkeavan ilmentymän vuoksi. Että yhä 50% maapallon väestöstä tungetaan terveydenhuollon ulkopuolelle, vaikka alalla suurin osa ammattilaisista on naisia.

Mistä tiedät ettei tyttökiintiö ole jo täynnä? 

Koska niitä ei ikinä tutkita. 

Vierailija
106/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai nämä mainitsemasi miehet ja pojat ovat seksuaalinen väkivallan, ahdistelun ja sukupuoleen kohdistuvan syrjinnän vaarassa? Älä naurata.. Just söin ihteni pyöreeksi eikä oo yhtään hyvä hetki tikahtua. =DD"

He ovat ensinnäkin velvoitettuja menemään sinne. He ovat väkivallan vaarassa. Olen itse todistanut sitä armeijassa ollessani. He ovat henkisen kiusaamisen vaarassa. Olen todistanut. jne.

Ja sun mielestä naisten pitäisi kestää se, sekä enemmän? Vai luetko vain ne osat mitä haluat lukea ja ymmärrät vain mitä haluat? 

Vierailija
107/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovat siirtyneet konservatiivisempaan suuntaan ja heillä on nykyään enemmän mielenterveysongelmia. 

Konservatiivisuus aiheuttaa mielenterveysongelmia? 

Vierailija
108/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen instagramista mainoksen missä etsitään 8-13 vuotiaita neurotyypillisiä POIKIA ADHD tutkimukseen jossa heidän avullaan tehdään oppimisohjelma LAPSILLE. Ja näin se yhä vaan on miessukupuoli ihmisen määritelmä. Autismia ja ADHD:ta on tutkittu pojilla ja miehillä vuosikymmeniä ja siitä on miljoonia sivuja tutkimuksia. Ja kaikki haluaa keksiä sen saman pyörän uusiksi mikä on jo tuhanteen kertaan keksitty. Samaan aikaan ADHD ja autisminkirjon tytöt ja naiset saa yhä bipolaaridiagnooseja ja persoonallisuushäiriö diagnooseja, koska tyttöjen autismia ja adhd:ta ei yhäkään tunnisteta sen pojista ja miehistä poikkeavan ilmentymän vuoksi. Että yhä 50% maapallon väestöstä tungetaan terveydenhuollon ulkopuolelle, vaikka alalla suurin osa ammattilaisista on naisia.

Poikien vastaavaan tuleekin käyttää enemmän aikaa ja tutkimuksia. Niistä pojista kasvaa syrjäytyneitä heikosti pärjääviä miehiä jotka ovat paljon haitallisempia ja vaarallisempia yhteiskunnalle kuin vastaavat naiset.

Lisäksi naisella mitkään häiriöt pään sisällä eivät yhtä varmasti estä puolison löytämistä tai perheen perustamista kuin mitä se miehille aiheuttaa.

Vierailija
109/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yksi tasa-arvoisemmista maista, ollut jo pitkään. Vapaus elää ilman parisuhdetta ja luoda oman näköisensä elämä ilman yhteiskunnan paheksuntaa. Vapaus lähteä parisuhteesta ilman sen kummempia selittelyjä.

Mitään ei näemmä osata arvostaa, luodaan ihmeellisiä mielikuvia nyrkin ja hellan välistä. 

Tietysti se on hyvä asia mutta miksi siihen pitäisi tyytyä? Olisitko itse tyytyväinen jos miesten ja naisten osat vaihtuisivat? En usko. 

Miksi ne vaihtuisivat ja mitä vielä haluat, että olisit tyytyväinen? Maailma ei koskaan tule olemaan täydellinen. 

Jokaisella on tänä päivänä vapaus elää, kuten tahtoo lain suomissa puitteissa, sukupuoleen katsomatta. Tuskin sinä olet 50-luvulla elänyt nyrkin ja

Ai sinusta? No sitten se on justiinsa niin!

Vierailija
110/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai nämä mainitsemasi miehet ja pojat ovat seksuaalinen väkivallan, ahdistelun ja sukupuoleen kohdistuvan syrjinnän vaarassa? Älä naurata.. Just söin ihteni pyöreeksi eikä oo yhtään hyvä hetki tikahtua. =DD"

He ovat ensinnäkin velvoitettuja menemään sinne. He ovat väkivallan vaarassa. Olen itse todistanut sitä armeijassa ollessani. He ovat henkisen kiusaamisen vaarassa. Olen todistanut. jne.

Ja sun mielestä naisten pitäisi kestää se, sekä enemmän? Vai luetko vain ne osat mitä haluat lukea ja ymmärrät vain mitä haluat? 

Ei. Halusin todeta, että armeija on paska kaikille. Miehet toki vain velvoitettuja kokemaan se kärsimys.

Vierailija
111/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Halusin todeta, että armeija on paska kaikille. Miehet toki vain velvoitettuja kokemaan se kärsimys.

Jep ja naiset miehiä myöten hokee, että eihän se ole mies eikä mikään jos ei armeijaan mene.

Vierailija
112/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja naiset miehiä myöten hokee, että eihän se ole mies eikä mikään jos ei

En kyllä naisten suusta tuota ole kuullut, miesten suusta kyllä useinkin. Ja myös mollaavat sivareita. 

Vierailija
113/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeisin oli minun kommentti ja laittoi hieman miettimään kuinka nämä olevinaan konservatiivi, tai mitkälie oikeistomiehet sisäistävät lukemaansa ja käyvät keskustelua. Tämän kun soveltaa siihen kuinka sukupuolet ovat eriytyneet, niin tulevaisuus vaikuttaa aika selvältä. Naiset liberalisoituu ja korostuneesti suurempi osa naisista pariutuu liberaalien miesten kanssa. 

Sitten se oikeistohimmelimikläieminäminä-miehet jäävät hakemaan kumppania arvokonservatiivinaisista, joita on suhteessa paljon vähemmän ja määrä pienenee kokoajan.

Onko tulevaisuuden persut käytännössä lestadiolaisia? En yhtään ihmettelisi. Ateisti persu, tai perus kristitty persu vaikuttaisi olevan sukupuuttoon johtavan kehityksen äärellä. Voi vitsi.

M30

Vierailija
114/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberalistiset arvot tarkoittavat valtamedian toimittajilla gender-ideologiaa ja intersektionaalisa feminismiä. Todellisuuden vastaisen ideologisen pupun omaksuminen johtaa ahdistukseen, kun aivopestyt huomavat että "liberaalit" opit ovat joka askeleella ristiriidassa todellisuuden kanssa.

Vierailija
115/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä et ole sitä kuullut niin ei se tarkoita että sitä ei olisi.

Vierailija
116/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan puolustakkaan kuten ei varmasti valtaisa määrä muistakaan naisista. Ongelma on vain siinä ettei naiset sano sitä koskaan missään ääneen joten mitä hyötyä siitä mielipiteestä on. Aiheeseen liittyvissä mielenosoituksissa ja muissa mielenilamuksissa kuten polittisessa puheesakin naiset on todella vähissä, vaikka samaa mieltä jokseenkin olisivat? Te naiset odotatte että joku hoitaa sellaiset asiat puolestanne, jottei teidän tarvitse liata käsiänne tai joutua arvostelun kohteeksi ja saada rassistin leimaa. 

Miksi ihmeessä pitäisi mennä mielenilmauksiin mukaan? Ihan yhtä tyhmiä ne ovat, oli protesti vasemmiston tai oikeiston järjestämä. En halua assosioitua sellaisiin. Suurin osa ihmisistä käyttää äänioikeuttaan tällaisiin asioihin vaikuttamiseen, se on kaikkein fiksuin tapa toimia. 

Myös kaikista tehottomin. Tällä vuosituhannella ei tällä "fiksulla" toiminnalla ole ratkaistu yhtäkään ongelmaa mitkä meidän yhteiskuntia riivaa.

Ihan sama miten innokkaasti äänestät, se on kuitenkin se sama "fiksu" äänestävä enemmistö, äänestämättä jättäneiden ohella, joka kerta toisensa jälkeen prseraiskataan, jos/kun se sitä ylintä promillea sattuu hyödyttämään. 

-eri

Vierailija
117/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat siirtyneet konservatiivisempaan suuntaan ja heillä on nykyään enemmän mielenterveysongelmia. 

Konservatiivisuus aiheuttaa mielenterveysongelmia? 

Jos joku palstalainen viitsisi vääntää asiasta käyrän, niin tehdään tästä vauvapalstan kisa. Mitään järkeä siinä ei tietenkään ole, koska Korrelaatio ei tietenkään sitä Kausaalisuutta tarkoita, mutta ihan vaan huvin vuoksi. Vois lyödä vaikka vetoa. Oon nimittäin aika varma lopputuloksesta. =DD

M30

Vierailija
118/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt aiheuttaa pahoinvontia kun kokoajan on kädessä älylaite josta klikkaillaan auki mitä hirveimpiä uutisia.

En kyllä tiedä mitä se liberaalius siihen vaikuttaa? Samalla tavoinhan tuo tuntuu ahdistavan konservatiivisia miehiäkin.

Vierailija
119/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä naisten suusta tuota ole kuullut, miesten suusta kyllä useinkin. Ja myös mollaavat sivareita. 

Olen ollut parinkin naisen kanssa treffeillä, jotka kysyivät, että olenhan käynyt armeijan. Olen käynyt armeijan, ja tuollaisiakin naisia on, joille se on merkittävä asia. 

Vierailija
120/208 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt ahdistaa, että osa miehistä haluaa alistaa naisia ja viedä heiltä oikeudet. Miehiä ahdistaa pelkästään se, että naiset haluavat samat oikeudet kuin miehilläkin, vaikkei miehiltä edes olla viemässä mitään oikeuksia.

Mitäs nämä oikeudet mitä miehillä on mitä naisilla muka ei ole. Yleisesti tuntuu että miehillä on enemmän velvollisuuksia, mutta kyllä oikeudet on samat kaikilla. On muuten kirjattu meidän perustuslakiinkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi