Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko treffikumppani kysynyt teidän horoskooppimerkkiä?

Vierailija
01.07.2024 |

Mitä vastasitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja olen kertonut sen ja saattanut kysyä hänennhoroskooppiaan ja sitten kysyä, ettäbhaluaako hän tulkita miten tähtimerkkiemme mukaan saattaisimme sopia tai olla sopimatta toisillemne(?) - Joskus tuosta on kehkeytynyt hyväkin keskustelua. - Ikävimmillään taas olen kuullut pitkän jaarittelun, josta en ole ymmärtänyt puoliakaan.

Sinkkumies

Vierailija
2/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopin kysyminen on oiva tapa päästä ikävästä treffailijasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyis, niin se ois sit siinä. 

Vierailija
4/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat melkein aina ne samat kysymykset, jotka kysytään. Horoskooppi harvoin kuuluu niihin.

Vierailija
5/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, oli tosi outo kysymys ja sit vielä tulkitsi että meidän pitäs sopia sen perusteella yhteen. 

Vierailija
6/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat melkein aina ne samat kysymykset, jotka kysytään. Horoskooppi harvoin kuuluu niihin.

Ja siksi kai toisinaan treffeillä olo tuntuu lähes samalta kuin työhaastattelu. -

Tosin raskaampaa on, jos  treffeillä pitäisi ikäänkuin haastatella itse itseään, kun yhteistä puhuttavaa ei löydy, eikä 2. halua tehdä mitään sen eteen  että saatraisi löytyä.

Ja jos kyselet häneltä itse jotain saat korkeintaan parin sanan vastauksiaa ja treffikumppanisi tuskin kysyy sinulta mitään ylläpitääkseen keskustelua.  

Sinkkumies

Vierailija
7/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo

Vierailija
8/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän se selvittää ettei oo tähtimerkit törmäyskurssilla. Esim kalamies ja kaurisnainen harvoin sopii yhteen, mutta skorpionimies ja neitsytnainen on kuumaa settiä. 😍

Vierailija
9/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen, mutta aina kun sanon vaaka niin keskustelu lakkaa. En tiedä mikä panohirviö pitäis sanoa että saatais sutinaa?

Vierailija
10/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oinas, se on sitten siinä.