Naisista salaa otetut takapuolikuvat leviävät Ylilaudalla Asiantuntija: Vaikea reagoida laillisesti
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salakatselu on:
- voyerismia
- peeping tom
- parafiliaa.
Kyllä tuon voi säätää rikolliseksi jos on halua estää NAISIA kohtaan tapahtuva seksuaalinen väkivalta, tasa-arvoisessa Suomessa.
Ja naisten itsensä paljastelu on vastaavasti:
- ekshibitionismia
- parafiliaa
- huomionhakuisuutta
- "secret lives"
Ja se on jo laitonta.
Vaatteet päällä ruokakaupassa käyminen on normaalia elämää - ei mitään noista mainitsemistasi.
Siitä ei ollutkaan puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut naisilta yhtään sen enempää huomiota silloin teinipoikanakaan kun ajattelin että naiset ovat ihania keijukaisia. Nyt kun pidän niitä tautisina h u o r i n a, saan heiltä aivan yhtä vähän huomiota. Miksi hakeutuisin terapiaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö oikeasti näe käytöksessäsi mitään vikaa?
Käyttäydyn aivan normaalisti, myös naisia kohtaan. Se miten ajattelen ei ole syy hakeutua terapiaan. Inhoan h u o r i a, mutta tosielämässä hymyilen ja olen kiltti niille. Pitävät minua sellaisena beta eunukkina.
Sinulla on silmissä hullunkiilto, joten naiset kavahtavat sinua.
Joo kyllä tuon asenteen huomaa ja se kavahduttaa. Silmät on sielun peili.
Osa viesteistä ovat niiden luusereiden kirjoittamia, tällaisia ne kuvaajat ovat. Ei mikään ihme ettei kukaan heitä huoli. Kiitti mulle riitti, tästä on tullut köyhien inkkeleiden palsta kun ei heillä ole rahaa purkaa naisvihaansa enää ylikselle.
"Oletko yrittänyt lähestyä vaatimattoman näköisiä naisia? "
Deittiäpeissä kuka tahansa voisi antaa minulle tykkäyksen. Ei anna edes ne vaatimattomamman näköiset. Ja kyllä olen viime lukuvuoden aikan monta kertaa yrittänyt jututtaa myös vaatimattomamman näköisiä koulukavereita. Eli sellaisia joilla on lievää ylipainoa ja meikkaaminen ja kosmetiikka eivät ole oma juttu.
Sellaisiakaan naisia ei kiinnosta minun jutut tai seura ja ne osaavat tehdä sen hyvin selväksi. Varmaan niilläkin tinderissä etsinnässä joku jääkiekonpelaajan näköinen kenen kullia voisi lutkuttaa.
Siis miksi salakuvaisitte jotain takapuolia kun sen voi ihan tehdä luvan perässä ja joku jopa siitä maksaisikin vielä.
Ei muuta kuin kalusto kuntoon, portfolio ja taidot tappiin ja kuvailemaan kauniita naisia :D
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut tätä keskustelua. Mutta siis, joku ottaa kuvan jonkun takapuolesta kaupassa ja laittaa kuvan nettiin? Ok. Mutta siis tästäkö jotkut suuttuu?? Minkä ihmeen takia??
Ja olen ylipainoinen, takapuoli on iso, silti käyn kaupassa ja ostan karkkiakin, mutta jos joku jostain kumman syystä haluaa takapuolestani kuvan ottaa, niin mitä pahaa siinä on??
Siksi, kun ne kuvaa ja jakaa kuvia pikkulapsistakin. Haluaisitko oman viisivuotiaan tyttäresi takapuolikuvan jonnekin runkkupalstalle runkkumateriaaliksi? Kysy vielä mieheltäsi, toivooko hän omalle tyttärelleen tuollaista kohtelua.
Aika moni äiti näyttää Instassa esimerkkiä kuvailemallaan takapuoltaan ja kaula-aukkoaan. Kulkemalla ulkona pakaralegginseissä. Ja isi vierellä. Luuletko oikeasti näiden välittävän, kun pienille lapsille tyrkytetään jo alakoulussa seksiasioita Setan toimesta?
haha love this. Naiset heruttaa ulkona pyllytrikoissa, ja kun vähän osoitetaan huomioita niin se onkin taas vääränlaista huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha yrittää epätoivoissaan vääntää tästä jotakin vain nuorten miesten harjoittamaa rikosta. Yhtälailla salakuvaajissa on aikuisia miehiä. Ihan minkä ikäisiä vain.
Heitä yhdistää sairaus, voyerismi. Ovat miehiä, 99 %.
Näin just. Miksei Hesari tee tästä laajempaa juttua?
Samaan juttuun sopisi mainiosti naisten ekshibitionismi. Jutun otsikkona voisi olla vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisilla ei resursseja jahdata, jotain anonyymeja netissä.
Vihervassun mielestä pitäisi olla resursseja, jos jotain vain vilahtaa netissä...
Vihervassun mielestä naisten pitää pukeutua burkhaan pikkutytöstä lähtien ja pysyä neljän seinän sisällä, etteivät olemassaolollaan pakota miesrukkia väkisinmakuurikoksiin. Näin ainakin "rodullistettujen" ja oman puolueen miesten rikosten kohdalla.
Vain persu voi olla yhtä tyhmä kuin sinä 😂
Persumuijalla käynyt tunteisiin kun kukaan ei halua katsoa sen läskiä paitulipersettä saati että ottaa kuvan 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Deittiäpeissä kuka tahansa voisi antaa minulle tykkäyksen. Ei anna edes ne vaatimattomamman näköiset. Ja kyllä olen viime lukuvuoden aikan monta kertaa yrittänyt jututtaa myös vaatimattomamman näköisiä koulukavereita. Eli sellaisia joilla on lievää ylipainoa ja meikkaaminen ja kosmetiikka eivät ole oma juttu.
Sellaisiakaan naisia ei kiinnosta minun jutut tai seura ja ne osaavat tehdä sen hyvin selväksi. Varmaan niilläkin tinderissä etsinnässä joku jääkiekonpelaajan näköinen kenen kullia voisi lutkuttaa.
Olet nuori ja noin kovaa vauhtia katkeroitumassa, sinulla on vielä mahdollisuus muuttua, mutta se vaatii sen että sinä haluat sitä ja tehdä työtä sen eteen.
Miksette kuvaa oman puolison takapuolta, luvan kanssa? Ei niin, pitää saada kuvata salaa, jotta kiihottuu tarpeeksi. Koska voyerismi ja parafilia.
pitäis varmaan tuo kajahtanein tapaus nettivinkata...
Samaa kategoriaa kun laittaa perse kuvia onlyfansiin
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten etsivät ihan normaalia kumppania rinnalleen, ammatista viis, mutta sitähän sinä et suostu kaikessa katkeruudessasi näkemään, samoin kuin et suostu näkemään tuossa asenteessasikaan mitään ongelmallista joten hoet ja jauhat itsellesi tuota hyvin itsetuhoista ja myrkyllistä incelin julistustasi. Sinun katkeruutesi heidät kauemmaksi sinusta karkoittaa. Pelkkä kuvasi katsominen riittää. Sinun ongelmasi ovat tuo katkeruutesi, vihasi ja asennevammasi jota hivelet vieläpä hellästi sinulle muiden kaltaisesi syöttämillä valheilla. Onnea valitsemallesi tielle. Tulet tarvitsemaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla saa kuvata vaikka sitten perseitä ja tissejä.
Älä unohda pikkupoikien pullotuksia ja pikkutyttösten kehittyviä tisusia. Luvallista kuvailla!
Tämä blackpill tyyppi. Ongelmasi ei ole lyhyys tai rumuus. Ongelmasi on todella ruma sielu ja ajattelumaailma. Kuka haluisi kumppaniksi ihmisen, jonka jutut tuntuvat sillä, kun kaataisi biojäteastian päälleen. Sinusta ei välity herkkyys, lämpö, empatia, lämpö, ilo, huumori tai äly yhtään. Ala kehittää sisäistä puoltasi.
Tiedän moni miehiä, jotka eivät ole pitkiä tai maailman komeimpia, mutta olleet parisuhteessa vuosikausia, lapsia, vaimo, hyvä elämä. Heitä yhdistää se, että heille nainen on ihminen, elävä olento, jota arvostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kannattaa vaihtaa kaveriporukkaa. Hanki prätkä, ajele kesä. Ajelukavereita kyllä löytyy"
Itseasiassa olen harkinnut pistää välit poikki kaikkiin kavereihini, koska he ovat minua komeampia enkä kestä seurata vierestä kuinka onnellisia he ovat tyttöystäviensä kanssa tai kuunnella tarinoita heidän panokokemuksistaan baari-iltojen jälkeen. Viimeistään silloin kun ne alkaa saamaan lapsia laitan välit poikki.
"Dating Essentials for Men: The Only Dating Guide You Will Ever Need"
En ikinä lukisi red pill paskaa tai mitään muutakaan miesten voimaantumis paskaa. Geenit kertoo että onko miehestä mihinkään vai ei siihen ei mitkään kirjat auta.
Eli oikaistuna: et edes halua kehittää itseäsi ihmisenä mielenkiintoisemmaksi ja päästä oikeaan, tasaiseen ja tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Kunhan vain haluat vihata naisia ja syyttää sinkkuutasi heidän kautta.
Mitä helvetin itseään kehittämistä muka pitää tehdä kelvatakseen? Eikö riitä että harrastaa asioita ja opiskelee korkeakoulussa tai vaihtoehtoisesti käy töissä? Jos kysyisin komeilta kavereiltani että millä tavoilla kehitit itseäsi, jotta onnistuit saamaan tyttöystäväsi, he kysyisivät "mitä vittua?" ja nauraisivat. Tuo itseäänkehittäminen on kaasuvalotus paskaa. Sitä kerrotaan vain rumille miehille. Komeat miehet kelpaavat omana itsenään mutta meidän rumien pitää "kehittää itseään". Ainut itsensäkehittäminen mikä tuottaa tulosta on plastiikkakirurgia tai rikastuminen, mutta olen jo monta kertaa kertonut mitä ongelmia liittyy sellaiseen suhteeseen, jossa nainen on vain rahan takia.
Se on kaasuvalottamista, yritätte väittää että se on jollain tapaa meidän rumien miesten oma syy ettemme kelpaa. Se että sain paskat geenit ei ole minun oma syy.
Ja hauska juttu on että yläasteella kun kävin ulkona yhden naisen tai siihen aikaan tytön kanssa niin kysyin neuvoja yhdeltä komealta kaveriltani. Hän sanoi "oo vaan oma ittes". Hänelle se toimii koska hän on komea ja komeat kelpaa omana itsenään. On sanomattakin selvää ettei niistä "treffeistä" tullut mitään
Vierailija kirjoitti:
Lopeta iskemisyritykset ja koita vain nauttia elämästä. Juttele ihmisille ihan muuten vain eikä iskemistarkoituksessa ja elä opiskelijaelämää. Seurustelu ja muut tulee aikanaan kun kohdalle osuu sopiva ihminen ja se voi tapahtua milloin vain, usein silloin kun vähiten sitä osaat odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kannattaa vaihtaa kaveriporukkaa. Hanki prätkä, ajele kesä. Ajelukavereita kyllä löytyy"
Itseasiassa olen harkinnut pistää välit poikki kaikkiin kavereihini, koska he ovat minua komeampia enkä kestä seurata vierestä kuinka onnellisia he ovat tyttöystäviensä kanssa tai kuunnella tarinoita heidän panokokemuksistaan baari-iltojen jälkeen. Viimeistään silloin kun ne alkaa saamaan lapsia laitan välit poikki.
"Dating Essentials for Men: The Only Dating Guide You Will Ever Need"
En ikinä lukisi red pill paskaa tai mitään muutakaan miesten voimaantumis paskaa. Geenit kertoo että onko miehestä mihinkään vai ei siihen ei mitkään kirjat auta.
Eli oikaistuna: et edes halua kehittää itseäsi ihmisenä mielenkiintoisemmaksi ja päästä oikeaan, tasaiseen ja tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Kunhan vain haluat vi
Mitä helvetin itseään kehittämistä muka pitää tehdä kelvatakseen? Eikö riitä että harrastaa asioita ja opiskelee korkeakoulussa tai vaihtoehtoisesti käy töissä? Jos kysyisin komeilta kavereiltani että millä tavoilla kehitit itseäsi, jotta onnistuit saamaan tyttöystäväsi, he kysyisivät "mitä vittua?" ja nauraisivat. Tuo itseäänkehittäminen on kaasuvalotus paskaa. Sitä kerrotaan vain rumille miehille. Komeat miehet kelpaavat omana itsenään mutta meidän rumien pitää "kehittää itseään". Ainut itsensäkehittäminen mikä tuottaa tulosta on plastiikkakirurgia tai rikastuminen, mutta olen jo monta kertaa kertonut mitä ongelmia liittyy sellaiseen suhteeseen, jossa nainen on vain rahan takia.
Se on kaasuvalottamista, yritätte väittää että se on jollain tapaa meidän rumien miesten oma syy ettemme kelpaa. Se että sain paskat geenit ei ole minun oma syy.
Ja hauska juttu on että yläasteella kun kävin ulkona yhden naisen tai siihen aikaan tytön kanssa niin kysyin neuvoja yhdeltä komealta kaveriltani. Hän sanoi "oo vaan oma ittes". Hänelle se toimii koska hän on komea ja komeat kelpaa omana itsenään. On sanomattakin selvää ettei niistä "treffeistä" tullut mitään
En keksi miksi edes kukaan mies haluaisi olla ystäväsi tai kaverisi. En mä halua lähelleni mitään elämäniloa varastavaa mustaa aukkoa, jonka kanssa jokaisen tapaamisen jälkeen haluais vetää ranteet auki. Joku helvetin pakkomielle sulla on naisista.
Johan on ongelmat joillakin. Ja mun mielestä voisi ihan hyvin ne karamellillaarit lailla kieltää kokonaan.