Kritiikkiä Pridestä
Milloin Pride-väki tajuaa että homofobia loppuu heti kun seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt käyttäytyvät normaalisti? Ketään ei oikeasti kiinnosta ketä panet sängyssä mutta jos käyttäydyt ja näytät siltä kuin olisit sirkuksessa niin se vieroksuttaa ihmisiä. Tämä ei liity mitenkään seksuaalisuuteen vaan enemmänkin epämiellyttävään ja huomionhakuiseen persoonaan. Homoseksuaalisuus ei tarkoita nimittäin sitä että on pukeuduttava sateenkaareen ja keikisteltävä feminiinisesti ihmisten edessä tehden itsestään numeron. Homoseksuaalisuus on sitä että miehenä panet miehen kanssa sängyssä.
Kommentit (599)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana oleva henkilöoletettu on loukkaantunut, kun häntä kutsutaan naiseksi ja äidiksi:
Muunsukupuolista Juko Koskista puhutellaan usein naisena. Tämän jatkuva korjaaminen ottaa voimille, varsinkin raskaana ollessa.
https://www.tiktok.com/@kaleva_fi/video/7356612278294220064?_r=1&_t=8nW…
Kyllä näyttää olevan ongelmat ja koko ajan mitä minä kuulin pelkästään oli minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä
Juuri näin. Tämä ärsyttää Pride-kansassa kaikkein eniten. Lähipiiriini kuuluu useita järjenjuoksultaan normaaleja, älykkäitä ja mieleltään vakaita homoja, jotka eivät halua tehdä itselleen henkilökohtaisesta asiasta numeroa eivätkä missään tapauksessa osallistua Pridelle. Pridessa on todellakin kysymys vain oman itsensä ylivertaisuuden korostamisesta, erilaisten arvojen polkemisesta ja vallan uusjaosta. Siksi ehdoton ei Pridelle ja ehdoton kyllä tasa-arvolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, ja lukuisat muutkin ihmiset alkaa olla saanut enempi kuin tarpeekseen tuosta priden pakkosyötöstä. Todella huonoa friikki sirkusta mikä tuskin palvelee ketään tai mitään, eikä millään tasolla.
Se on todellakin pakkosyöttöfasismia. Koko ajan pitää tehdä siitä iso numero. Enemmistö ei saa elää rauhassa siltä.
Miten tota on pakkosyötetty verrattuna esim. hallituksen puuhiin? Mainittu uutisissa. Niin.
Miten tuo kysymys liittyy seksiin?
Nyt ollaan seksipalstalla ja aiheen tulee olla siinä viitekehyhsessä!
Miksi keskustelu on piilotettu seksiosioon, vaikka aihe on yhteiskunnallisesti tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, ja lukuisat muutkin ihmiset alkaa olla saanut enempi kuin tarpeekseen tuosta priden pakkosyötöstä. Todella huonoa friikki sirkusta mikä tuskin palvelee ketään tai mitään, eikä millään tasolla.
Se on todellakin pakkosyöttöfasismia. Koko ajan pitää tehdä siitä iso numero. Enemmistö ei saa elää rauhassa siltä.
Miten tota on pakkosyötetty verrattuna esim. hallituksen puuhiin? Mainittu uutisissa. Niin.
Siirrä keskustelu takaisin sinne, mihin se kuuluukin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirrä keskustelu takaisin sinne, mihin se kuuluukin!
Pidetään se täällä:
Millaista seksiä aiotte harrastaa huomenna Pride-kulkueessa?
Entä Kaivopuistossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun transfoobikko kertoo kyllä meille, mihin pridea tarvitaan.
Missä tätä transfobiaa on ilmennyt?
5) Määrittele transfobia. Onko transfobiaa, jos lesbo ei innostu kullista tai homo pillusta?
No esimerkiksi kielenkäyttösi kertoo selittämättömästä inhosta. Ilmaiset myös monissa viesteissäsi raivoa.
Samat asiat voisi sanoa myös asiallisesti mutta sinä olet negatiivisten tunteittesi vallassa.
Rauhaa ja rakkauttaa (ja sykkivää penistä pilluun - eiks niin; homofoobikot?)
Vierailija kirjoitti:
Sitähän transit ja vihervassut tyrkyttävät homoseksuaaleille: naiskullia lesboille ja miespillua homoille. Penistä vaginaan -homostelusta tykkäävät niin transqueerit kuin Räsäskäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun transfoobikko kertoo kyllä meille, mihin pridea tarvitaan.
Missä tätä transfobiaa on ilmennyt?
5) Määrittele transfobia. Onko transfobiaa, jos lesbo ei innostu kullista tai homo pillusta?
No esimerkiksi kielenkäyttösi kertoo selittämättömästä inhosta. Ilmaiset myös monissa viesteissäsi raivoa.
Samat asiat voisi sanoa myös asiallisesti mutta sinä olet negatiivisten tunteittesi vallassa.
Vautsi, miten hieno kyökkianalyysi! Sun tulkinnat ovat sun tulkintoja. Mitäpä jos keskittyisit vasta-argumentteihin, etkä lillukanvarsiin, ad hominem -hyökkäyksiin ja tonepolisointiin. Yksilöi fobiset viestit ja argumentoi niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän transit ja vihervassut tyrkyttävät homoseksuaaleille: naiskullia lesboille ja miespillua homoille. Penistä vaginaan -homostelusta tykkäävät niin transqueerit kuin Räsäskäkin!
Kovasti sun mielesi askaroi muiden sukupuolielimissä, päivästä toiseen, aamusta iltaan. Eikä millään kivalla tavalla. Relaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti sun mielesi askaroi muiden sukupuolielimissä, päivästä toiseen, aamusta iltaan. Eikä millään kivalla tavalla. Relaa vähän.
Nytkö seksiosiossa ei sitten saa keskustella genitaaleistakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti sä keskityt kaasuvalottamiseen ja keskustelijoista keskustelemiseen argumentoinnin sijaan. Monelta muulta palstalta moisesta saisi kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo myöskään kivaa määritellä homoseksuaalisuutta uusiksi kohdistumaan identiteettiin, performanssiin ja presentaatioon biologisen sukupuolen sijaan. Tai väittää peniksellisen ja vaginallisen henkilön välistä seksiä homoseksiksi. Se on sitä transqueerien parempaa eheyttämistä. #eriasia
Vierailija kirjoitti:
Ketjun on kaapannut anti-gender-trolli. Kuka maksaa palkkasi?
Onko tämä trolli samassa tilassa kanssasi juuri nyt? Näkevätkö muutkin tämän anti-genderin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen anti-gender :D Mikset vastaa sinulle esitettyihin yksinkertaisiin kysymyksiin:
1) määrittele nainen
2) määrittele lesbo
3) kiihottuvatko lesbot peniksistä
4) onko penistä vaginaan -seksi homoseksiä
5) voiko homomies olla raskaana
6) mitä oikeuksia transeilta puuttuu, jotka muilla on
7) määrittele transfobia
Mikä tässä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sua säkenöimästä argumentointitaidoillasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö seksiosiossa ei sitten saa keskustella genitaaleistakaan :D
Saa ja pitää!
Käyttäkää ihmiset genitaaleja toisiinne; vaikka kimpassa! Nyt on aika auringon ja kiihkeän suostumuksellisen kesäpanon 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti sä keskityt kaasuvalottamiseen ja keskustelijoista keskustelemiseen argumentoinnin sijaan. Monelta muulta palstalta moisesta saisi kenkää.
Metakeskustelu loppuu nyt ja kullia pilluun!
Tai nyrkkiä vapaasti valitsemaasi aukkoon. #kinky
Vierailija kirjoitti:
Hiukan erikoista kun isovanhempien aikaan vielä ilmeiset homot vielä perusti perheitä ja sai sitten lapsia ja kaksoiselämä oli sitten visusti piilossa?
Oli meidän kylillä homojakin. Aivan vanhoina- poikina elivät. Eikä heistä edes puhuttu sen enempää. Vielä siis 60 -luvulla
Ahaa, transqueerit ovat saaneet siirrettyä itselleen kiusallisen keskustelun seksiosioon. Tuttu sensuurin polku.