Kritiikkiä Pridestä
Milloin Pride-väki tajuaa että homofobia loppuu heti kun seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt käyttäytyvät normaalisti? Ketään ei oikeasti kiinnosta ketä panet sängyssä mutta jos käyttäydyt ja näytät siltä kuin olisit sirkuksessa niin se vieroksuttaa ihmisiä. Tämä ei liity mitenkään seksuaalisuuteen vaan enemmänkin epämiellyttävään ja huomionhakuiseen persoonaan. Homoseksuaalisuus ei tarkoita nimittäin sitä että on pukeuduttava sateenkaareen ja keikisteltävä feminiinisesti ihmisten edessä tehden itsestään numeron. Homoseksuaalisuus on sitä että miehenä panet miehen kanssa sängyssä.
Kommentit (599)
Huvittaa tuo ajatus josta representaatioiden pakkosyötöstä, jonka seurauksena mm mainonta ja lehdet esittävät jotakin ihan omaa rinnakkais(utopia)todellisuutta kuvavalinnoissaan ja muissa aselmissaan, siis sellaista mitä haluttaisiin olevan (sosiaalinen design ja muu pehmeä muokkaus) vs se mitä on.
Tuohan on ihan ideologian kaappaama koko julkinen seks vähemmistöskene, heterotkin työnnetään sisään tuohon samaan lihamyllyyn jos vaan yhtään hölmöyttään suostuvat (voidellaan taitavasti liittolaisuudella ja muulla hyvesignaloinnilla).
Minusta ei tule ahdasmielistä foobokkoa siksi että karttelen pridea ja muuta vastaavaa pakkosyöttöä kategorisesti. Tuo voisi olla yhtä hyvin jotain muuta jäykkää ja ihmiskuvaltaan antiliberaalia, siis arveluttavaa vallan uudelleen järjestelyä tavoittelevaa toimintaa. Jossa todellinen tasa-arvon tavoittelu on pelkkä vitsi.
Tasa-arvoa ei voi olla esim se että naisiksi itseään väittävät miehet pääsevät kilpailemaan urheilussa naisia vastaan. Kuka hullu tuollaista haluaa?
Hetero ei loukkaannu, jos häntä sanotaan heteroksi. Homo loukkaantuu, jos häntä sanotaan homoksi. Milloin homot itse alkavat pitämään itseään normaaleina?
Vierailija kirjoitti:
Raskaana oleva henkilöoletettu on loukkaantunut, kun häntä kutsutaan naiseksi ja äidiksi:
Muunsukupuolista Juko Koskista puhutellaan usein naisena. Tämän jatkuva korjaaminen ottaa voimille, varsinkin raskaana ollessa.
https://www.tiktok.com/@kaleva_fi/video/7356612278294220064?_r=1&_t=8nW…
Tämän ihmisoikeusloukkauksen takia tarvitsemme Prideä! Alas cisteemi ja binääri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkolan kolumni:
Homoilta kovaa kritiikkiä Pridelle: Miksei Pridea juhlita ilon kautta?
"Pride on vuosikausia ollut tärkeä juhla, jolla on juhlistettu seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen asiaa. Viime vuosina tapahtumaan osallistuminen on kuitenkin alettu sitoa äänestyspäätöksiin ja poliittisiin näkemyksiin.
Seksuaalivähemmistöjä ja heitä tukevia ihmisiä on kuitenkin kaikilla poliittisilla laidoilla, ja Priden sitominen politiikkaan vieraannuttaa monia.
Eikö juuri Priden pitäisi edustaa suvaitsevaisuutta ja avata ovensa kaikille halukkaille?
Kaverini sanoin: Miksei Pridea juhlita ilon kautta? Positiivinen, kepeä, hauska juhla siitä, mitä kaikkea ollaan saavutettu."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8c1ec70-e07d-4d51-9c08-f0327a8c662b
Kiviäkin kiinnostaa Ukkolan juttelut mielikuvituskavereidensa kanssa.
Sä ainakin laskeuduit sun vaaleansini-pinkki-hattarapilveltäsi kitisemään :D
Vierailija kirjoitti:
Hetero ei loukkaannu, jos häntä sanotaan heteroksi. Homo loukkaantuu, jos häntä sanotaan homoksi. Milloin homot itse alkavat pitämään itseään normaaleina?
Hetero-sanaa ei käytetä ihmisten pilkkaamiseen, tyyliin "viitun hetero!" tai ilmaisemaan huonoutta "toi skuutti on ihan homo".
Vierailija kirjoitti:
Raskaana oleva henkilöoletettu on loukkaantunut, kun häntä kutsutaan naiseksi ja äidiksi:
Muunsukupuolista Juko Koskista puhutellaan usein naisena. Tämän jatkuva korjaaminen ottaa voimille, varsinkin raskaana ollessa.
https://www.tiktok.com/@kaleva_fi/video/7356612278294220064?_r=1&_t=8nW…
Kyllä näyttää olevan ongelmat ja koko ajan mitä minä kuulin pelkästään oli minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä,minä, minä
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo ajatus josta representaatioiden pakkosyötöstä, jonka seurauksena mm mainonta ja lehdet esittävät jotakin ihan omaa rinnakkais(utopia)todellisuutta kuvavalinnoissaan ja muissa aselmissaan, siis sellaista mitä haluttaisiin olevan (sosiaalinen design ja muu pehmeä muokkaus) vs se mitä on.
Tuohan on ihan ideologian kaappaama koko julkinen seks vähemmistöskene, heterotkin työnnetään sisään tuohon samaan lihamyllyyn jos vaan yhtään hölmöyttään suostuvat (voidellaan taitavasti liittolaisuudella ja muulla hyvesignaloinnilla).
Minusta ei tule ahdasmielistä foobokkoa siksi että karttelen pridea ja muuta vastaavaa pakkosyöttöä kategorisesti. Tuo voisi olla yhtä hyvin jotain muuta jäykkää ja ihmiskuvaltaan antiliberaalia, siis arveluttavaa vallan uudelleen järjestelyä tavoittelevaa toimintaa. Jossa todellinen tasa-arvon tavoittelu on pelkkä vitsi.
Olisi voinut olla itseni kirjoittama. Juuri tämä vahvasti politisoitunut aggressiivinen pakkosyöttö on se, joka saa aikaan täydellisen stopin. Väitän, että näin asia menee muillakin vapaamielisillä ja kouluttautuneilla kriittisellä ihmisillä.
Olen itse siis homo ja tunnen melko runsaasti ihmisiä, jotka ovat em. syistä saaneet Pridestä tarpeekseen.
Minä, ja lukuisat muutkin ihmiset alkaa olla saanut enempi kuin tarpeekseen tuosta priden pakkosyötöstä. Todella huonoa friikki sirkusta mikä tuskin palvelee ketään tai mitään, eikä millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä, ja lukuisat muutkin ihmiset alkaa olla saanut enempi kuin tarpeekseen tuosta priden pakkosyötöstä. Todella huonoa friikki sirkusta mikä tuskin palvelee ketään tai mitään, eikä millään tasolla.
Se on todellakin pakkosyöttöfasismia. Koko ajan pitää tehdä siitä iso numero. Enemmistö ei saa elää rauhassa siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero-sanaa ei käytetä ihmisten pilkkaamiseen, tyyliin "viitun hetero!" tai ilmaisemaan huonoutta "toi skuutti on ihan homo".
Otin ihan pridepakotuksen vuoksi takaisin tuon haukkumisen. Muutenhan se oli jo jäänyt kauan aikaa sitten unholaan.
Eli prideä pakottavilla trans-queereillä on vielä vastaamatta:
1) naisen määritelmä
2) lesbon määritelmä
3) kuuluuko penis lesbon seksielämään
4) mitä oikeuksia transqueereiltä puuttuu, joita on muilla?
Tämän ketjun transfoobikko kertoo kyllä meille, mihin pridea tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä tätä transfobiaa on ilmennyt?
5) Määrittele transfobia. Onko transfobiaa, jos lesbo ei innostu kullista tai homo pillusta?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä transfobia samassa huoneessa kanssasi juuri nyt? Näkevätkö muutkin nämä heilaavat pesukarhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todellakin pakkosyöttöfasismia. Koko ajan pitää tehdä siitä iso numero. Enemmistö ei saa elää rauhassa siltä.
Miten tota on pakkosyötetty verrattuna esim. hallituksen puuhiin? Mainittu uutisissa. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tota on pakkosyötetty verrattuna esim. hallituksen puuhiin? Mainittu uutisissa. Niin.
Miten tuo kysymys liittyy seksiin?
Nyt ollaan seksipalstalla ja aiheen tulee olla siinä viitekehyhsessä!
Ei kai se homojen vika ole, että niitä heteromarsseja järjestää tahot, joihin kukaan ei halua samaistua.