klarna otti käyttöön tekoälyn ja tuli vähän ongelmia?
Kommentit (23)
Samaa sähköpostia käytän. Oma tulkinta on, että kaikki on automatisoitu niin pitkälle että elävässä elävässä syntyviä ns. poikkeustilanteita ei pystytä ratkomaan millään (esim. jos myyjän palautusdokumentti ei myyjän teknisestä ongelmasta johtuen toimi). Ensin on botti, joka ei ymmärrä ja kun se ei toimi niin saat keskustella toiselta puolen maailmaa olevan puusilmän kanssa, joka ei ymmärrä yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako joku vielä ostettua Klarnalla jotakin? Klarnahan tekee nykyään haun positiivisesta luottorekisteristä ennen kuin voi ostaa edes laskulle. Maksuhäiriöitä ei ole, mutta opinto- ja asuntolainaa on. Tästä syystä Klarna ei enää ole vaihtoehto.
Olen saanut ostettua Klarnalla, vaikka minulla on opintolainaa 40 000e.
Minä en saanut enää ostettua Klarnan laskulla, ja minulla on lainaa jäljellä vain noin 10 000 e.
Parempi niin tosin, nykyään maksan kaikki ostokseni suoraan enkä osta juuri mitään muutenkaan. Tuo ostos olisi ollut vain jokin 30 euron juttu jota en olisi halunnut maksaa etukäteen, koska toimitusaika oli vähän epämääräinen. (En lopulta ostanut sitä ollenkaan.)
Samaa sähköpostia käytän. Oma tulkinta on, että kaikki on automatisoitu niin pitkälle että elävässä ns. poikkeustilanteita ei pystytä ratkomaan millään (esim. jos myyjän palautusdokumentti ei myyjän teknisestä ongelmasta johtuen toimi. Ensin on botti, joka ei ymmärrä ja kun se ei toimi niin saat keskustella toiselta puolen maailmaa olevan puusilmän kanssa, joka ei ymmärrä yhtään enempää.