Minkälainen ihminen katsoo näitä Hallmarkin jouluelokuvia?
Ihan hirveätä sontaa. En pysty katsomaan niitä edes pako todellisuudesta meiningillä.
Kommentit (58)
Semmonen vaahtokarkkimainen ja muovinen, sisäänpäinlämpiävä ja ennen kaikkea 'intuitioonsa luottava'.
Varmaankin samat jotka katsovat Kauniita ja rohkeita.
Sellanen joka tykkää höttöelokuvista. Esim. äitini, joka kuulemma katselee vain kaikkea kaunista ja mukavaa telkkarista. No ihan vapaasti mun puolesta. Itse kallistun enemmän tuonne vastakkaiseen suuntaan eli olen kauhuelokuvien ystävä.
Yhtenä jouluna muutama vuosi sitten olin karmeassa flunssassa. Katselin kuumepäissäni niitä elokuvia, tai ainakin elokuvan. Ovat kaikki niin samanlaisia ja niissä on usein samat näyttelijätkin, etten ole varma kuinka monta katsoin
No älä katso. Kyllä kanavia riittää ilman turhaa narinaakin.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen joka tykkää höttöelokuvista. Esim. äitini, joka kuulemma katselee vain kaikkea kaunista ja mukavaa telkkarista. No ihan vapaasti mun puolesta. Itse kallistun enemmän tuonne vastakkaiseen suuntaan eli olen kauhuelokuvien ystävä.
Ite myös tykkään hötöstä mutta en tämmöisestä ylikliinisestä sieluttomasta esityksestä.
Minä katson joka joulu pari, kolmekin.
Ei varmaan ole iso yllätys, että olen nainen ja 57-vuotias.
Olga Temosta ym fanittavat kukkikset.
Kukkahattu draamakuningattaret katsoo.
Miksi elokuvien pitäisi olla millään tavalla todentuntuisia? Sittenhän se on sama katsoa uutisia tai dokumentteja. Elokuvien pitää olla viihdettä eli niiden kuuluu viihdyttää, ymmärrän täysin jos joku näitä katsoessaan viihtyy ja tulee hyvälle mielelle.
Ei kukaan teitä pakota niitä katsomaan. Jotkut jaksaa katsoa myös Yksin kotona -elokuvat joka joulu, alkaa tuntua pakkopullalta sellaiset mut hei, en katso kun ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi elokuvien pitäisi olla millään tavalla todentuntuisia? Sittenhän se on sama katsoa uutisia tai dokumentteja. Elokuvien pitää olla viihdettä eli niiden kuuluu viihdyttää, ymmärrän täysin jos joku näitä katsoessaan viihtyy ja tulee hyvälle mielelle.
Kyllä mä tykkäisin että viihde-elokuvissa olisi edes emotionaalista realismia, jotain samaistumispintaa.
Vierailija kirjoitti:
Romanttiset teinihöpsöt.
Aioin kirjoittaa lähes samaa. Romanttiset höpsöt.
Minä katson mielelläni ja olen akateeminen, johtavassa asemassa oleva 55 v nainen Helsingissä, naimisissa ja lapsi.
Minä ja täysi-ikäinen tyttäreni.
N50
Eikö se ole majoneesia?