Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanouduin osa-aikatyöstä 300 euron suojaosan poiston takia

Vierailija
27.06.2024 |

Asumistukeenkin vaikuttaa. Kun kerran kannustamisen sijaan lytätään ja passivoidaan, niin jäänpä sitten kotiin omiin oloihini.

Kommentit (261)

Vierailija
21/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opittu on jo lyhyessä ajassa vaikeuksien kautta, että taloudellisesti kannattaa olla joko kokonaan työtön tai kokoaikatyössä. Osa-aikatyö epävarmuudessaan johtaa kadulle asumaan. 

Niinpä ja lisäksi se valtava halveksunta, joka kohdistuu paskaduunin tekijöihin. Ei riitä, että käy töissä, vaan pitäisi olla jossain hienossa toimistohommassa, että olisi ihminen.

Vierailija
22/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opittu on jo lyhyessä ajassa vaikeuksien kautta, että taloudellisesti kannattaa olla joko kokonaan työtön tai kokoaikatyössä. Osa-aikatyö epävarmuudessaan johtaa kadulle asumaan. 

Niinpä ja lisäksi se valtava halveksunta, joka kohdistuu paskaduunin tekijöihin. Ei riitä, että käy töissä, vaan pitäisi olla jossain hienossa toimistohommassa, että olisi ihminen.

Ei sellaista ole olemassa, kaikkia tarvitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuntouttavassa ja olisin halunnut hakea ilta-siivoojan paikkaa, siinä palkka olisi ollut noin 600-700e/kk.

Laskin, että mulle tulis miinusta siitä 105 euroa.

Ja näin se työllisyys kasvaa 👍

Vierailija
24/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita tekijöitä pieniin osa-aikaisuuksiin tahdo enää saada kiitos perskokkare hallituksen älyvapaitten päätöksien.

Vierailija
25/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se Baronan  ä m m äkin   sanoi aikoinaan ajankohtaisohjelmissa, että "kaikki työ on arvokasta työtä", mutta ei asia niin oikeasti ole, koska niin monista töistä ei makseta työn raskautta vastaavaa palkkaa.

Vierailija
26/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Saapahan joku paremman asenteen ja motivaation omaava senkin osa-aikaisen paikan.

Ei niihin osa-aikatöihin  kohta kukaan enään hae. Ainakaan ei kukaan työtön. 

Vierailija
27/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoilla loppuu heti keskustelu, jos käy ilmi, ettei ole missään kovin hehkeässä työssä. Ihmettelevät vaan, että "kylläpä sinä olet nöyrä alistuja, kun tuommoiseen hommaan noin surkealla palkalla suostut hommiin, ei jatkoon, moikka".

Vierailija
28/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko bruttopalkka oli?

Se oli suunnilleen se 300.

Ap

Kannataako tuollaisen vuoksi edes lähteä mihinkään, mene ihan suoraan oikeisiin töihin

Niin miten niihin oikeisiin töihin pääsee? Ei me kaikki olla superlahjakkaita, nopeasti oppivia megasuorittajia. Yhä vähemmän on oikeita töitä meille taviksille.

Ap (tradenomi)

Väitätkö sä 300 euron kuukausipalkkaa oikeaksi työnteoksi? Löhinnä harrastamista muutama tunti pyöriä töissä.. Enemmän tuosta on haittaa työnantajalle, kun toinen on pihalla kuin lumiukko työpaikan asioista 

Vierailija
29/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuntouttavassa ja olisin halunnut hakea ilta-siivoojan paikkaa, siinä palkka olisi ollut noin 600-700e/kk.

Miksi olet kuntouttavassa? Jokin erityinen syy? Mua yrittivät saada mutta valitin asiasta  oikeusasiamiehelle  Eivät ole sen jälkeen yrittäneet.

Kysyin että kuka näin on päättänyt ja millä valtuuksilla ilman lääkäriä ja vaadin lääkärin tarkastusta että olenko kuntoutuksen tarpeessa. Työkkäri kiusaa ihmisiä jotka ei tiedä omia oikeuksiaan.

Vierailija
30/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma,kun niitä töitä yhtäkkiä löytyykin,kun ilmaiseksi saavat teettää niitä tylttömillä.

simpsalapim ja näin on Orpon lupaamat 100000 työpaikkaa täytetty.

Vierailija
31/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten laskenut kuntoutuksen hintaa ja sitä, että mahdollisuus jatkossa koko päivätyöhön kuntoutuksen jälkeen? Valitset aen sijan passivoivan elämäntavan ja sehän se kuntouttaakin?

Vierailija
32/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma,kun niitä töitä yhtäkkiä löytyykin,kun ilmaiseksi saavat teettää niitä tylttömillä.

Toivottavasti tälle rahanjakelulle aletaanki. vihdoin ja viimein vaatia vastinetta - vaikka sitten työmuodossa Järjetöntähän tämä nykyinen rahaluukulta politiikka on.. Sillä rahalla elää mainiosti vuodesta toiseen. 

Vierailija
33/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tavikset tajuaisivat kuinka vähäisellä järjellä suomea tällä hetkellä johdetaan niin hämmästys olisi aika suuri.

Vierailija
34/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Saapahan joku paremman asenteen ja motivaation omaava senkin osa-aikaisen paikan.

Ei niihin osa-aikatöihin  kohta kukaan enään hae. Ainakaan ei kukaan työtön. 

Siinäpä voikin tehdä paria osa-aikaista ja kas kummaa, onkin 8h työpäivä ja täysi kuukausipalkka.

ihme valitusta milloin osa-aikatöistä, milloin tuista.. ei kannata tehdä osa-aika työtä, kun tuki pienenee.. No tee kahta työtä, niin et tarvi tukia lainkaan.

Vierailija
35/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sovin työnantajan kanssa, että hän maksaa tästä lähtien sen 300 verottomana, molemmille helpompaa.

Vierailija
36/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vähä-älyistä höpinää tuo usean työn tekeminen kun aikataulut harvoin sopii yksiin.

Vierailija
37/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki tavikset tajuaisivat kuinka vähäisellä järjellä suomea tällä hetkellä johdetaan niin hämmästys olisi aika suuri.

Ehkäpä tavikset ymmärsi ja äänestivät mm. persuja ja kokoomusta. Jokainen taviskin ymmärtää, että säästää pitää tai kohta ei ole mktäön sosiaalietuuksia enää tarjolla. 

Erikseen on sitten nämä palstasankarit, joille pitäisi maksaa enemmän kotona makoilusta kuin työssäkäynnistä. 

Vierailija
38/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tälle rahanjakelulle aletaanki. vihdoin ja viimein vaatia vastinetta - vaikka sitten työmuodossa Järjetöntähän tämä nykyinen rahaluukulta politiikka on.. Sillä rahalla elää mainiosti vuodesta toiseen. 

Työmuodossa jaetulle rahalle löytyy ihan oikea sanakin joka on PALKANMAKSU.Oikea työvoimapula johtuu ahneista työnantajista jotka haluavat ilmaisia orjia oikeiden työntekijöiden tilalle.

Vierailija
39/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten laskenut kuntoutuksen hintaa ja sitä, että mahdollisuus jatkossa koko päivätyöhön kuntoutuksen jälkeen? Valitset aen sijan passivoivan elämäntavan ja sehän se kuntouttaakin?

Ei kuntouttava työtoiminta ole mitään "kuntoutusta". Siellä esim askarrellaan joulukortteja ja kuunnellaan elämäänsä kyllästyneiden ohjaajien vittuilua.

Vierailija
40/261 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän