Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?
Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.
Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Suominaisia ärsyttää aina jos miehellä on kaunis nainen puolisona. Se johtuu pelkästä kateudesta ja alemmuuden tunteesta joka heillä on. Pelkästään tietoisuus siitä, mies voi ja saa olla onnellinen on monelle naiselle kestämätön paikka, sillä suomalaisen naisen mielestä miehellänei kuulu olla hyvä ja rakastettu olo. Suomalaisen naisen ominaisuus on kurjistaa miehen elämää ja tuokin on yksi niistä tavoista millä he sitä yrittävät tehdä.
Semmoinen yleistys sieltä sitten. Haiskahtaa pahasti misogynialta.
Näistä ketjuista pitäisi tehdä jonkinlainen tv-sarja. Muutama fiksu mies ja lauma lihavia homssuja perustelemassa miksi aasialainen nainen on parempi kuin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on noin kaksi kertaa kuukaudessa thaimaalainen kumppani ja olen ylpeä siitä. Ainoa huonopuoli siinä on, että minusta on tullut erittäin vaativa ja valikoiva naisten suhteen ja olen huomannut itsestäni, että minulle ei tule milloinkaan sopimaan ylipainosta kärsivä nainen puolisoksi ja valitettavasti tuo on yleisin suomalais naisen piirteistä happaman naaman lisäksi. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, että on vain kahdenlaisia suomalaisia naisia..rumia ja maalattuja.
Älä pliis ikinä vaivaa suomalaista naista millään tavalla. Teet sillä onnelliseksi myös nämä naiset. Maksetulle kaikki käy, kunhan rahaa riittää. Ja kunhan maksettu hoitaa bisnestään täysin omin ehdoin. Toivottavasti olet sen varmistamut, ettet ole osallisena ihmiskaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, jos olisin mies, ottaisin kauniin, vaatimattoman, ahkeran ja iloisen filippiiniläis-taustaisen naisen. En hapannaamaa, ylpeää, itsestään liikoja luulevaa suomi-valasta.
Miltä tuo sukupuolettomuus tuntuu? Et ole nainen!, etkä omien sanojen mukaan edes mies.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kaunis filipina ja täällä filippiineillä valkoinen ihminen on jumalasta next eikä näy sitruuna naamoja
Olet kai köyhä ja työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisten ohella nyt on tullut Suomeen paljon myös kauniita ukrainalaisia naisia ja kyllä ovatkin muuten kauniita, upeita ja vanhakantaisiakin. Eli kyllä Suomessakik on hyvät apajat nyt miehille ettei tarvitse aina Pattayalle lähteä.
Hyi helvetti. Ihan kuin joku petoeläin, joka näkee heikoilla olevan saaliseläimen helppona saaliina ja iskee heti kiinni. Mikä helvetti teitä miehiä oikein vaivaa? Mitkä hiton apajat te luulette naisten teille olevan? Että kun on paska luonne ja surkea ulkonäkö, niin käytetään hyväksi sitten niitä naisia, jotka ovat heikoilla olosuhteiden pakosta. Reppanat shoppailee naisia ja on vielä niin tyhmiä, ettei ymmärrä pitää suutansa kiinni.
Sinulla ei nähtävästi saalistamisesi ole tuottanut tulosta vihaisuudestasi päätellen. Ehkä se on kaikille osapuolille
Önnönnönnnönnnönnnönnnönnnönnnönnnönnnönnnönnnönnnönnnönnnönnnö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, jos olisin mies, ottaisin kauniin, vaatimattoman, ahkeran ja iloisen filippiiniläis-taustaisen naisen. En hapannaamaa, ylpeää, itsestään liikoja luulevaa suomi-valasta.
Miltä tuo sukupuolettomuus tuntuu? Et ole nainen!, etkä omien sanojen mukaan edes mies.
Ei suomi-valas ole nainen. Etkö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arguing with a hole taas!
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ottaa ulkomaalaisen miehen lähinnä siksi, että saisi vittuilla suomalaiselle miehelle. Hähhähhää, ettepä voi mitään, mulla on tällainen musta mbungu jolla on 30 sentin mulkku.
Miksi suomalainen nainen ajatteli puolella lauseella suomalaista miestä, jos ottaa ulkolaisen? Tässä meillä on ero. Naiset elävät omaa elämäänsä sinkkuna tai varattuna, suomalaisen tai ulkolaisen miehen kanssa. Näitä valintoja ei väritä pakonomainen tarve ajatella ja mollata sitä, jota ei valinnut. Me vain elämme omaa elämäämme. Täällä miehet, joilla ulkkisnainen päivittäin käyvät haukkumassa suomalaiset naiset. Ja oikein toivovat, et me olisimme katkeria ja kateellisia. Emme ole. Elämme omaa elämäämme. Ei pahemmin kiinnostele tuntemattomien elämät ja ratkaisut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näissä aasialaisissa naisissa saa miehet aina kääntymään suomalaisten naisten puoleen? Ensin trollataan 500 vuotta että varmaan haen aasiasta, suomirummot katkeria, ja sitten kun haetaan, sama laulu jatkuu. Keskity nyt siihen vaimoosi vaan ja jätä suominaiset rauhaan
Nää kuulostaa: äitiäiti kato, löysin paremman äidin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähnyt pari kertaa, kuinka möhömahaisella, vähän vanhemmalla suomalaisella miehellä kaunis ja nuori ulkomaalainen thaiccu nainen vierellä.
Lähinnä säälittää sitä naista, kun mieleen tulee että olosuhteiden pakosta varmaankin joutuu moiseen tyytymään.Jos kummatkin suhteellisen saman ikäisiä ja ok näköisiä niin ei herätä huomiota.
Nyt varmaan ymmärrät, miksi niin moni mies hylkää möhömahaiseksi muuttuneen ja ikäistään 30 vuotta vanhemman näköisen ja luonnevikaisen siiderivalaan raittiiseen, hoikkaan ja nuorempaan aasialaisnaiseen.
Säälittää näiden raittiiden ja nuorien naisten puolesta. Mut elantonsa eteen on varmaan pakko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AAah naiset vs miehet suomalaisuuden kesken, ah ihanaa. Ihanaa molemmat osapuolet tykittävät siinä missä pystyvät,täysillä tähdätäkseen sisimpäään päällimäisenä tarkoituksena aiheuttaa kipua, surua, tuskaa, vihaaa. AAAh,2024 ei olla mistä jatkaa.
Tai, itse asissa...
Jatkakaa.
Tätä se tasa-arvo ja vallan antaminen naisille teettää. Naiset muuttuvat kuin kurittomiksi saksanpaimenkoiriksi purren isäntiään. Tasa-arvo on annettu, mutta naiset painuvat suhteisiin muslimien kanssa.
Naiset haluavat koulutettuja ja fiksuja miehiä, mutta ottavat lukutaidottomia afrikkalaisia.
Itselläni on ihan supisuomalainen mies, mutta kerronpa miksi jotkut naiset ottavat afrikkalaisen vaikka kouluttamattoman miehen. Heillä on itsetunto kohdillaan, ovat ystävällisiä, iloisia, perhekeskeisiä ja osaavat keskustella myös naisten kanssa. Suomalaisista miehistä samaan pystyvät vain ruotsinkieliset.
Monilla miehillä on ensin suomalaisia naisia, sitten he huomaavat, että aasialaiset naiset omaavat hyvän itsetunnon, ovat ystävällisiä, iloisia, perhekeskeisiä ja osaavat keskustella myös miesten kanssa. Suomalaisista naisista samaan pystyvät vain todella harvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähnyt pari kertaa, kuinka möhömahaisella, vähän vanhemmalla suomalaisella miehellä kaunis ja nuori ulkomaalainen thaiccu nainen vierellä.
Lähinnä säälittää sitä naista, kun mieleen tulee että olosuhteiden pakosta varmaankin joutuu moiseen tyytymään.Jos kummatkin suhteellisen saman ikäisiä ja ok näköisiä niin ei herätä huomiota.
Nyt varmaan ymmärrät, miksi niin moni mies hylkää möhömahaiseksi muuttuneen ja ikäistään 30 vuotta vanhemman näköisen ja luonnevikaisen siiderivalaan raittiiseen, hoikkaan ja nuorempaan aasialaisnaiseen.
Säälittää näiden raittiiden ja nuorien naisten puolesta. Mut elantonsa eteen on varmaan pakko...
Itseasiassa ainakin joissain aasian maissa suhtautuminen alkoholiin on naisilla rennompaa kuin suomalaisilla naisilla. Itse en käytä alkoholia humaltumistarkoituksessa, mutta vaimo on useamman kerran pyytänyt, että ottaisin olutta vähän enemmän kerralla, kun olen pikku huppelissa entistäkin hauskempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AAah naiset vs miehet suomalaisuuden kesken, ah ihanaa. Ihanaa molemmat osapuolet tykittävät siinä missä pystyvät,täysillä tähdätäkseen sisimpäään päällimäisenä tarkoituksena aiheuttaa kipua, surua, tuskaa, vihaaa. AAAh,2024 ei olla mistä jatkaa.
Tai, itse asissa...
Jatkakaa.
Tätä se tasa-arvo ja vallan antaminen naisille teettää. Naiset muuttuvat kuin kurittomiksi saksanpaimenkoiriksi purren isäntiään. Tasa-arvo on annettu, mutta naiset painuvat suhteisiin muslimien kanssa.
Naiset haluavat koulutettuja ja fiksuja miehiä, mutta ottavat lukutaidottomia afrikkalaisia.
Eiks oo ihanaa, et voitte syyttää kurjasta elämästä naisia! Me kun olemme ihan kurittomia ja teemme, mitä haluamme ja kenen kanssa haluamme! Onneksi on vielä noita maita, joista rahan avulla löytyy konservatiivisia passaajia. Sit voitte taas jatkaa meidän haukkumista...kun se tuntuu olevan toisille SE elämänsuola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai, itse asissa...
Jatkakaa.
Anteeks, kuka/mikä on naisen isäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kaksi miestä joille viina maistui kun oli suomalainen vaimo. Erosivat ja hommasivat aasialaiset vaimot, niin kumpikin lopetti juomisen. Ja kumpikin nuori nainen teki muksunkin noille miehille.
"Itseasiassa ainakin joissain aasian maissa suhtautuminen alkoholiin on naisilla rennompaa kuin suomalaisilla naisilla. Itse en käytä alkoholia humaltumistarkoituksessa, mutta vaimo on useamman kerran pyytänyt, että ottaisin olutta vähän enemmän kerralla, kun olen pikku huppelissa entistäkin hauskempi."
No uskon. Jos olet yhtä kamala selvinpäin kuin tällä palstalla, niin kannattaa tosiaan vetää sitä alkoholia ihan reippaasti vaikka joka päivä. Anna muijallekin, sekin haluaa juoda sut mukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai, itse asissa...
Jatkakaa.
Itselläni on ihan supisuomalainen mies, mutta kerronpa miksi jotkut naiset ottavat afrikkalaisen vaikka kouluttamattoman miehen. Heillä on itsetunto kohdillaan, ovat ystävällisiä, iloisia, pe
Uskon, että näin on, jos näin sanot. Oma mieheni on myös supisuomalainen ja hän on onneksi kykenevä myös keskusteluun, itsetunnosta puhumattakaan. Mutta ymmärrän pointtisi, kukapa ei noita oninaisuuksia puolisolleen haluaisi. Miehelle ja naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille nyt tositarinan Tampereelta, siitä 90-luvun puolesta välistä.
Olin vaihto-opiskelijoiden kanssa tutustumassa Tampereen yöelämään. Meitä oli pari suomalaista miestä ja naista sekä kymmenkunta vaihtaria eri puolilta Eurooppaa ja Aasiaa.
Olimme ajautuneet Hotelli Ilveksen yökerhoon, tanssitin japanilaista nuorta naista ja meninmme ottamaan yhdet.
Kunnes joiduimme feministisen aktion kohteeksi.
Paikalle pölähti neljä tai viisi todella vihaista suomalaista nuorehkoa naista. Muutama tuli ilmeisen tarkoituksellisti minun ja japanilaisen naisen väliin estääkseen minun toimintaani tilanteessa.
Minulle kävi kerran niin, että juttelin mustan amerikkalaisen naisen kanssa 10th floor yökerhossa. Juttu sujui hyvin, kunnes naisen oletettavasti kaveri tuli paikalle sähisten kuin vih
No olet sit antanut aihetta huoleen. Mitä väliä sillä on, minkänäköinen se ystävän pelastaja on.
Mikä prinssi kuvittelet olevasi?
No sehän tässä on hauskinta, että nää ihan itte todistavat möläytyksillään omat motiivinsa. Kai te kerrotte näille vaimoehdokkaillekin mitä naisista yleisesti ajattelette?
Ja alleviivaatte sitä kuinka kauheita erityisesti me suomilehmät ollaan, haukutte oikein kunnolla ettei ne uskalla edes ystävystyä kanssamme? Pysyy vaan visusti ukon kanssa kotona.
Kaupassakin kannattaa virnuilla meille ja sitten kun katsotaan tylysti takaisin, sanotaan vaimolle: "kato kato kato, toi akka katsoo meitä tylysti, mitä mä sanoin, mitä mä sanoin."