Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
221/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdoton sanoa. Olis hyvä jos saisi noista tilanteista piilokamerakuvaa. Todella moukkamaista ja tuomittavaa käytöstä jos noin on.

Täällä moni on tuonut esiin oman mielipiteensä että ei ärsytä ja ihanaa että olette löytäneet toisenne, mitä minäkin ajattelen.

Tuli mieleen, että muutatko SINÄ käytöstäsi ja kehonkieltäsi tiedostamattasi jotenkin näissä tilanteissa? Oletko puolustus-moodissa esim. äkäinen, varuillasi tai vihainen? Uskotko että muut suomalaiset ovat vihamielisiä kaikille ulkomaalaisille ja haluat suojella rakastasi? Näytät tämän kehonkielelläsi ja vaikutat aggressiiviselta mikä saa ehkä asiakaspalvelijan ärtyneeksi?

Jos kokeilet että annat vaimosi asioida yksin kaupassa niin hän saa ehkä posiitiivisia kokemuksia ja pystyy rauhoittamaan sinuakin. Ettei hänkin jää sellaiseen "moodiin" että suomalaiset eivät pidä hänestä.

Urpomoodissa se on.

Vierailija
222/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalainen puoliso on ok, jos kyseessä on tasaveroinen suhde. Miksi se ketään ärsyttäisi. Mutta jos näkee jo kilometrin päähän, että peräkammarin aikamiespoika on käynyt hakemassa itselleen kotiorjattaren Aasiasta, niin ärsyttää ihan hitosti sen naisen puolesta. Tai pikemminkin ällöttää.

Sinulle taitaa jokainen jolla on aasialainen puoliso olla peräkammarin poika. Aasiassa muuten ei ajatella mitään suhdetta minään erityisen romanttisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuppukylässä asut ? Täällä pääkaupungissa ollaan suvaitsevia.

Vierailija
224/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Korealaiset ovat kauniita ja ystävällisiä. 

Vierailija
225/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Etelä-Korealainen työkaveri, nainen ja naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Ei pänni yhtään, tosi mukava ja osaava graafinen suunnittelija. Mutta loukkaat häntä jos puhut korealaisesta, ei sellaista maata olekaan kuin Korea (ja tämä on tullut varsin selväksi kun on jutellut työkaverin kanssa). Joten ei sulla taida edes olla sitä kumppania, kunhan öyhötät olemattomasta.

Tavallaan on. Saksastakin puhuttiin ennen ja tarkoitettiin Länsi-Saksaa. 

Vierailija
226/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo häiritsee, että pitää valehdella. Monella suomimiehellä on vaimo Thaimaasta, mutta selittävät muille, että on joko Japanista tai Etelä-Koreasta. Miksi pitää nostaa sitä vaimon tasoa tuollaisella valheella? Aika moni asia paljastaa huijauksen

Naisetkin valehtelevat. Miehen sanotaan olevan Espanjasta tai Italiasta, mutta se onkin Marokosta tai Turkista. Tai se musta mies on muka New Yorkista tai Chicagosta, todellisuudessa lukutaidoton ÄO 70 tyyppi Nigeriasta tai Ghanasta.

Vierailija
227/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme miniää: brasilialainen, kanadalainen ja italialainen. Kaikki fiksuja, pitkälle koulutettuja ja kauniita nuoria naisia. Lastenlapsia on jo kahdesta liitosta.

Suomalaisten naisten suhtautuminen poikieni vaimoihin on ollut järkyttävää. Etenkin brasiliatar on saanut kuullaa törkeyksiä naisilta heti kun hänen kotimaansa on selvinnyt. Häntä on haukuttu postiluettelomorsiameksi, maksulliseksi ja vaikka miksi. Erittäin varakkaan perheen tyttärelle on sanottu että miltä tuntuu kun poikani on ostanut hänet kehitysmaasta.

Kanadalainen miniäni on entinen valokuvamalli ja hänen ulkomuotoaan ja tyylikästä pukeutumustaan arvostellaan avoimesti esim julkisissa liikennevälineissä. Arvostelijat ovat tietysti suomalaisia naisia. Erityisen kovasti ulkomaalaisen naisen kauneus tuntuu sattuvan keski-ikäisiin, 35-50 vuotiaisiin suomalaisnaisiin. Nuoremmat ovat avoimempia ja kansainvälisempiä ja hyväksyvät erilaisuutta paremmin. Siis muuta ku

En usko, että kuvailemasi pitää paikkansa.

Vierailija
228/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. On itse asiassa ihan sama, mitä muilla on kumppaneina. Itse rakastan olla sinkku. 

Vierailija
229/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo häiritsee, että pitää valehdella. Monella suomimiehellä on vaimo Thaimaasta, mutta selittävät muille, että on joko Japanista tai Etelä-Koreasta. Miksi pitää nostaa sitä vaimon tasoa tuollaisella valheella? Aika moni asia paljastaa huijauksen

Naisetkin valehtelevat. Miehen sanotaan olevan Espanjasta tai Italiasta, mutta se onkin Marokosta tai Turkista. Tai se musta mies on muka New Yorkista tai Chicagosta, todellisuudessa lukutaidoton ÄO 70 tyyppi Nigeriasta tai Ghanasta.

Heh, tunnen muutaman tuollaisen tyypin täällä suomessa. Uppoaa ihan täysillä suomalaisiin naisiin.

Vierailija
230/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisia ärsyttää aina jos miehellä on kaunis nainen puolisona. Se johtuu pelkästä kateudesta ja alemmuuden tunteesta joka heillä on. Pelkästään tietoisuus siitä, mies voi ja saa olla onnellinen on monelle naiselle kestämätön paikka, sillä suomalaisen naisen mielestä miehellänei kuulu olla hyvä ja rakastettu olo. Suomalaisen naisen ominaisuus on kurjistaa miehen elämää ja tuokin on yksi niistä tavoista millä he sitä yrittävät tehdä.

Vierailija
231/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin kaksi kertaa kuukaudessa thaimaalainen kumppani ja olen ylpeä siitä. Ainoa huonopuoli siinä on, että minusta on tullut erittäin vaativa ja valikoiva naisten suhteen ja olen huomannut itsestäni, että minulle ei tule milloinkaan sopimaan ylipainosta kärsivä nainen puolisoksi ja valitettavasti tuo on yleisin suomalais naisen piirteistä happaman naaman lisäksi. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, että on vain kahdenlaisia suomalaisia naisia..rumia ja maalattuja.

Vierailija
232/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?"

Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?

Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.

Eikä  näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää. 

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ne suomalaiset naiset, joilla on ulkomaalainen mies, on kyllä sellaisia, etten pitkällä puutikullakaan koskisi niihin. Nykyään on jo oletus, että suomalainen nainen ulkomaalaisen miehen kanssa on ns. ylijäämäroskaa, joten ei aiheuta kuin korkeintaan sääliä.

Voi sinua, miten pienessä maailmassa elät, jos tuo on kokemuksesi.

Vierailija
233/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, jos olisin mies, ottaisin kauniin, vaatimattoman, ahkeran ja iloisen filippiiniläis-taustaisen naisen. En hapannaamaa, ylpeää, itsestään liikoja luulevaa suomi-valasta.

Vierailija
234/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on noin kaksi kertaa kuukaudessa thaimaalainen kumppani ja olen ylpeä siitä. Ainoa huonopuoli siinä on, että minusta on tullut erittäin vaativa ja valikoiva naisten suhteen ja olen huomannut itsestäni, että minulle ei tule milloinkaan sopimaan ylipainosta kärsivä nainen puolisoksi ja valitettavasti tuo on yleisin suomalais naisen piirteistä happaman naaman lisäksi. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, että on vain kahdenlaisia suomalaisia naisia..rumia ja maalattuja.

On myös niitä jotka puhuvat koko ajan ja sitten niitä jotka eivät koskaan ole hiljaa..

Vierailija
235/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ottaa ulkomaalaisen miehen lähinnä siksi, että saisi vittuilla suomalaiselle miehelle. Hähhähhää, ettepä voi mitään, mulla on tällainen musta mbungu jolla on 30 sentin mulkku. 

Vierailija
236/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa lainkaan se että naisella on mies jolle maassaolon edellytyksenä on avioitua suomalaisen naisen kanssa. Mies polo on joutunut valitsemaan kahdesta pahasta sen toisen.

Vierailija
237/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa lainkaan se että naisella on mies jolle maassaolon edellytyksenä on avioitua suomalaisen naisen kanssa. Mies polo on joutunut valitsemaan kahdesta pahasta sen toisen.

Tilanne muuttuu jos se mies raískaakin tai tappaakin.

Vierailija
238/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näissä aasialaisissa naisissa saa miehet aina kääntymään suomalaisten naisten puoleen? Ensin trollataan 500 vuotta että varmaan haen aasiasta, suomirummot katkeria, ja sitten kun haetaan, sama laulu jatkuu. Keskity nyt siihen vaimoosi vaan ja jätä suominaiset rauhaan

Vierailija
239/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähnyt pari kertaa, kuinka möhömahaisella, vähän vanhemmalla suomalaisella miehellä kaunis ja nuori ulkomaalainen thaiccu nainen vierellä.

Lähinnä säälittää sitä naista, kun mieleen tulee että olosuhteiden pakosta varmaankin joutuu moiseen tyytymään.

Jos kummatkin suhteellisen saman ikäisiä ja ok näköisiä niin ei herätä huomiota.

Nyt varmaan ymmärrät, miksi niin moni mies hylkää möhömahaiseksi muuttuneen ja ikäistään 30 vuotta vanhemman näköisen ja luonnevikaisen siiderivalaan raittiiseen, hoikkaan ja nuorempaan aasialaisnaiseen.

Vierailija
240/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAah naiset vs miehet suomalaisuuden  kesken, ah ihanaa. Ihanaa molemmat osapuolet tykittävät siinä missä pystyvät,täysillä tähdätäkseen sisimpäään päällimäisenä tarkoituksena aiheuttaa kipua, surua, tuskaa, vihaaa. AAAh,2024 ei olla mistä jatkaa. 

Tai, itse asissa...

Jatkakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan