Ethän käytä varrettomia sukkia, ethän? Koska silloin olet vanha ja nolo, kertoo HS ja Iltis
Pitkään kuljettiin nilkat paljaana jopa paukkupakkasilla. Saipa joku nuori nainen paleltumatkin nilkkoihinsa.
Mutta nyt se on kaikki ohitse, sillä vain boomerit ja milleniaalit kehtaavat enää näyttäytyä kotinsa ulkopuolella varrettomissa sukissa. Nyt varrelliset sukat puetaan jopa housujen päälle ja korkokenkien sekä sandaalien kanssa. Ysärin iskä lookki, eli urheilusukat ja suihkusandaalit on nyt kombo, jonka nimiin trendsetterit vannoo.
Jos sinulla ei ole varsia sukissasi, olet vanha ja nolo. Ethän siis käytä varrettomia sukkia?
Kommentit (60)
Oho, mun 20 v tytärkin on sitten vanha. Tänäänkin hänellä oli varrettomat sukat.
Ei kuulu lehtikonsernille mitä sukkia käytän!
Kesällä käytän, koska olen vanha ja nolo. Muina vuodenaikoina pukeudun lämpimästi. Pitkiin sukkiin ja villasukkiin.
Miksi sen pitäisi kiinnostaa ketään mitä hs:n toimittelija ajattelee tai kirjoittaa? Minä pidän ainakin just sellaisia sukkia kun on tarpeen ja hui, olen usein myös ilman sukkia.
Silloin kun paljaat nilkat oli muotia niin minä boomeri kuljin pitkävartisissa sukissa, joskus sukanvarret legginsien päällä.Näytin ilmeisen hyvältä kun supermallit ja teinit ovat kopioineet tyylini.
Käytän mitä haluan. Kyselemättä kellään lupaa.
Milloin hesari ja iltis muuttui tällaiseksi sinäminä- ja suosikki-lehtien comboksi?
Perämetsien Pertti on taas trendien aallonharjalla!
Vaikka se tuleekin lehdille yllätyksenä, jotkut ovat aina valinneet sukkansa ihan käytännöllisyyden perusteella eikä trendikkyyden.
Varsinkin jokin otsikko "ethän käytä tällaisia sukkia" oli nolouden multihuipentuma.
Mieluummin nolo kuin ruma joten...
IL:Ethän käytä enää lyhyitä sukkia
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/d241152f-8fbf-47e9-9438-178ddb99606d
Nilkkasukat on kesäsukat. Nytkin on parasta aikaa valkoiset nilkkasukat mansikka kuvioilla jaloissa. Eilen oli siniset nilkkasukat ananas kuviolla.
N25
Oletko aina pukeutunut väärin? Olen, EVVK.
Käytän mitä käytän. Minua ei Tiktokit määrää.
Vierailija kirjoitti:
Nilkkasukat on kesäsukat. Nytkin on parasta aikaa valkoiset nilkkasukat mansikka kuvioilla jaloissa. Eilen oli siniset nilkkasukat ananas kuviolla.
N25
Muotitoimituksissa ympäri maan vapistaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Milloin hesari ja iltis muuttui tällaiseksi sinäminä- ja suosikki-lehtien comboksi?
Hesari muuttui muistaakseni alkuvuodesta, kun NYT-roskaliitteen hömppä, huuhaa ja juorut siirtyivät tavallisten uutisten sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun kaikki aikuiset jäivät eläkkeelle sieltä, ja tilalle palkattiin Nicoja ja Jessicoita.
Tottakai päiväkoti ikäiset käyttävät sukkalukkoa, minä mummo en.
Olen vanha, joten miksi en pukeutuisi kuin vanha? Nuoruuden tavoittelusta on luovuttava, koska se ei yksinkertaisesti ole mahdollista.