Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ethän käytä varrettomia sukkia, ethän? Koska silloin olet vanha ja nolo, kertoo HS ja Iltis

Vierailija
26.06.2024 |

Pitkään kuljettiin nilkat paljaana jopa paukkupakkasilla. Saipa joku nuori nainen paleltumatkin nilkkoihinsa.

Mutta nyt se on kaikki ohitse, sillä vain boomerit ja milleniaalit kehtaavat enää näyttäytyä kotinsa ulkopuolella varrettomissa sukissa. Nyt varrelliset sukat puetaan jopa housujen päälle ja korkokenkien sekä sandaalien kanssa. Ysärin iskä lookki, eli urheilusukat ja suihkusandaalit on nyt kombo, jonka nimiin trendsetterit vannoo.

Jos sinulla ei ole varsia sukissasi, olet vanha ja nolo. Ethän siis käytä varrettomia sukkia?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin hesari ja iltis muuttui tällaiseksi sinäminä- ja suosikki-lehtien comboksi?

Sen jälkeen kun kaikki aikuiset jäivät eläkkeelle sieltä, ja tilalle palkattiin Nicoja ja Jessicoita.

Tässä on myös työnhaun ikäsyrjinnän ydin: kun rekrytoija on joku Janica tai Vertti eivät noteeraa jotain Annea tai Kimmoa, mitä lie vanhuksia. 

Jos Kimmo laittaisi työhaastatteluun ylleen farmarihaalarin ja valkoiset tennarit menisi 20-kymppisestä. Ja Annelle pyöräilyshortsit, varrelliset urheilusukat ja korkokengät.

Janica ja Vertti pyytäisi töihin ja tekemään tiktokkeja kanssaan.

Vierailija
42/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo niin vanha, että kehtaan pukeutua siten kuin itse haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien joku lehtipalstan kirjoittaja on luonut trendejä, saati edes ymmärtänyt niistä mitään? Parempi kun ostelee Lidlin sukkia ja pitää kynänsä tylsänä. 

Seuraavan jutun voi sitten kynäillä: Sukkaraivo repesi nettipalstalla, mammat uhmakkaina "käytän jos haluan."

Olisikohan jo huomenna tämän vouhkaamisen vuoro vai vieläkö irtoaisi jotain möykättävää persuista tai razismista? Tai ainahan meidät mammapalstalaiset voidaan persuiksi leipoa sukkinemme, koska ei suostuta olemaan teinimuodikkaita vaan pukeudutaan mielemme mukaan.

Natzisukat?

Vierailija
44/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä käytän. Ja odotan että kohta tulee taas se että nilkkasukat (siis sellaisen pidemmät) ovat mauttomat - kuten ovatkin. Urpon näköistä kun on vaikka shortsit ja nilkkasukat.

Keski-ikäinen suomituristi shortseissa, tennissukissa, sandaaleissa ja vyölaukussa on nyt kuuminta hottia.

Vierailija
45/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Kesällä olen joko ilman sukkia tai sitten varrettomissa ellei tarvitse villasukkia. Talvella -20 asteessa taas on pitkävartiset sukat ja talvikengät kun taas nämä ah, niin muodikkkaat teinitoimittelijat vetää nilkat paljaina tennareissa mutta kesällä niillä pitää olla sukkaa sääreen asti 30 asteen helteelläkin.

Joo. Näitä kantsii ihan kaikkien kuunnella.

Vierailija
46/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää nilkkasukista enkä polvisukista.

Ihan sama mulle mitä joku nuori höpötoimittaja sanoo, vai oliko se joku muka muotitoimittaja. Minä käytän varrettomia sukkia koska ne on kaikkein mukavimmat.

Vierailija
47/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän varrettomia sukkia, koska saan muuten sukista painaumia sääriin.

Vierailija
48/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten sukat löyhkäävät sukkahielle.

Vierailija
49/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parikymppiset muutenkin pyörittää tätä maailmaa, niin pitäähän meidän aikuisempien noudattaa heidän jokaista somevillitystään. He sanelevat ehdot työssä, kotona ja vapaa-ajalla? 

Juurikin noin. Tänään kaikkien pitää ostaa punaisia sukkia tai muuten oot nolo, sanoo yksi teinitoimittaja. Huomenna toinen mokoma sanoo että sukkien pitää olla yönsiniset.  Ylihuomenna parikymppinen muotitoimittaja pöyristyy kun kaikilla on punaisia (vanhanaikaisia) tai sinisiä (jo muodista pois mennyttä) sukkia. Miten voi olla mahdollista etteivät kaikki mudin oikkuja seuraavat ja jopa seuraamattomat ihmiset tiedä että sukkien pitää olla keltaisia...KELTAISIA.

Vierailija
50/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jokin aika sitten teinien mielestä oli äärettömän noloa, jos sukat ylipäätään näkyi, talvellakaan. Mutta siis ei kai kukaan toimittaja oikeasti kehtaa kirjoittaa juttua 'ethän pukeudu näin', eikö koulussa ole opittu ettei lukijoita käsketä? 

Vierailija
51/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä helteillä tarvitse pitkävartisilla sukilla vielä lisälämmittää jalkoja.

Vierailija
52/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy. Tosin varreton kotona, ehkä kesällä. Mikä on varreton?

Vierailija
53/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä käytän. Ja odotan että kohta tulee taas se että nilkkasukat (siis sellaisen pidemmät) ovat mauttomat - kuten ovatkin. Urpon näköistä kun on vaikka shortsit ja nilkkasukat.

Keski-ikäinen suomituristi shortseissa, tennissukissa, sandaaleissa ja vyölaukussa on nyt kuuminta hottia.

No just tämä. Se lookki, josta suomalaiset on perinteisesti haukuttu on nyt trendien aallonharjalla.

Vierailija
54/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukkuun on kätevä laittaa puhelin jos ei ole paidassa taskua.

Vierailija
55/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa sukissa on lyhyet varret ja uudet ostan vasta kun nuo pari paketillista nyt käytössäolevia on käytetty. Sukilla en ole ennenkään trendaillut, enkä ajatellut nyt aloittaakaan. Nuorisolaisten on turha puhua muodista jaloissaan, niin kauan kun jätkät pitää loafereita tai espadrilloja ja mimmit taas konverseja tai ballerinoja. Sen jälkeen ikään kuin viedään oikeus puhua jalkojen muodista yhtään mitään, sen verran hirveitä tyylimokia ne on. 

Vierailija
56/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varrettomat sukat ovat tyttöjen sukkia.

Vierailija
57/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänpäs! Käytänpäs! Lällällää!

Vierailija
58/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, vedän adidaksen sukat polviin asti ja näytän niin hotilta. Eiku menoksi.

Vierailija
59/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Nyt aion pitää kahta kauheammin. 😂

T: Tuntematon 

Vierailija
60/60 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varrettomat sukat ovat tyttöjen sukkia.