Ethän käytä varrettomia sukkia, ethän? Koska silloin olet vanha ja nolo, kertoo HS ja Iltis
Pitkään kuljettiin nilkat paljaana jopa paukkupakkasilla. Saipa joku nuori nainen paleltumatkin nilkkoihinsa.
Mutta nyt se on kaikki ohitse, sillä vain boomerit ja milleniaalit kehtaavat enää näyttäytyä kotinsa ulkopuolella varrettomissa sukissa. Nyt varrelliset sukat puetaan jopa housujen päälle ja korkokenkien sekä sandaalien kanssa. Ysärin iskä lookki, eli urheilusukat ja suihkusandaalit on nyt kombo, jonka nimiin trendsetterit vannoo.
Jos sinulla ei ole varsia sukissasi, olet vanha ja nolo. Ethän siis käytä varrettomia sukkia?
Kommentit (60)
Olen jo niin vanha, että kehtaan pukeutua siten kuin itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien joku lehtipalstan kirjoittaja on luonut trendejä, saati edes ymmärtänyt niistä mitään? Parempi kun ostelee Lidlin sukkia ja pitää kynänsä tylsänä.
Seuraavan jutun voi sitten kynäillä: Sukkaraivo repesi nettipalstalla, mammat uhmakkaina "käytän jos haluan."
Olisikohan jo huomenna tämän vouhkaamisen vuoro vai vieläkö irtoaisi jotain möykättävää persuista tai razismista? Tai ainahan meidät mammapalstalaiset voidaan persuiksi leipoa sukkinemme, koska ei suostuta olemaan teinimuodikkaita vaan pukeudutaan mielemme mukaan.
Natzisukat?
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä käytän. Ja odotan että kohta tulee taas se että nilkkasukat (siis sellaisen pidemmät) ovat mauttomat - kuten ovatkin. Urpon näköistä kun on vaikka shortsit ja nilkkasukat.
Keski-ikäinen suomituristi shortseissa, tennissukissa, sandaaleissa ja vyölaukussa on nyt kuuminta hottia.
Aivan sama. Kesällä olen joko ilman sukkia tai sitten varrettomissa ellei tarvitse villasukkia. Talvella -20 asteessa taas on pitkävartiset sukat ja talvikengät kun taas nämä ah, niin muodikkkaat teinitoimittelijat vetää nilkat paljaina tennareissa mutta kesällä niillä pitää olla sukkaa sääreen asti 30 asteen helteelläkin.
Joo. Näitä kantsii ihan kaikkien kuunnella.
Minä en tykkää nilkkasukista enkä polvisukista.
Ihan sama mulle mitä joku nuori höpötoimittaja sanoo, vai oliko se joku muka muotitoimittaja. Minä käytän varrettomia sukkia koska ne on kaikkein mukavimmat.
Käytän varrettomia sukkia, koska saan muuten sukista painaumia sääriin.
Naisten sukat löyhkäävät sukkahielle.
Vierailija kirjoitti:
Koska parikymppiset muutenkin pyörittää tätä maailmaa, niin pitäähän meidän aikuisempien noudattaa heidän jokaista somevillitystään. He sanelevat ehdot työssä, kotona ja vapaa-ajalla?
Juurikin noin. Tänään kaikkien pitää ostaa punaisia sukkia tai muuten oot nolo, sanoo yksi teinitoimittaja. Huomenna toinen mokoma sanoo että sukkien pitää olla yönsiniset. Ylihuomenna parikymppinen muotitoimittaja pöyristyy kun kaikilla on punaisia (vanhanaikaisia) tai sinisiä (jo muodista pois mennyttä) sukkia. Miten voi olla mahdollista etteivät kaikki mudin oikkuja seuraavat ja jopa seuraamattomat ihmiset tiedä että sukkien pitää olla keltaisia...KELTAISIA.
Vielä jokin aika sitten teinien mielestä oli äärettömän noloa, jos sukat ylipäätään näkyi, talvellakaan. Mutta siis ei kai kukaan toimittaja oikeasti kehtaa kirjoittaa juttua 'ethän pukeudu näin', eikö koulussa ole opittu ettei lukijoita käsketä?
Ei näillä helteillä tarvitse pitkävartisilla sukilla vielä lisälämmittää jalkoja.
Kumpikin käy. Tosin varreton kotona, ehkä kesällä. Mikä on varreton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä käytän. Ja odotan että kohta tulee taas se että nilkkasukat (siis sellaisen pidemmät) ovat mauttomat - kuten ovatkin. Urpon näköistä kun on vaikka shortsit ja nilkkasukat.
Keski-ikäinen suomituristi shortseissa, tennissukissa, sandaaleissa ja vyölaukussa on nyt kuuminta hottia.
No just tämä. Se lookki, josta suomalaiset on perinteisesti haukuttu on nyt trendien aallonharjalla.
Vyölaukkuun on kätevä laittaa puhelin jos ei ole paidassa taskua.
Noissa sukissa on lyhyet varret ja uudet ostan vasta kun nuo pari paketillista nyt käytössäolevia on käytetty. Sukilla en ole ennenkään trendaillut, enkä ajatellut nyt aloittaakaan. Nuorisolaisten on turha puhua muodista jaloissaan, niin kauan kun jätkät pitää loafereita tai espadrilloja ja mimmit taas konverseja tai ballerinoja. Sen jälkeen ikään kuin viedään oikeus puhua jalkojen muodista yhtään mitään, sen verran hirveitä tyylimokia ne on.
Varrettomat sukat ovat tyttöjen sukkia.
Ehei, vedän adidaksen sukat polviin asti ja näytän niin hotilta. Eiku menoksi.
Kiitos tiedosta. Nyt aion pitää kahta kauheammin. 😂
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Varrettomat sukat ovat tyttöjen sukkia.
Minä olen tyttö. tai no, oon ainakin joskus ollut 😁
Jos Kimmo laittaisi työhaastatteluun ylleen farmarihaalarin ja valkoiset tennarit menisi 20-kymppisestä. Ja Annelle pyöräilyshortsit, varrelliset urheilusukat ja korkokengät.
Janica ja Vertti pyytäisi töihin ja tekemään tiktokkeja kanssaan.