Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka naisille voi rehellisesti kertoa sen miltä he näyttää?

Vierailija
26.06.2024 |

Miksi siis naisille aina pitää sanoa että se on kaunis tai normaalipainoinen/hoikka vaikka todellisuudessa tosi monet naiset on rumia ja lihavia? Miten naisille voi rehellisesti sanoa siis asiasta? 

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse tykätä kenestäkään mielestäsi rumista ihmisistä. Haluat julistaa mielipiteesi heille, koska olet ilkeä ja haluat nolata, loukata sekä alistaa. Joten tason rehellisesti kertominen - selitys on hurskastelua.

Vierailija
122/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi ylipäätään sanoa asiasta. Haluatko sinä aina naisten kertovan sinulle rehellisesti sinun ulkonäöstä. 

Naiset ovat aina kyselemässä asiasta. Miksi kyselette jos totuus ei kelpaa? Miksi painostatte miehiä valehtelemaan?

Kukaan normijärkinen nainen ei kysele tuollaisiakaan sinulta tusinatampiolta, joka on itse rumakuin naapurin riihipirunpersenaamaniilo.

Kellään naisella ei silti vastaavasti ole (ilkeilyuli)tarvetta kertoa tuota totuutta sinulle vaan riittää, että jätät naiset rauhaan etkä tyrkkyile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TuomasEnbuskellakin oli tarve nöyryyttää mielestään "rumia" prostituoituja ja heti vedottiinkin jo "abc-trendisairauksiin".

Ette te 13 tusinassa sisällöttömät rumaläskiyhyyturhakkeet silti edes opi toistenne virheistä vaan pitää kompuroida itse. 

Vierailija
124/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko peiliä? 

Vierailija
125/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kyselee vain ihminen joka ei edes sille rumalle kelpaa ja tämä nyt suutuksissaan haluaa sitä vähemmän viehättävää näpäyttää. Ei taida ap oma tasosi kovin ylös yltää.

Vierailija
126/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanot ihmisille, että et pidä heidän ulkonäöstään, se osoittaa, että sinulla on huonot käytöstavat ja olet töykeä, epämiellyttävä ihminen. Se seikka laskee tasoasi vähintään 4 pykälää.

Aijaa eli minun pitäisi tykätä myös niistä rumista ja ylipainoisista vaikka ne ei minusta ole kauniita? Miksi mies ei saa asettaa kriteerejä naisille?

Ap

Aijaa, sä oot vähän kuin se joskus tänne kirjoitellut Allu! 

Vierailija
127/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap kuva tänne, niin voidaan kaikki kertoa avoimesti ja rehellisesti meidän mielipiteemme sinusta. Jos vain itsekseni katsot peilistä, niin saattaapi olla aika subjektiivinen näkemys.

Vierailija
128/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut miesten pakottavaa tarvetta jakaa tyhjänpäiväisiä mielipiteitään muka faktoina. Pidä ne ajatukset itselläsi. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
129/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet pysty perustelemaan MIKSI sinun/kenenkään pitäisi KYSYMÄTTÄ sanoa naisille yhtään mitään = ei pidä. Oman saamattomuutensa kostaminen muille, siihen syyttömille ei ole _rehellistä_ vaan säälittävää kiusantekoa ja projisointia.

Vierailija
130/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka miehille voi rehellisesti kertoa sen miltä he näyttävät?

Vierailija
131/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille pidä sanoa mitään, mutta jostain syystä miehillä on kova tarve määritellä naiset ja miehet ulkonäöllisesti erilaisiin tasoihin. 

Aikanaan kun alettiin miehen kanssa olemaan niin useamman kerrankin jopa sen kaverit , mutta etenkin tutut sanoi ihan suoraan ja ääneen, että olette te kyllä ihan oudon epäsuhta pari mutta kai teihinkin on pakko tottua. Mies sitten tietysti koki olevansa huono ja jotain alemmuuttakin, koska kivahan se hänelle oli että kaverit ihasteli kaunista tyttöystävää mutta sitten taas minä sain osakseni silmien pyörittelyä ja jopa iskemistäkin, koska saisin kuulemma paremmankin. Mies tietenkin oletti, että en minä sitä jaksa kuunnella tai pahimmassa tapauksessa otan onkeeni vinkeistä.

Lopulta nämä tutut jäi elämästä ja miehen kaveritkin tottui meihin eikä kukaan ole enää vuosiin asiaa taivastellut. Itse en missään vaiheessa edes nähnyt meitä mitenkään eritasoisina ja aluksi kuvittelinkin, että jostain syystä miehen kaverit ja tutut pitää minua miestä huonompana.

Vierailija
132/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille naiselle on tarpeen kertoa suoraan ulkonäöstä? Mitä yrität saavuttaa sillä? Veikkaan, että motiivisi on se, että yrität paikata oman itsetuntosi lommoja painamalla muita alaspäin ja toivoa, että muiden masentaminen ja nollaaminen soisi sinulle rahtusen mielihyvää kurjaan elämääsi.

Minä kertoisin suoran mielipiteeni ulkonäöstä, jos joku ensin soisi minulle saman kunnian. Veikkaan, että mielipiteeni jälkeen hän miettisi kaksi kertaa ennen kuin lähtisi tekemään samaa. 

Vierailija
133/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ajatusmaailma on niin ruma ja raskas, että mistään huolimatta kukaan ei moista moskaa tule sietämään.

Vierailija
134/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia kyselee vain ihminen joka ei edes sille rumalle kelpaa ja tämä nyt suutuksissaan haluaa sitä vähemmän viehättävää näpäyttää. Ei taida ap oma tasosi kovin ylös yltää.

Todennäköisesti jotain tuollaista. Itse en ollut iskemässä enkä edes ymmärtänyt tulleeni isketyksi ennen kuin eräskin mies puuskahti, etten ole mikään hoikka jolla on valinnanvaraa!

Vierailija
135/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kerron nyt rehellisesti tässä sen, että AP on tyhmä ja yksinkertainen.

Vierailija
136/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka "ei ole valinnanvaraa" (vain tusinainkkelin mielestä) aina on oikeus/varaa olla valitsematta herjainkkeliä. Herjaamalla ei tule sellaisia tuloksia, jotka ovat muutenkin herjainkkelin saavuttamattomissa ja herjaus varmistaa sen.

Vierailija
137/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse otat vastaan kyseiset kommentit, tai miten haluaisit että sinulle siitä sanottaisiin? Miksi ylipäätään haluaisit että joku kommentoisi ulkonäköäsi etenkin negatiiviseen sävyyn? Tulisiko sinulle siitä hyvä mieli ja arvostaisit kommenttia ja sen antanutta henkilöä?

Vierailija
138/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v***n tasoa?!

Vierailija
139/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä en pidä läskeistä.

Vierailija
140/158 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille, miksi koet tarvetta kertoa näille naisille sinun näkemyksesi? Pystytkö erottamaan oman näkemyksesi naapurin näkemyksestä, vai luuletko ohjaavasi kaikkien ihmisten ajattelua? Koetko, että näillä naisilla on liian hyvä itsetunto?Yhdistätkö hyvän itsetunnon ulkonäköön, eli sinusta jos on ruma, ei voi olla hyvää itsetuntoa? Miksi oletat, että näitä naisia kiinnostaisi juuri sinun mielipiteesi 7 miljardin joukosta?

Naisille pitää voida kertoa rehellinen mielipide koska nykyisin naiset yliarvioivat oman tasonsa, jos naisille kertoisi rehellisen mielipiteen niin ehkä sitten naiset alkaisi ymmärtämään oman tasonsa realistisemmin?

Ap

Vastauksesi perusteella arvioin sinun tasosi - rehellinen mielipiteeni on -1 - miten se auttaa sinua ymmä

Olen itse normaalipainoinen ja ihan tavallisen näköinen. Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen. Tasoni on keskitasoa eli vähintään 5/10 tasoa olen. 

Ylipainoiset ja rumat naiset on minulle alhaisen tason naisia eli alle 1/10-3/10 tasoa.

Ap

Sinulta tuntuu puuttuvan sosiaalista älykkyyttä, kun et ymmärrä, mikä on sopivaa sanoa ääneen ja mikä ei. Muiden ulkonäön haukkuminen kertoo enemmän ikävästä persoonallisuudestasi kuin niistä naisista, joita arvostelet. Käytöstapojen puute laskee myös sinun tasosi paljon alhaisemmeksi kuin näiden naisten, joita arvostelet.