Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka naisille voi rehellisesti kertoa sen miltä he näyttää?

Vierailija
26.06.2024 |

Miksi siis naisille aina pitää sanoa että se on kaunis tai normaalipainoinen/hoikka vaikka todellisuudessa tosi monet naiset on rumia ja lihavia? Miten naisille voi rehellisesti sanoa siis asiasta? 

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon yleensä aamulla baarivalloitukselle, että hississä on peili.

Vierailija
62/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille, miksi koet tarvetta kertoa näille naisille sinun näkemyksesi? Pystytkö erottamaan oman näkemyksesi naapurin näkemyksestä, vai luuletko ohjaavasi kaikkien ihmisten ajattelua? Koetko, että näillä naisilla on liian hyvä itsetunto?Yhdistätkö hyvän itsetunnon ulkonäköön, eli sinusta jos on ruma, ei voi olla hyvää itsetuntoa? Miksi oletat, että näitä naisia kiinnostaisi juuri sinun mielipiteesi 7 miljardin joukosta?

Naisille pitää voida kertoa rehellinen mielipide koska nykyisin naiset yliarvioivat oman tasonsa, jos naisille kertoisi rehellisen mielipiteen niin ehkä sitten naiset alkaisi ymmärtämään oman tasonsa realistisemmin?

Ap

Vastauksesi perusteella arvioin sinun tasosi - rehellinen mielipiteeni on -1 - miten se auttaa sinua ymmä

Siis oikeasti. Aikuinen ihminen (?) ja lätisee joistain tasoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille, miksi koet tarvetta kertoa näille naisille sinun näkemyksesi? Pystytkö erottamaan oman näkemyksesi naapurin näkemyksestä, vai luuletko ohjaavasi kaikkien ihmisten ajattelua? Koetko, että näillä naisilla on liian hyvä itsetunto?Yhdistätkö hyvän itsetunnon ulkonäköön, eli sinusta jos on ruma, ei voi olla hyvää itsetuntoa? Miksi oletat, että näitä naisia kiinnostaisi juuri sinun mielipiteesi 7 miljardin joukosta?

Naisille pitää voida kertoa rehellinen mielipide koska nykyisin naiset yliarvioivat oman tasonsa, jos naisille kertoisi rehellisen mielipiteen niin ehkä sitten naiset alkaisi ymmärtämään oman tasonsa realistisemmin?

Ap

Miksi ihmeessä koet jotain kummallista yhteiskunnallista velvollisuutta saada suomalaiset naiset ymmärtämään oman tasonsa? Koska voin aivan faktana sulle

Jos ap alkaa suoltamaan naisille totuuksiaan, Apn käytöksestä leviävät jutut naisten keskuudessa ja sitten apn yllä on vielä tökerön möläyttäjän ja dissaajan leima. 

Vierailija
64/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivotko samaa "rehellistä" ja epäkohteliasta käyttäytymistapaa myös naisilta eli ha

Ai käy kertomassa vastaantuleville oudoille miehille, että olet ruma ja lihava? Enpä usko.

Vierailija
65/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun sanot vaan. Tosin, en usko että uskallat edes katsoa naisiin päin. Tai edes liikkua missään, missä voi tulla ihmisiä vastaan. 

Mutta ymmärrän kyllä fantasiasi. Haluat kateutesi vuoksi vähän pahoittaa jonkun naisen mieltä. Saahan jokainen nainen elämässään niin paljon enemmän kuin sinä. 

Mieti, mä oon 156 cm pitkä ja painan 90 kg. Ja taas on potentiaalinen mies tulossa illalla käymään.

Vierailija
66/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanot ihmisille, että et pidä heidän ulkonäöstään, se osoittaa, että sinulla on huonot käytöstavat ja olet töykeä, epämiellyttävä ihminen. Se seikka laskee tasoasi vähintään 4 pykälää.

Aijaa eli minun pitäisi tykätä myös niistä rumista ja ylipainoisista vaikka ne ei minusta ole kauniita? Miksi mies ei saa asettaa kriteerejä naisille?

Ap

Miten niin sinun tarvitsee tykätä? Ei tarvitse! Pysyt vaan heistä erossa etkä kommentoi heitä mitenkään. Yksinkertaista.

Vierailija
67/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä arvaan, sä oot kattonu YouTubesta noita videoita? Ne on selvästi sekottanu sun pään. Unohda tasot, keskity ihmisiin. 

Vierailija
68/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä vihataan yhä enemmän ja enemmän. Inkkelit lisääntyy.

Vierailija
69/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen voi ihan suoraan sanoa, mutta kannattaa varautua siihen, että sinäkin kuulet rehellisen mielipiteen ulkonäöstäsi niiltä naisilta. 

En toki ymmärrä, miksi sinun tai kenenkään pitäisi nähdä vaivaa jonkun muun ulkonäöstä. Vttuako se sun prsettä kutittaa, jos joku on ruma ja lihava? Aniharva ihminen on oikeasti kaunis ja liikakiloistaan kärsii vain kantaja itse, jos on kärsiäkseen. 

Vierailija
70/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poliisi AP sinuakin auttaa, jos naiset väkivalloin mielipiteitäsi ulos kiskovat.

Vierailija
71/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kierrellä? Sanovathan naisetkin valehdellen, että haluavat olla vain kaveri, vaikka eivät halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
72/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille ainakaan rehellinen kannata olla.

Minä sanoin eräälle joka meikkaili aika paljon, että minusta on ihmeellistä,että hän meikkaa vaikka hänen ei edes tarvitsisi koska se on hänen kasvoillaan ihan turhaa, yllätyin kun hän hymyili ja sanoi kiitos..ymmärsin hänen ymmärtäneen sanani väärin ja lisäsin,että turhaa siksi koska tarvitset enemmänkin plastiikka kirurgia. Jostain syystä hän ei arvostanutkaan enää rehellisyyttäni ,emmekä ole sen koommin tavanneet. Joten ehkä parempi, ettet sanoissasi ole ainakaan kovin rehellinen. Naiset eivät arvosta sellaista piirrettä miehessä lainkaan.

Vierailija
73/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmisiä numeroilla luokittelevat autistit eivät puhu naisille vauvapalstan ulkopuolella :)

Vierailija
74/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin eräälle joka meikkaili aika paljon, että minusta on ihmeellistä,että hän meikkaa vaikka hänen ei edes tarvitsisi koska se on hänen kasvoillaan ihan turhaa, yllätyin kun hän hymyili ja sanoi kiitos..ymmärsin hänen ymmärtäneen sanani väärin ja lisäsin,että turhaa siksi koska tarvitset enemmänkin plastiikka kirurgia. Jostain syystä hän ei arvostanutkaan enää rehellisyyttäni ,emmekä ole sen koommin tavanneet. Joten ehkä parempi, ettet sanoissasi ole ainakaan kovin rehellinen. Naiset eivät arvosta sellaista piirrettä miehessä lainkaan.

No arvostaisitko itse? Ajattele, jos nainen sanoisi sinulle vatsasi on pyöreä kuin pallo, hengityksesi haisee mädälle kananmunalle, kasvonpiirteesi on ladonseinästä revityt.

Vierailija
75/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä ap:n kaltaisia miehiä. Miksi he eivät vain sitten tapaile kauniita naisia ja klikkaile heitä Tinderissä ja pokaile baarissa? Miksi pitää ajatuksiaan uhrata naisille joita pitää rumina ja vieläpä kertoa se heille? Itse lähestyn vain kiinnostavia miehiä ja rumat jätän rauhaan.

Mutta joo, se miehen logiikka....

Vierailija
76/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuvitteleeko ap, että sillä tavalla irtoaa, kun kertoo rehellisesti mielipiteensä?

No ei, eiköhän ap ole muutaman kerran ottanut naisilta nekkuunsa.

Mutta kun ap nyt vain ei saa muutakaan kontaktia naisiin kuin haukkumalla näiden ulkonäköä. Vähän niinku pieni lapsi ottaa huomionsa ärsyttämällä, jos ei sitä muuten saa. Ja koska ap ei saa mitään, pitää hänen logiikallaan vähemmän viehättävien naisten saada edes paha mieli, koska näille naisille yleensä löytyy jonkinlaista miesseuraa. Mutta kiukuttaahan se toki, kun nämä naiset eivät huoli edes ap:ta. 

Jos tuut mulle kertomaan sun mielipiteitä niin näytän pimpsaa (en oo jaksanut ajella, ei oo kukaan valittanut) ja sanon, että etpäs saa, EDES multa :P

Vierailija
77/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon suoraan ja nauran vielä kavereidenkin kanssa

Vierailija
78/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse miltä näytän. Ei sitä tarvitse kenenkään minulle kertoa.

Vierailija
79/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kommentoida toisen ulkonäköä yhtään mitenkään? Jos ei ole hyvää sanottavaa, niin kannattaa pitää suu kiinni.

Vierailija
80/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvostaisitko itse? Ajattele, jos nainen sanoisi sinulle vatsasi on pyöreä kuin pallo, hengityksesi haisee mädälle kananmunalle, kasvonpiirteesi on ladonseinästä revityt.

Silloin hän huijaisi itseäänkin,eikä olisi rehellinen vaan lihaville naisille tyypillisellä tavalla ilkeä ja katkera.