Kuinka naisille voi rehellisesti kertoa sen miltä he näyttää?
Miksi siis naisille aina pitää sanoa että se on kaunis tai normaalipainoinen/hoikka vaikka todellisuudessa tosi monet naiset on rumia ja lihavia? Miten naisille voi rehellisesti sanoa siis asiasta?
Kommentit (158)
Kun haluan saada seksiä naiselta, laulaisin lauluja kuinka hän on kaunis. Jos en halua seksiä, voin kertoa hänelle julman totuuden.
Onhan pojat jo antanu luvan ja neuvonukkin miten tissataan tyttölöi.
Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa.
Sanallisesti tai kirjoittamalla. Ymmärrettäviä lauseita ja mahdollisimman selkeää kieltä käyttäen.
Ai siis miksi kenenkään ulkonäköä pitäisi kommentoida päin naamaa?
Maailmassa on vain kahdenlaisia naisia. Niitä jotka puhuvat koko ajan ja niitä jotka eivät koskaan vaikene..
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ulkonäköä ei tarvitse arvostella. Muita tyhmiä kysymyksiä?
Ja tämä pätee tasan samalla tavalla sekä negatiivisiin että positiivisiin mielipiteisiin. Toisten ulkonäöstä ei pidä sanoa yhtään mitään edes silloin kun mielipidettä kysytään.
Muutenkin voisi ulkonäölliset seikat jo painua ummehtuneeseen menneisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis miksi kenenkään ulkonäköä pitäisi kommentoida päin naamaa?
Siksi, koska ap:lla on paha mieli ja hän haluaa vähän kiukutella "rumille" naisille. Mitään ei menetä, koska ei saa heiltä kuitenkaan.
On vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja.
Sano kuten olisit itse tyytyväinen sinusta samoin sanottaessa
Totuus on, että naiset rakastavat totuutta .. erityisesti muista naisista. Eli on ok sanoa muiden naisten ulkonäöstä mitä vain, mutta..
Syy miksi naiset neulovat jutellessaan on se, että heillä olisi jotain ajateltavaa ..
Mä ainakin sanon suoraan jos nainen on lihonnu tai jos joku siinä naisessa on rumaa. Naisethan tykkää jos mies sanoo asiat suoraan.
Mun naispuolinen työkaver on turvonnu ku pullataikina ja sanoin sille "olet lihonni, kannattaa vähentää syömistä".
Naisille pitää voida kertoa rehellinen mielipide koska nykyisin naiset yliarvioivat oman tasonsa, jos naisille kertoisi rehellisen mielipiteen niin ehkä sitten naiset alkaisi ymmärtämään oman tasonsa realistisemmin?
Ap
Vastauksesi perusteella arvioin sinun tasosi - rehellinen mielipiteeni on -1 - miten se auttaa sinua ymmärtämään tasosi?
Olen itse normaalipainoinen ja ihan tavallisen näköinen. Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen. Tasoni on keskitasoa eli vähintään 5/10 tasoa olen.
Ylipainoiset ja rumat naiset on minulle alhaisen tason naisia eli alle 1/10-3/10 tasoa.
Ap
Vastauksesi perusteella, et ole käynyt edes elämän korkeakoulua. Kaikkia äo. 0 tyyppejä sitä nykyään korkeakouluihin huolitaankin. Siitä tietää, että rima ei ole korkealla koulutukseen valituilla. Näen jo sieluni silmin miltä näytätkin. Olet tasoa 1.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin sanon suoraan jos nainen on lihonnu tai jos joku siinä naisessa on rumaa. Naisethan tykkää jos mies sanoo asiat suoraan.
Mun naispuolinen työkaver on turvonnu ku pullataikina ja sanoin sille "olet lihonni, kannattaa vähentää syömistä".
Hahaa, niin varmaan. Tuskin uskallat edes katsoa naisihmisiin päin.
Mutta saahan sitä voimafantasioita olla. Tosin, mitään hyötyähän ei tuollaisesta kommentista sulle oikeassa elämässä olisi.
Kauneus on katsojan silmässä,samoin kuin sen naisen nyrkki jota rumaksi menet sanomaan. Kaikille löytyy aina paikkansa.
Mä olen ruma mutta mitä minä tai mieheni hyötyisimme siitä, että mies sanoisi sen ääneen? Miksi se pitää sanoa? Ihan turhaa, huonoa käytöstä vain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kierrellä? Sanovathan naisetkin valehdellen, että haluavat olla vain kaveri, vaikka eivät halua olla missään tekemisissä.
Miksi miehet olette sellaisia, ettei teille voi väkivaltauhan vuoksi kertoa, ettei halua olla missään tekemisissä kanssanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanot ihmisille, että et pidä heidän ulkonäöstään, se osoittaa, että sinulla on huonot käytöstavat ja olet töykeä, epämiellyttävä ihminen. Se seikka laskee tasoasi vähintään 4 pykälää.
Aijaa eli minun pitäisi tykätä myös niistä rumista ja ylipainoisista vaikka ne ei minusta ole kauniita? Miksi mies ei saa asettaa kriteerejä naisille?
Ap
Oletpa sinä tyhmä, opettele käytöstavat moukka!
Mitä väliä? Riittää että on hyvä Bärsse 🍑🤗 kaikki muu on vain törkeää pilaa.