Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerin/törkein/julmin asia tai "neuvo" jonka vanhempasi on sinulle sanonut?

Vierailija
26.06.2024 |

Ja miten se on vaikuttanut elämääsi?

Kun olin teini, äitini tuhahti että "Sitä unelmien prinssiä ei sitten ole olemassakaan!!". Ei mitenkään selittänyt mitä tarkoitti, eikä asiasta puhuttu sen enempää. No minä sitten otin ensimmäisen kivan ja kohteliaan pojan seurustelukumppaniksi ja sinnittelin siinä suhteessa yli viisi vuotta vaikka mitään vetovoimaa ei ollut.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani lapsi, äitini sanoi minulle mm. sinusta ei tule ikinä mitään, kukaan ei huoli sinua.

Teininä sain kuulla olevani lihava, isomahainen röllykkä.( Painoin 40 kg.)

Lukioon en saanut hakea, koska olin tyhmä ja vain fiksuja sinne valitaan., nolaisin itseni siellä vaan. (keskiarvo 8,9)

Olisin hakenut kauppaopistoon, mutta siellä vaan huorataan iltaisin. Siksi äiti valitsi minulle kokkilinjan paikkakunnan amiksesta.

Kun aloin seurustella 17v., äiti sanoi, että poikaystäväni on kanssani säälistä. Saisi paljon paremman. Ja minä olin hänen kanssaan vain siksi, koska hänellä oli Volvo.

Ynnä muuta samaa paskaa . Loputtomiin!

Aikuisena vasta kouluttauduin haluamalleni alalle, ja siitäkin olen kuullut moitteita ja kuinka en pärjää, ole huono, säälistä valittiin....töihin kun pääsin, olen varmaan huonoin sielläkin, "miten ihmeessä pääsit sinne, eihän sulla vaan ollut jotain sutinaa pomon kanssa"!?

Vierailija
62/69 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaessani lapsettomuushoidot äitini tokaisi, että ettekö te nyt voi vaan tehdä lasta normaalilla tavalla, niin kuin muutkin. Hänestä kaiken piti näyttää aina täydelliseltä ulospäin, ja tämä oli nähtävästi särö HÄNEN täydelliseen maailmaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani lapsi, äitini sanoi minulle mm. sinusta ei tule ikinä mitään, kukaan ei huoli sinua.

Lukioon en saanut hakea, koska olin tyhmä ja vain fiksuja sinne valitaan., nolaisin itseni siellä vaan. (keskiarvo 8,9)

Olisin hakenut kauppaopistoon, mutta siellä vaan huorataan iltaisin. Siksi äiti valitsi minulle kokkilinjan paikkakunnan amiksesta.

Kun aloin seurustella 17v., äiti sanoi, että poikaystäväni on kanssani säälistä. Saisi paljon paremman. Ja minä olin hänen kanssaan vain siksi, koska hänellä oli Volvo.

Aikuisena vasta kouluttauduin haluamalleni alalle, ja siitäkin olen kuullut moitteita ja kuinka en pärjää, ole huono, säälistä valittiin....töihin kun pääsin, olen varmaan huonoin sielläkin, "miten ihmeessä pääsit sinne, eihän sulla vaan ollut jotain sutinaa pomon kans

Oletko tekemisissä kuitenkin noin hullun ihmisen kanssa, jos niin miksi?

Vierailija
64/69 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena vasta kouluttauduin haluamalleni alalle, ja siitäkin olen kuullut moitteita ja kuinka en pärjää, ole huono, säälistä valittiin....töihin kun pääsin, olen varmaan huonoin sielläkin, "miten ihmeessä pääsit sinne, eihän sulla vaan ollut jotain sutinaa pomon kans

Hyi helve tti. Välit poikki tommoseen ankeuttajaan. Ite oisin jo tirvassu nokkaan tuommosta.

Vierailija
65/69 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kannusti aina, kun autoin häntä lausahduksella: Pane paska asialle ja mene itse perässä. 

Vierailija
66/69 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena vasta kouluttauduin haluamalleni alalle, ja siitäkin olen kuullut moitteita ja kuinka en pärjää, ole huono, säälistä valittiin....töihin kun pääsin, olen varmaan huonoin sielläkin, "miten ihmeessä pääsit sinn

En ollut tekemisissä lainkaan viimeisten 20 vuoden aikana, ja nyt on äiti jo kuollutkin, en ollut hautajaisissakaan.

Vierailija
67/69 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tekemisissä lainkaan viimeisten 20 vuoden aikana, ja nyt on äiti jo kuollutkin, en ollut hautajaisissakaan.

Vierailija
68/69 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9- vuotias lemmikkikanini kuoli. Itkin paljon. Äitini: si, sä tapoit sit senkin( hyytävä tuijotus ). Jouduin myös itse hautaamaan kanin takapihalle, oli lokakuu ja maa roudassa. Ikääni nähden mielestäni, melko kohtuutonta.  Nyt olen 45 - vuotias enkä vieläkään unohtanut.

Vierailija
69/69 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein oma ajatusmaailma taivu ymmärtämään vanhempia jotka haukkuu koko ajan ja vähättelee. Ei kai ne kaikki lapset ole kuitenkaan ei toivottuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan