Miksi ette tee töitä nyt?
Miksi ette tee töitä ollenkaan?
Juhannus on nyt ohi.
26.06 on Suomessa kaikilla ihmisillä normaali työpäivä. Loma on vasta elokuussa. Nämä eivät ole mitään lomakuukausia lorvia.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kukahan Marin ex viisikko hallinnosta teki tämän avauksen?
Pikemminkin nykyisestä nelikosta. Veikkaan Riikkaa.
5-vuorotyö, vapaat menossa. Seuraavan kerran töihin sunnuntaina.
L O M A! Elokuussa on loma jo ohi. Nyt rillataan!
Aika kämänen trolli, kun jopa kyseisen persutrollin osamäärät riittävät ymmärtämään, että valtaosalla suomalaisista työntekijöistä alkoi juhannuksena kesäloma.
0/5
Kesällä monella on noh, kesäloma?
Koulunkäynninohjaaja ei työskentele kesäisin. Mitä ap veikkaat, että miksi näin mahtaa olla?
Koska teen kuten sinä, eli kirjoittelen tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäynninohjaaja ei työskentele kesäisin. Mitä ap veikkaat, että miksi näin mahtaa olla?
Lällärihommaa ja vielä lomailee. Tollaset pitäs järjestää työleireille joilla Suomi nousuun!
Ole hyvä ja tule kokeilemaan. Vastuuta riittää. Näinköhän jaksaisit ja pärjäisit. Itse tykkään työstäni.
Olen kolmekymppinen nainen ja koen, että minun tulisi olla äiti eikä töissä. Joka tapauksessa koen työsyrjintää hedelmällisyyteni vuoksi, niin tuntuu typerältä alkaa hakemaan kokopäivätöitä, kun jäisin joka tapauksessa kotiäidiksi, jos raskautuisin. Miestä ei ole eikä tule, niin raskautuminen vaatii harkintaa. Se on kuitenkin prioriteettini, eikä orjuus. Suosittelen sullekin miettimään, mikä on oikeasti elämässä tärkeää
Kyllä tämä palstailu ihan työstä käy. Palkkaa ei tule, mutta onneksi Kela maksaa tukia.
Aloitin 6:30 vuorossa, pääsin just vapaalle.
Freelancer valitsee itse työaikansa. Välillä stressaavaa mutta en vaihtaisi enää 8-16 päiviin. Teen sadepäivinä töitä pankkiin, tällaisena kauniina päivänä mieluummin syön jäätelöä biitsillä.
Syssymmällä sitten taas töihin...
Tein jo työt, nyt selaan somea ja esitän tekeväni töitä kun pomo kävelee ohi. Vielä puoltoist tuntii jäljellä