Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä

Vierailija
26.06.2024 |

Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.

Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei häntä kiinnosta. "Ei hän mustasukkainen ole, miksi olisi, ei se ole tervettä." 

Silti tuosta alkoi todella nopeasti sellainen käytös, jota en ole IKINÄ ennen tuolta mieheltä saanut, ja yli vuoden olemme jutelleet. AINA toista kunnioittavasti. 

Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä arvostelemaan luonnettani tosi töykeästi, käski minun pysyä erossa hänestä ikuisesti ja blokkasi joka paikassa???????

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä tarkoittavat mitä sanovat, ainakin tällaisissa asioissa. Jos se ei halua sua enää elämäänsä, niin lopeta se vainoaminen ja jatka elämääsi. 

Vierailija
82/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???

Olet aika outo naisihminen. Haluat säästää kakun ja myös syödä sen. Normaali mies ei tuollaista katsele.

Anna sen olla, blokkaa.  Mitä oikein halusit hänestä kun jo blokkasi sut?  Kuka tajuaa sunkaan käytöstä?

Olemme jutelleet ainakin vuoden. Kyllä siinä ehtii kiintymään toiseen. Ikinä ennen ei ole ollut mitään tällaista tuon miehen kanssa. En todellakaan osannut odottaa tuollaista reaktiota, enkä mitään yhtäkkistä teatraalista blokkaamista ja "en halua kuulla sinusta enää ikinä" ja luonteen arvostelua. En ymmärrä mikä tuota yhtäkkiä vaivaa, kun ei ikinä ole käyttäytynyt noin minua kohtaan. Haluan hänet elämääni tavalla tai toisella. Ei hän ole ehkä parasta miesystävämateriaalia, mutta haluan hä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia italialaiset miehet ovat leppymään? 

Vierailija
84/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ehkä kannattanut lähettää dickpiccejä.

Vierailija
85/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies rauhaan s**tanan säälittävä pikkup*llu ja suuntaa kaikki tarmosi niihin muihin tarjolla oleviin. Mutta älä lähettele heille toistensa kuvia. Edes informoidaksesi omalla typerällä tavallasi että muitakin olis tarjolla. Elleivät sitten pyri kaikki samaan haaremiin ja samalle reiälle yhtä aikaa. 

Vierailija
86/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua? Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?

Ap

Vierailija
87/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pointtia.

1. Mies ei ole kiinnostunut susta. Luultavasti ystävyyssuhteen ehdottaminen oli enemmänkin pehmeä lasku sille, että ei välitä olla tekemisissä, koska ei joko välimatkan tai henkilökemioiden puolesta näe potentiaalia millekään romanttiselle suhteelle sun kanssasi.

2. Satunnaisten ihmisten kuvien lähettely ON omituista toimintaa. Miksi koit tarpeelliseksi koota hänelle todistusaineistoa siitä, että sulla on vientiä? Eikö olisi riittänyt jos olisit vaan sanonut, että ystävyyssuhde sopii. Silloin on sanomattakin selvää, että kumpikin osapuoli voi olla deittisovelluksissa ja tapailla muita ihmisiä. En mä ole ikinä kokenut tarpeelliseksi jakaa ystävilleni kuvia joistain miehistä todistellakseni, että mulla on vientiä.

3. Mies luultavasti koki, että sun toiminnan tarkoitus oli joko mitätöidä häntä ("katso tätä kuvan miestä, hän on parempi kuin sä") tai tehdä hänet mustasukkaiseksi. Oli kumpi vaan, niin tällainen toiminta ei kuulu ystävyyssuhteeseen. Mies ymmärsi toimintasi myötä, että et selvästi ole kykenevä tai halukas ystävyyssuhteeseen, joten parempi olla sitten olematta väleissä.

4. Jatka elämääsi. Jos sulla on niin kovasti vientiä, niin miksi koet tarvetta jäädä roikkumaan tähän mieheen, joka on selvästi osoittanut, että hän ei halua olla enää sun kanssasi tekemisissä? 

Vierailija
88/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia italialaiset ovat leppymään? Kaipaan vastauksia sellaisilta, joilla ei ole tarvetta ilkeillä minulle. 

Vierailija
89/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???

Anna sen olla, blokkaa.  Mitä oikein halusit hänestä kun jo blokkasi sut?  Kuka tajuaa sunkaan käytöstä?

Olemme jutelleet ainakin vuoden. Kyllä siinä ehtii kiintymään toiseen. Ikinä ennen ei ole ollut mitään tällaista tuon miehen kanssa. En todellakaan osannut odottaa tuollaista reaktiota, enkä mitään yhtäkkistä teatraalista blokkaamista ja "en halua kuulla sinusta enää ikinä" ja luonteen arvostelua. En ymmärrä mikä tuota yhtäkkiä vaivaa, kun ei ikinä ole käyttäytynyt noin minua kohtaan. Haluan hänet elämääni tavalla tai toisella. Ei hän ole ehkä parasta miesystävämateriaalia, mutta haluan hä

Oletko joku persoonallisuushäiriöinen? Sinä haluat hänet elämääsi. Sinä haluat hyötyä hänestä. Sinä haluat rusinat pullasta. Sinä et halua, että hänellä olisi kuva, että olet epätoivoisesti rakastunut. Sinä, sinä, sinä, sinä...

Ystävyys ja kaikki muutkin (terveet) ihmissuhteet ovat vastavuoroisia. Jos kaipaat jotain ihailevaa haaremia niin valitettavasti toiminnallasi nyt menetit heistä yhden selväjärkisen. 

P.S. Mikään kansallisuus ei toimi kaikki samalla tavalla, mutta luultavasti italialaisilla(kin) miehillä on omanarvontuntoa eivätkä viitsi olla kynnysmattoja. 

Vierailija
90/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme jutelleet ainakin vuoden. Kyllä siinä ehtii kiintymään toiseen. Ikinä ennen ei ole ollut mitään tällaista tuon miehen kanssa. En todellakaan osannut odottaa tuollaista reaktiota, enkä mitään yhtäkkistä teatraalista blokkaamista ja "en halua kuulla sinusta enää ikinä" ja luonteen arvostelua. En ymmärrä mikä tuota yhtäkkiä vaivaa, kun ei ikinä ole käyttäytynyt noin minua kohtaan. Haluan hänet elämääni tavalla tai toisella. Ei hän ole ehkä parasta miesystävämateriaalia, mutta haluan hänet elämääni edes jollain tavalla. Miten joku voi muuttua noin äkisti. Aiemmin flirttiä koko ajan ja niin kultaista ja kilttiä viestittelyä."

Tämän "kultaisen ja kiltin viestittelyn" aikana - lähetitkö hänelle kuvia muista miehistä joiden kanssa sinulla on säätöä meneillään? Jos et niin onhan asioiden syy- ja seuraussuhde täysin selvä. Mies ei ole mustasukkainen mutta ei halua että lähetät hänelle muiden miesten kuvia, koska tajuaa että lähetät hänenkin kuviaan muille.

On siis ylittynyt raja jonka mies on vetänyt ja joka hänellä on oikeus vetää, eli millaista käytöstä sietää ja millaista ei. Sinusta on tullut hänen silmissään vastenmielinen. Ei hänellä enää ole tarvetta olla elämässäsi eikä pitää sinua hänen elämässään. 

Vierailija
91/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua? Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?

Ap

Ite olit ku lähetit.

Vierailija
92/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettämällä sen toisen miehen kuvan ilmoitit, että sinulla on toinen.

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos toinen sanoo haluavansa olla toistaiseksi kaveri???

Se halusi vain ITSELLEEN luvan muihin, ei sinulle.

Vierailija
93/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait sen mitä halusitkin.Totuuden. Delete on sinullekin paras ratkaisu.

Vierailija
94/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia italialaiset ovat leppymään?

Vierailija
95/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä lähetit jonkun äijän kuvia?

Siksi että hän sanoi haluavansa olla kaveri toistaiseksi. Halusin näyttää, että olen muiden kanssa yhteyksissä niin ei tarvitse luulla, että roikun hänessä. 

No jos hän halusi olla kaveri vain "toistaiseksi", ja toive on suhteesta myöhemmin, jos esim. pääsee asumaan samaan maahan, niin kyllähän se loukkaa valtavasti että lähettää kuvia jostain toisesta tyypistä. Kertoo ainakin, että ei hän sulle mikään suuri ihastus ole, jos olisi niin ei sua ne toiset kiinnostaisi -  tai et ainakaan hieroisi niitä tuolla tavalla hänen naamaansa lähettämällä kuvia.

Oletko ap joku neuroepätyypillinen, ei voi olla että ei ihminen tajua miten valtavan loukkaavaa tuollainen toisen miehen kuvan lähettäminen on. Se että on tilapäisesti kaveri olosuhteiden pakosta (koska etäsuhde ei tunnu niin oikelta parisuhteelta), ei tarkoita että ei välitä toisesta ja ola ihastunut ja haluaisi olla enemmän kuin kaveri heti kun mahdollista.

Vierailija
96/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että hän sanoi haluavansa olla kaveri toistaiseksi. Halusin näyttää, että olen muiden kanssa yhteyksissä niin ei tarvitse luulla, että roikun hänessä. 

No jos hän halusi olla kaveri vain "toistaiseksi", ja toive on suhteesta myöhemmin, jos esim. pääsee asumaan samaan maahan, niin kyllähän se loukkaa valtavasti että lähettää kuvia jostain toisesta tyypistä. Kertoo ainakin, että ei hän sulle mikään suuri ihastus ole, jos olisi niin ei sua ne toiset kiinnostaisi -  tai et ainakaan hieroisi niitä tuolla tavalla hänen naamaansa lähettämällä kuvia.

Oletko ap joku neuroepätyypillinen, ei voi olla että ei ihminen tajua miten valtavan loukkaavaa tuollainen toisen miehen kuvan lähettäminen on. Se että on tilapäisesti

Italiasta voi muuttaa Suomeen ihan ilman mitään pakkoavioliittoja. 

Vierailija
97/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari pointtia.

1. Mies ei ole kiinnostunut susta. Luultavasti ystävyyssuhteen ehdottaminen oli enemmänkin pehmeä lasku sille, että ei välitä olla tekemisissä, koska ei joko välimatkan tai henkilökemioiden puolesta näe potentiaalia millekään romanttiselle suhteelle sun kanssasi.

2. Satunnaisten ihmisten kuvien lähettely ON omituista toimintaa. Miksi koit tarpeelliseksi koota hänelle todistusaineistoa siitä, että sulla on vientiä? Eikö olisi riittänyt jos olisit vaan sanonut, että ystävyyssuhde sopii. Silloin on sanomattakin selvää, että kumpikin osapuoli voi olla deittisovelluksissa ja tapailla muita ihmisiä. En mä ole ikinä kokenut tarpeelliseksi jakaa ystävilleni kuvia joistain miehistä todistellakseni, että mulla on vientiä.

3. Mies luultavasti koki, että sun toiminnan tarkoitus oli joko mitätöidä häntä ("katso tätä kuvan miestä, hän on parempi kuin sä") tai tehdä hänet mustasukkaiseksi. Oli kumpi vaan, niin

Huvittavaa kuinka kovasti yrität sepitellä tuntemattoman ihmisen tilanteen itsellesi edulliseksi :D olet nähtävästi niin kateellinen, että haluat uskotella ettei kukaan komea ulkomaalainen halua minua.

1. Mies on flirttaillut kanssani eikä viime kerrasta ole edes pitkä aika. 

Pehmeä lasku 😂 Muuten vaan ottanut aina yhteyttä minuun. 

2. Koin tarpeelliseksi näyttää, etten istu kotona odottelemassa häntä. Olen ollut koko ajan avoin tunteistani, mutta halusin näyttää, että en omista elämääni hänelle. Ajattelin, että tällä tavoin voin olla yhteydessä ilman että hän tekee omia tulkintojaan.

3. En muista mitä kaikkea p*skaa tuossa luki. Joka tapauksessa mies, joka sanoo haluavansa olla kaveri, saa kestää sitä että kohtelen häntä kaverimaisesti. Siihen liittyy se, että voin kertoa vaikka deittailustani. Kaveruutta ei ole se, että rajataan pois asioita, joista "en saa" kertoa ja puhua.

Ajattelin, etten tuhlaa aikaani noin säälittävään viestiin, mutta tämän kerran sitten näin päin. Oli niin läpinäkyvää sinulta.

Vierailija
98/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koin tarpeelliseksi näyttää, etten istu kotona odottelemassa häntä. Olen ollut koko ajan avoin tunteistani, mutta halusin näyttää, että en omista elämääni hänelle. Ajattelin, että tällä tavoin voin olla yhteydessä ilman että hän tekee omia tulkintojaan."

Niinpä. Miten tämä "näyttäminen" sinusta nyt sitten meni? Oliko lopputulos hyvä?

"Joka tapauksessa mies, joka sanoo haluavansa olla kaveri, saa kestää sitä että kohtelen häntä kaverimaisesti. Siihen liittyy se, että voin kertoa vaikka deittailustani. Kaveruutta ei ole se, että rajataan pois asioita, joista "en saa" kertoa ja puhua."

Saa kestää. Mutta kun hän ei selkeästi halua kestää. 

Vierailija
99/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettämällä sen toisen miehen kuvan ilmoitit, että sinulla on toinen.

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos toinen sanoo haluavansa olla toistaiseksi kaveri???

Maailmassa ei ole kovin paljon maita missä mies ja nainen voivat olla pelkkiä kavereita.

Osassa maista nainen ei edes tervehdi vieraita miehiä, edes vastaukseksi, toisella tavalla käyttäytyminen johtaa pahimmillaan kunniamu#  haan.

No jos minulle sanotaan, että ollaan kavereita, niin otan sen sellaisena että ollaan kavereita ja voin vaikka puhua muista miehistä, jos siltä tuntuu. 

Sitten pitää ystävystyä suomalaisten tai muiden liberaalien kansojen edustajien kanssa eikä ylipäänsä kannata roikkua nettituttavuuksissa joita ei ole edes ikinä tavannut. Kuten jo sanoin, suuressa osassa maailman maita nainen ei kulttuurillisista ja uskonnollisista syistä voi ylläpitää ihmissuhteita moniin miehiin  samanaikaisesti. Annat halvan vaikutelman itsestäsi muille kuin oman kulttuurisi edustajille.

Vierailija
100/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap joku neuroepätyypillinen, ei voi olla että ei ihminen tajua miten valtavan loukkaavaa tuollainen toisen miehen kuvan lähettäminen on. Se että on tilapäisesti

Minä otan asiat sellaisina kuin ne ovat. Minä en käytä sanaa KAVERI, jos se ei ole PLATONISTA. Jos mies sanoo minun olevan KAVERI, hän menettää tietynlaisen aseman minun elämässäni. Siinä vaiheessa en ala selittelemään itselleni, että kai hän tarkoittaa sitä ja kai hän tarkoittaa tätä. Sana KAVERI on minulle tarpeeksi, jotta käytökseni muuttuu. Oletko jotenkin vajaa kun et ymmärrä noin simppeliä asiaa? Luulet ihan oikeasti, että MIKÄÄN ei muutu, jos toinen sanoo sanan kaveri?

Kyllä kuule muuttuu. Aiemmin olisin tehnyt mitä tahansa, että saan tavata tuon miehen ja olla hänen kanssaan. Tai ainakin tutustua livenä. Sen jälkeen kun hän sanoi sen kaveruusjutun, hän muuttui silmissäni epämääräiseksi ja sellaiseksi, johon ei kannata liikoja panostaa saati luottaa. Tärkeä hän oli, joten halusin hänet elämääni. Kuitenki epäröinti tuli mukaan. En halunnut enää laittaa häntä ykköseksi, koska en luottanut enää, että hän haluaa tavata minut hinnalla millä hyvänsä. Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi