En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä
Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.
Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei häntä kiinnosta. "Ei hän mustasukkainen ole, miksi olisi, ei se ole tervettä."
Silti tuosta alkoi todella nopeasti sellainen käytös, jota en ole IKINÄ ennen tuolta mieheltä saanut, ja yli vuoden olemme jutelleet. AINA toista kunnioittavasti.
Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä arvostelemaan luonnettani tosi töykeästi, käski minun pysyä erossa hänestä ikuisesti ja blokkasi joka paikassa???????
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
kuinka joku m a m u n nus si ja viittii tehdä tämmöisen aloituksen!? hyi helve tti
Kerrotko vielä millä tavalla kotimaassaan asuva ihminen on m**hanmuuttaja😂😂😂😂😂 ap
V*ttu miten naurettavaa, kun ihmiset käyttävät sanoja, joiden merkitystä eivät edes ymmärrä😂😂😂 Italiassa asuva italialainen on m a m u 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt varovainen ettet hölmöydessäsi ala hänelle rahaa lähettämään. Kuinka voi edes rakastua nettipersoonaan ?
Mitä hemmetin rahaa?????? Mistä ihmeestä repäisit rahan, kun en ole yhdellä ainoallakaan sanalla maininnut sitä?! Minkä hemmetin takia lähettäisin jollekin rahaa???? 😂 ja mikä hemmetin rakastuminen?????? 🙄
Eli siis on todella outoa, että minä kuvittelen kaveruuteen kaveruudeksi ja että voin puhua vaikka muista miehistä, jos siltä tuntuu ja minut on kaveriksi leimattu???? Enpä tiennyt tässä olevan jotain väärää. Olen koko ajan ollut todella avoin tunteistani enkä missään vaiheessa ole yrittänyt väittää miehelle, etten halua hänestä mitään tai etten välitä tai jotain. Päinvastoin olen tehnyt selväksi, että hän on minulle tärkeä ja haluan tavata.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis on todella outoa, että minä kuvittelen kaveruuteen kaveruudeksi ja että voin puhua vaikka muista miehistä, jos siltä tuntuu ja minut on kaveriksi leimattu???? Enpä tiennyt tässä olevan jotain väärää. Olen koko ajan ollut todella avoin tunteistani enkä missään vaiheessa ole yrittänyt väittää miehelle, etten halua hänestä mitään tai etten välitä tai jotain. Päinvastoin olen tehnyt selväksi, että hän on minulle tärkeä ja haluan tavata.
Voit puhua kavereidesi kanssa miehistä joista olet kiinnostunut. Älä lähetä kavereillesi noiden miesten kuvia, paitsi jos ne kuvat ovat julkisesti netissä voit lähettää linkin.
Kuten jo sanottukin, mies ymmärsi että kun kerran lähetät hänelle jonkun hänelle täysin tuntemattoman miehen kuvan, olet myös todennäköisesti lähetelly hänen kuviaan muille. Ei kukaan halua tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu miten naurettavaa, kun ihmiset käyttävät sanoja, joiden merkitystä eivät edes ymmärrä😂😂😂 Italiassa asuva italialainen on m a m u 😂😂😂😂😂
koska tässä vit* un palstalla ei voi käyttää sitä oikeaa N-sanaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööööö. Minkä hj**vetin takia kukaan käyttäisi n-sanaa italialaisesta?! 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen tämä mies on?
Italialainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*h**vetin
V... että voi ihminen olla tyhmä!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???
Anna sen olla, blokkaa. Mitä oikein halusit hänestä kun jo blokkasi sut? Kuka tajuaa sunkaan käytöstä?
Enpä ole ikinä kuvitellut jonkun olevan oikeasti niin tyhmä, että käyttää n-sanaa italialaisesta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei ne valkoisiakaan ole
Vierailija kirjoitti:
Miten kaukainen nettituttavuus voi olla tärkeä? Se haluaisi reissata mutta ap:n kustannuksella. Harvempi haluaa olla kaveri muiden miesten ohella ellei ole työ ja harrastusympäristössä.
Jos minulle alkais nais kaveri lähetellä kuvia miehistään niin ajattelisin että nainen yrittää saada minut mustasukkaiseksi koska on epätoivoisesti rakastunut minuun. Eli en haluaisi jatkaa tuttavuutta jos en olisi romanttisesti kiinnostunut kyseisestä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???
Anna sen olla, blokkaa. Mitä oikein halusit hänestä kun jo blokkasi sut? Kuka tajuaa sunkaan käytöstä?
Olemme jutelleet ainakin vuoden. Kyllä siinä ehtii kiintymään toiseen. Ikinä ennen ei ole ollut mitään tällaista tuon miehen kanssa. En todellakaan osannut odottaa tuollaista reaktiota, enkä mitään yhtäkkistä teatraalista blokkaamista ja "en halua kuulla sinusta enää ikinä" ja luonteen arvostelua. En ymmärrä mikä tuota yhtäkkiä vaivaa, kun ei ikinä ole käyttäytynyt noin minua kohtaan. Haluan hänet elämääni tavalla tai toisella. Ei hän ole ehkä parasta miesystävämateriaalia, mutta haluan hänet elämääni edes jollain tavalla. Miten joku voi muuttua noin äkisti. Aiemmin flirttiä koko ajan ja niin kultaista ja kilttiä viestittelyä.
Millaisia italialaiset ovat leppymään? Kaipaan vastauksia sellaisilta, jotka eivät koe tarvetta ilkeillä minulle. Yli vuoden aikana emme ole kertaakaan blokanneet toisiamme tai edes riidelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme jutelleet ainakin vuoden. Kyllä siinä ehtii kiintymään toiseen. Ikinä ennen ei ole ollut mitään tällaista tuon miehen kanssa. En todellakaan osannut odottaa tuollaista reaktiota, enkä mitään yhtäkkistä teatraalista blokkaamista ja "en halua kuulla sinusta enää ikinä" ja luonteen arvostelua. En ymmärrä mikä tuota yhtäkkiä vaivaa, kun ei ikinä ole käyttäytynyt noin minua kohtaan. Haluan hänet elämääni tavalla tai toisella. Ei hän ole ehkä parasta miesystävämateriaalia, mutta haluan hä
Koska hänen tavoitteensa oli toiset kuin sinulla. Netissä on helppo esittää. Et voi vaatia toista elämääsi jos se ei halua vaikka se olisikin vilpitön.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia italialaiset ovat leppymään? Kaipaan vastauksia sellaisilta, jotka eivät koe tarvetta ilkeillä minulle. Yli vuoden aikana emme ole kertaakaan blokanneet toisiamme tai edes riidelleet.
Kertokaa
Onpas muka monimutkaista: "minulla on täällä kotimaassani jo säätö, joten älä häiritse suhdettamme lemmekkäänsävyisillä viesteillä"-tämä selittää halun olla vain kaveri.
"kun tulen suomeen, voit olla suomen-säätöni"
Kelpo merimies, muija joka satamassa!
Mutta varmaan komea, joten kaikki naiset uskovat mitä tahansa.