En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä
Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.
Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei häntä kiinnosta. "Ei hän mustasukkainen ole, miksi olisi, ei se ole tervettä."
Silti tuosta alkoi todella nopeasti sellainen käytös, jota en ole IKINÄ ennen tuolta mieheltä saanut, ja yli vuoden olemme jutelleet. AINA toista kunnioittavasti.
Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä arvostelemaan luonnettani tosi töykeästi, käski minun pysyä erossa hänestä ikuisesti ja blokkasi joka paikassa???????
Kommentit (158)
Huvittavaa miten yritätte nimitellä minua ties millä kaikilla sanakäänteillä, vaikka itse olette niin tyhmiä, ettette tajua miksi käytökseni on muuttunut. Voin kertoa teille, että jos arvostan miestä 110 %, en todellakaan tee mitään minkä voisin edes kuvitella häntä loukkaavan. Kaveruusjuttuja heittävä mies ei ole 110 % arvostuksessani, joten hänen tuntemuksensa eivät ole enää numero 1 minulle. Miten tämä voi olla niin vaikea asia käsittää 😂
"Huvittavaa kuinka kovasti yrität sepitellä tuntemattoman ihmisen tilanteen itsellesi edulliseksi :D olet nähtävästi niin kateellinen, että haluat uskotella ettei kukaan komea ulkomaalainen halua minua."
Miksi ajattelet, että tässä täysin randomissa tilanteessa mulla olisi ensinnäkään tarvetta selitellä mitään "omaksi edukseni" tai toisekseen, että mulla olisi tähän liittyen jotakin "omaa etua"? Ei siitä ole mulle henkilökohtaisesti mitään etua vastasin sulle sitten mitä tahansa.
En ole kateellinen. En tunne sua enkä tunne miestä. En itse ole edes kiinnostunut miehistä, olivatpa he komeita ulkomaalaisia tai eivät. Kenties tällä viestilläsi vähän projisoit, koska näet itse tilanteen näin.
"1. Mies on flirttaillut kanssani eikä viime kerrasta ole edes pitkä aika.
Pehmeä lasku 😂 Muuten vaan ottanut aina yhteyttä minuun. "
Kenties, toki en tiedä miten tulkitset flirttailun, koska tämän keskustelun viestien perusteella et ole sosiaalisesti älykkäin henkilö, joten voi olla, että tulkitset ihan normaalin ystävällisyyden flirttinä.
"2. Koin tarpeelliseksi näyttää, etten istu kotona odottelemassa häntä. Olen ollut koko ajan avoin tunteistani, mutta halusin näyttää, että en omista elämääni hänelle. Ajattelin, että tällä tavoin voin olla yhteydessä ilman että hän tekee omia tulkintojaan"
Miksi koit tarpeelliseksi näyttää? Oletko antanut ymmärtää, että odotat häntä ja omistat elämäsi hänelle? Oletko aiemmin antanut itsestäsi niin epätoivoisen ja saatavilla olevan kuvan, jota olet päättänyt lähteä purkamaan vai onko tämä mies toivonut sun odottavan häntä ja olevan tapailematta muita? Jos näin, niin se ei oikein istu siihen ajatukseen, että hän ehdottaa ystävyyssuhdetta..
"3. En muista mitä kaikkea p*skaa tuossa luki. Joka tapauksessa mies, joka sanoo haluavansa olla kaveri, saa kestää sitä että kohtelen häntä kaverimaisesti. Siihen liittyy se, että voin kertoa vaikka deittailustani. Kaveruutta ei ole se, että rajataan pois asioita, joista "en saa" kertoa ja puhua."
Toki mies saa kestää sen, mutta on yksi asia kertoa ystävälle deiteistä kuin lähetellä jotain tindermatchien kuvia toiselle sen takia, että haluaa todistella jotakin. Vai milloin viimeksi olet lähettänyt ystävällesi kuvakaappauksen deittisovelluksesta evästyksellä "katsoppas, kyllä vaan mullakin on vientiä, älä kuvittelekaan, että odottelen sua". Se ei istu normaaliin ystävyyssuhteeseen.
En koe hedelmälliseksi ylläpitää keskustelua sun kanssasi, koska se ei oikeastaan muuta tilannetta. Ja tilanne on se, että mies on tehnyt yksiselitteisesti selväksi sulle, että hän ei halua olla sun kanssasi missään tekemisissä. Mielestäni olisi asiatonta keksiä täällä porukalla tapoja miten saat kierrettyä hänen tahtonsa ja pääset kontaktiin hänen kanssaan. Sellaista toimintaa kutsutaan vainoamiseksi. Jos joku henkilö ilmoittaa sulle, että hän ei halua kuulla susta, niin ainoa oikea reaktio on jatkaa elämää.
"Kenties, toki en tiedä miten tulkitset flirttailun, koska tämän keskustelun viestien perusteella et ole sosiaalisesti älykkäin henkilö, joten voi olla, että tulkitset ihan normaalin ystävällisyyden flirttinä."
Et ole sosiaalisesti älykkäin henkilö😂😂😂😂
En edes sano mitään noin naurettavaan p*skaan. Jos mies käyttää sanaa sweet talking, niin kyllä, se on flirttiä, usko pois idiootti.
Vierailija kirjoitti:
"Kenties, toki en tiedä miten tulkitset flirttailun, koska tämän keskustelun viestien perusteella et ole sosiaalisesti älykkäin henkilö, joten voi olla, että tulkitset ihan normaalin ystävällisyyden flirttinä."
Et ole sosiaalisesti älykkäin henkilö😂😂😂😂
En edes sano mitään noin naurettavaan p*skaan. Jos mies käyttää sanaa sweet talking, niin kyllä, se on flirttiä, usko pois idiootti.
Kyllähän kaikkia sanoja voi käyttää. Riippuu vähän kontekstista, että miten sitä kannattaa tulkita.
Esimerkiksi tässä viestissäsi käytit sanaa "sweet talking", mutta en silti oleta, että flirttailet mulle.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten yritätte nimitellä minua ties millä kaikilla sanakäänteillä, vaikka itse olette niin tyhmiä, ettette tajua miksi käytökseni on muuttunut. Voin kertoa teille, että jos arvostan miestä 110 %, en todellakaan tee mitään minkä voisin edes kuvitella häntä loukkaavan. Kaveruusjuttuja heittävä mies ei ole 110 % arvostuksessani, joten hänen tuntemuksensa eivät ole enää numero 1 minulle. Miten tämä voi olla niin vaikea asia käsittää 😂
Ja nainen joka lähettää kuvia muista miehistä, ei ole 110 % tuon miehen arvostuksessa. Ei edes 20 %. Joten hän on blokannut sinut elämästään.
Otsikkosi on "En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä" ja monessa viestissäsi kerrot miten et voi ymmärtää miksi mies toimi noin. Sinulle on kerta toisensa jälkeen kerrottu mahdollisia syitä siihen. Kysymykseesi ja ihmettelyysi on siis vastattu. Tietysti kyse on kaikkien meidän kohdalla arvailusta ja todennäköisyyksistä, koska emme tunne kyseistä miestä. Hän ainoana osaisi vastata miksi blokkasi sinut. Mutta häntä ei kiinnosta sitä tehdä.
Millaisia italialaiset ovat leppymään yleisesti ottaen?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tyhmä täällä olet sinä itse eikä se selittelemällä miksikään muutu. Pissapäälle vaikea käsittää sitä koska pitää itseään niin ylivertaisena että kuvittelee automaattisesti kaiken pyörivän vain ja ainoastaan hänen p*rseensä ympärillä eikä suostu uskomaan millään ettei näin ole. Yritä nyt vaan ymmärtää että yritit tietyn soveliaisuuden rajan eikä mies enää halua olla sinun kanssasi missään tekemisissä. Jatka elämääsi ja jätä tuo mies rauhaan.
Lopeta tuommoiset etäsuhteet kun ette selkeästi hallitse etäsuhteita
Yritti tehdä hänet mustasukkaiseksi, vai mitä?
Unohda hänet! Hän on mitä ilmeisimmin jo unohtanut sinut!
Etsi uusi mies, mutta älä "heti kättelyssä" rupea kertomaan entisistä suhteistasi ja esittelemään heidän kuviaan.
.. Kukaan .. korostan KUKAAN ei ole kateellinen jollekin selvästikin nuppivikaiselle ja hemmetin itseriittoiselle teinipissiksen tasolla olevalle jolla ongelmia oman ymmärryksensä kanssa enemmän kuin lääkäri pitää terveenä .. Saahan se ihmisriekale kaikessa itseriittoisuudessaan niin luulla mikäli todellisuus tuottaa noin suurta tuskaa mutta todeksi se ei silti muutu ..
En edelleenkään anna arvoa vastauksille, joiden kirjoittaja ei ymmärrä sanaa italialainen.
Mun mielestäni on aika huvittavaa miten itse täällä vingut siitä miten sua "nimitellään", mutta itse nimittelet kaikkia tyhmiksi, kateellisiksi raukoiksi.
Ei kukaan ole kateellinen sulle. Miksi olisi? Miksi kahdehtisin jotain anonyymia av-palstalaista, joka on joutunut nettideitissä tapaamansa miehen haukkumaksi ja blokkaamaksi?
Lisäksi jos kysyt suomenkieliseltä sivustolta, niin sun täytyy olla vähän yksinkertainen jos odotat vastauksia italialaisilta. Tottakai sulle vastaa suomalaiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni on aika huvittavaa miten itse täällä vingut siitä miten sua "nimitellään", mutta itse nimittelet kaikkia tyhmiksi, kateellisiksi raukoiksi.
Ei kukaan ole kateellinen sulle. Miksi olisi? Miksi kahdehtisin jotain anonyymia av-palstalaista, joka on joutunut nettideitissä tapaamansa miehen haukkumaksi ja blokkaamaksi?
Lisäksi jos kysyt suomenkieliseltä sivustolta, niin sun täytyy olla vähän yksinkertainen jos odotat vastauksia italialaisilta. Tottakai sulle vastaa suomalaiset ihmiset.
Olet siis oikeasti niin tyhmä, ettet tajua joidenkin olevan osittain italialaisia? 😂 olet niin tyhmä ettet tajua, että jotkut ovat olleet suhteessa italialaisen kanssa? Asuneet Italiassa?? Miten v*tussa et voi ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis oikeasti niin tyhmä, ettet tajua joidenkin olevan osittain italialaisia? 😂 olet niin tyhmä ettet tajua, että jotkut ovat olleet suhteessa italialaisen kanssa? Asuneet Italiassa?? Miten v*tussa et voi ymmärtää?
Nimittely jatkuu. Ehkä sun kannattaisi katsoa peiliin. Et vaikuta yhtään miellyttävältä henkilöltä. Heti kun saat vastauksia, jotka eivät miellytä sua niin alat meuhkata. Mieskin varmaan huomasi tämän ja siksi "haukkui luonteesi" ja blokkasi sut. Hän huomasi, että sä et ole kykenevä asialliseen keskusteluun.
Miten sä et voi ymmärtää sitä, että tässä ei ole nyt oleellista se miehen kotimaa. Samalla tavalla yksilöt voivat suuttua omista lähtökohdistaan. Ja lähtömaasta huolimatta kaikilla on oikeus vetää omat rajansa ja laittaa välit poikki toisiin ihmisiin. Kuvitteletko, että italialaisilla on joku salasana, jonka voit sanoa ja sitten homma on ok? Mies ei halua olla sun kanssa tekemisissä, se on ihan kansainvälinen merkki sille, että anna olla.
AP. on ilmeisesti vielä hyvin nuori, ignorant henkilö; kuulostaa kovin lapselliselta
Vierailija kirjoitti:
Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???
Oletko oikeasti noin pölhö? Se piti sua varalla ja nyt sulla on joku toinen, niin ei se huvikseen jaksa sun kaveri olla. Herää jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennyt ettei kaverille saa kertoa tekemisistään, kuten vaikkapa siitä että tutustuu miehiin.
Minusta ihan normaalia sen jälkeen, kun toinen on julistanut haluavansa olla kaveri. OLEN SEURUSTELLUT TÄSSÄ VÄLISSÄ eikä sekään aiheuttanut tällaista draamaa.
Miksi sinun piti todistaa jotain roikkumisesta kun olet jo seurustelulla todistanut...?
Mitä ihmeen väliä sillä on mitä minä teen tai en tee??? Miksi saisin tehdä näin mutten noin?? Kyllä minä olen ihan täysin avoimesti kertonut tuolle miehelle, että haluaisin kovasti nähdä ja että hän on minulle merkityksellinen. En ole missään vaiheessa yrittänyt esittää ettei näin ole. Olen ollut erittäin avoin.
Miestä ei vaan kiinnosta seurasi ja hän on yrittänyt tehdä sen selväksi nätisti ("ollaan kavereita"), mutta sinä jatkat roikkumista ja jotain tindermiesten kuvien lähettelyä ja lopulta hän sanoi rumasti, jotta pääsisi sinusta eroon, kun mikään muu ei toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennyt ettei kaverille saa kertoa tekemisistään, kuten vaikkapa siitä että tutustuu miehiin.
Minusta ihan normaalia sen jälkeen, kun toinen on julistanut haluavansa olla kaveri. OLEN SEURUSTELLUT TÄSSÄ VÄLISSÄ eikä sekään aiheuttanut tällaista draamaa.
Miksi sinun piti todistaa jotain roikkumisesta kun olet jo seurustelulla todistanut...?
Mitä ihmeen väliä sillä on mitä minä teen tai en tee??? Miksi saisin tehdä näin mutten noin?? Kyllä minä olen ihan täysin avoimesti kertonut tuolle miehelle, että haluaisin kovasti nähdä ja että hän on minulle merkityksellinen. En ole missään vaiheessa yrittänyt esittää ettei näin ole. Olen ollut erittäin avoin.
Juu no hän on edelleen ottanut minuun itse yhteyttä, ja flirttaillut, että se siitä yrityksestäsi. 😂
ap kuulostaa vähän erikoiselta. ei ihme, että mies suuttui sille
Lähetit hänelle vieraan miehen kuvan ja sitten ihmettelet miksi hän katsoi parhaaksi poistaa sinut elämästään??? Voisiko olla että hän koki sinun manipuloivana ja lapsellisena ja takertuvana? Ehkä hän bongaili muitakin red-flageja sinusta ja tuo kuva oli viimeinen pisara? Kukaan ei tykkää olla manipuloinnin kohteena ja ihmiset yleensä kokee manipuloinnin henkisenä väkivaltana jota esim. narsistit ja epävakaat pers.häiriöiset harrastaa ihmissuhteissa. Tällaiset tyypit on syytäkin blokata ellei halua itselleen kosolti harmeja tulevaisuudessa. Miestä pitäisi onnitella, että hän osasi napata jo alussa red-flag'it käytöksestäsi ja blokkasi sinut täysin.