Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä

Vierailija
26.06.2024 |

Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.

Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei häntä kiinnosta. "Ei hän mustasukkainen ole, miksi olisi, ei se ole tervettä." 

Silti tuosta alkoi todella nopeasti sellainen käytös, jota en ole IKINÄ ennen tuolta mieheltä saanut, ja yli vuoden olemme jutelleet. AINA toista kunnioittavasti. 

Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä arvostelemaan luonnettani tosi töykeästi, käski minun pysyä erossa hänestä ikuisesti ja blokkasi joka paikassa???????

Kommentit (158)

Vierailija
41/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset nyt ei suhtaudu tyynesti mihinkään. Pitäs sun nyt tuollainen tietää.

Vierailija
42/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennyt ettei kaverille saa kertoa tekemisistään, kuten vaikkapa siitä että tutustuu miehiin.

Minusta ihan normaalia sen jälkeen, kun toinen on julistanut haluavansa olla kaveri. OLEN SEURUSTELLUT TÄSSÄ VÄLISSÄ eikä sekään aiheuttanut tällaista draamaa. 

Miksi sinun piti todistaa jotain roikkumisesta kun olet jo seurustelulla todistanut...?

Mitä ihmeen väliä sillä on mitä minä teen tai en tee??? Miksi saisin tehdä näin mutten noin?? Kyllä minä olen ihan täysin avoimesti kertonut tuolle miehelle, että haluaisin kovasti nähdä ja että hän on minulle merkityksellinen. En ole missään vaiheessa yrittänyt esittää ettei näin ole. Olen ollut erittäin avoin.

No sellaista väliä, että nyt meni välit. Onko sulla jotain vikaa ymmärryksessä? Teit hullun teon, etkä näe siinä eroa normaaliin toimintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset nyt ei suhtaudu tyynesti mihinkään. Pitäs sun nyt tuollainen tietää.

Ei tämän vuoden aikana ole tullut mitään merkkejä tällaisesta. Ei yhtä ainuttakaan kertaa. 

Vierailija
44/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin."

Aivan nerokasta toimintaa!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

"Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä arvostelemaan luonnettani tosi töykeästi, käski minun pysyä erossa hänestä ikuisesti ja blokkasi joka paikassa???????"

Ja oikeasti ihmettelet tätä? Oletko jotenkin vajaa?

Ei, kun luulee olevansa niin ainutkertainen tapaus, että mies kuin mies ottaisi hänet millä ehdoilla ja missä tilanteessa hyvänsä. Ei tosielämä ole mitään hömppäelokuvaa.

Vierailija
45/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennyt ettei kaverille saa kertoa tekemisistään, kuten vaikkapa siitä että tutustuu miehiin.

Minusta ihan normaalia sen jälkeen, kun toinen on julistanut haluavansa olla kaveri. OLEN SEURUSTELLUT TÄSSÄ VÄLISSÄ eikä sekään aiheuttanut tällaista draamaa. 

Miksi sinun piti todistaa jotain roikkumisesta kun olet jo seurustelulla todistanut...?

Mitä ihmeen väliä sillä on mitä minä teen tai en tee??? Miksi saisin tehdä näin mutten noin?? Kyllä minä olen ihan täysin avoimesti kertonut tuolle miehelle, että haluaisin kovasti nähdä ja että hän on minulle merkityksellinen. En ole missään vaiheessa yrittänyt esittää ettei näin ole. Olen ollut erittäin avoin.

Mielestäni ei ole mitään hullua siinä, että näyttää toiselle ettei roiku hänessä. Minä luulin, että mies pelkää minun roikkuvan ja siksi halusin näyttää, ettei asia ole niin, joten ei tarvitse stressata.

Vierailija
46/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sanoi sun luonteesta?

Mitä se sinulle kuuluu? Luuletko etten tajua, että kyselet siksi, että voisit alkaa pilkkaamaan minua? 

Mietin vaan, kannattaisiko miettiä mitä hän sanoi, liittyikö tähän kuvasekoiluun ja kannattaisiko sun tarkastella sopiiko sanotut asiat sinuun ja voisitko oppia niistä. Mies taitaa olla menetetty tapaus kuitenkin... Mutta voit oppia hallitsemaan käytöstä ja ajatuksia, niin että ensi kerralla et ihan impulsiivisesti yritä tehdä mustasukkaiseksi ketään, joka on vielä ihan pelkästään vaan kaveriksi halunnut. Ketjun perusteella näyttää että suutut kun et saa mieleisiä vastauksia. Kyllähän täällä on aika ilkeä meininki lähtökohtaisesti, mutta onhan tuo sun käytös kuvien lähettämisen kanssa aika outoa, näetkö sitä itse?

Mietipä hetki järjellä tuota kommenttiasi???? Jos toinen on sanonut haluavansa olla kaveri, mitä i h m e e n väliä minun teoillani ja tekemällä jättämisillä on siinä vaiheessa?? Luulin, että tuo mies pelkää minun roikkuvan hänessä ja halusin näyttää etten roiku.

Vierailija
47/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemättä*

Vierailija
48/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tekeväni palveluksen näyttämällä, että minulla on kyllä vaihtoehtoja. Halusin pitää miehen elämässäni ja ajattelin, että hän etääntyy pikku hiljaa, jos luulee ettei minulla ole mitään eikä ketään ja että asetan hänelle odotuksia ja paineita.

Vierailija
49/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole mitään hullua siinä, että näyttää toiselle ettei roiku hänessä. Minä luulin, että mies pelkää minun roikkuvan ja siksi halusin näyttää, ettei asia ole niin, joten ei tarvitse stressata

Tosiaan, sähän onnistuit yli odotusten viestinnässäsi Romeon kanssa! 😉  Nyt kun hieman vielä hiot ihmissuhdetaitojasi,  niin ei ainakaan huonommin voi mennä.  🤔

Vierailija
50/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ole mitään hullua siinä, että näyttää toiselle ettei roiku hänessä. Minä luulin, että mies pelkää minun roikkuvan ja siksi halusin näyttää, ettei asia ole niin, joten ei tarvitse stressata

Tosiaan, sähän onnistuit yli odotusten viestinnässäsi Romeon kanssa! 😉  Nyt kun hieman vielä hiot ihmissuhdetaitojasi,  niin ei ainakaan huonommin voi mennä.  🤔

Luulin tekeväni palveluksen näyttämällä, etten aseta hänelle mitään odotuksia ja paineita. Oma lehmä oli ojassa sillä tavalla, että ajattelin tämän pitävän miehen elämässäni (kun ei tarvitse pelätä, että asetan hänelle liikaa odotuksia.)

Vierailija
51/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kun olemme ainakin vuoden jutelleet eikä ikinä ole ollut mitään tällaista. Miten minä voisin tajuta mitä tuleman pitää, kun ainakin vuoden verran olen nähnyt aivan erilaisen puolen tuosta miehestä. Todella kiltin ja kultaisen, joka sanoi että haluaa pelkkää hyvää minulle.

Vierailija
52/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi teot ja sanat ovat kohdanneet sillä tavalla, että ikinä ei ole ollut mitään riitaa. Ei mitään suuttumista. Ei blokkaamista. Ei mitään. Mies on ollut tukena eri asioissa ja näyttänyt, että välittää. Sitten yhtäkkiä en edes tunnista häntä.

Vierailija
53/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi teot ja sanat ovat kohdanneet sillä tavalla, että ikinä ei ole ollut mitään riitaa. Ei mitään suuttumista. Ei blokkaamista. Ei mitään. Mies on ollut tukena eri asioissa ja näyttänyt, että välittää. Sitten yhtäkkiä en edes tunnista häntä.

No ota asia siltä kannalta että on hyvä, että tuo puoli tuli nyt esiin. Jokaisessa ihmisessä on hyviä ja huonoja puolia. Ja italialaiselta mieheltä et ihan oikeasti voi odottaa tyyntä suhtautumista siihen, että lähetät hänelle toisen miehen kuvia. 

Vierailija
54/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettämällä sen toisen miehen kuvan ilmoitit, että sinulla on toinen.

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos toinen sanoo haluavansa olla toistaiseksi kaveri???

Maailmassa ei ole kovin paljon maita missä mies ja nainen voivat olla pelkkiä kavereita.

Osassa maista nainen ei edes tervehdi vieraita miehiä, edes vastaukseksi, toisella tavalla käyttäytyminen johtaa pahimmillaan kunniamu#  haan.

Vierailija
55/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettämällä sen toisen miehen kuvan ilmoitit, että sinulla on toinen.

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos toinen sanoo haluavansa olla toistaiseksi kaveri???

Maailmassa ei ole kovin paljon maita missä mies ja nainen voivat olla pelkkiä kavereita.

Osassa maista nainen ei edes tervehdi vieraita miehiä, edes vastaukseksi, toisella tavalla käyttäytyminen johtaa pahimmillaan kunniamu#  haan.

No jos minulle sanotaan, että ollaan kavereita, niin otan sen sellaisena että ollaan kavereita ja voin vaikka puhua muista miehistä, jos siltä tuntuu. 

Vierailija
56/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen älykkyys ja nettietiketti, missä olette 🙄

Vierailija
57/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin tekeväni palveluksen näyttämällä, etten aseta hänelle mitään odotuksia ja paineita. Oma lehmä oli ojassa sillä tavalla, että ajattelin tämän pitävän miehen elämässäni (kun ei tarvitse pelätä, että asetan hänelle liikaa odotuksia.)

Kuten sanottiin, sinun kannattaa vielä hioa ihmissuhdetaitojasi. Aloita vaikka sillä, ettet loukkaa ihmisten (sen kuvan miehen) yksityisyyttä.

Vierailija
58/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvelee sinun lähettävän hänen kuviaan ja tietojaan muille miehille. Eli kun lähetit miehen kuvat hänelle, niin tietysti hän ajattelee sinun toimivan samoin kaikkien muidenkin miesystävien kanssa.

Vierailija
59/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen tämä mies on?

Vierailija
60/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka joku m a m u n nus si ja viittii tehdä tämmöisen aloituksen!? hyi helve tti