Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä

Vierailija
26.06.2024 |

Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.

Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei häntä kiinnosta. "Ei hän mustasukkainen ole, miksi olisi, ei se ole tervettä." 

Silti tuosta alkoi todella nopeasti sellainen käytös, jota en ole IKINÄ ennen tuolta mieheltä saanut, ja yli vuoden olemme jutelleet. AINA toista kunnioittavasti. 

Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä arvostelemaan luonnettani tosi töykeästi, käski minun pysyä erossa hänestä ikuisesti ja blokkasi joka paikassa???????

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin."

Aivan nerokasta toimintaa!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

"Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä arvostelemaan luonnettani tosi töykeästi, käski minun pysyä erossa hänestä ikuisesti ja blokkasi joka paikassa???????"

Ja oikeasti ihmettelet tätä? Oletko jotenkin vajaa?

Vierailija
22/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoi sun luonteesta?

Vierailija
24/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???

Olisit tyytyväinen. Ei tuollainen tulisi toimimaan mitenkään.

Vierailija
25/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt ettei kaverille saa kertoa tekemisistään, kuten vaikkapa siitä että tutustuu miehiin.

Vierailija
26/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekki oisin ärsyyntynyt, jos toinen alkaisi lähettelemään kumppanivaihtoehdon kuvia ja ottaisin lähettäjään etäisyyttä. Outoa käytöstä tommonen.

Vierailija
27/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu? Luuletko etten tajua, että kyselet siksi, että voisit alkaa pilkkaamaan minua? 

Vierailija
28/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kaveruus päättyi, hanki uusia kavereita vaikka kotimaasta. Mitä itket? Turkista saat heti tusinan rakastajia, kun vähän sinne päin katsotkin. Heille kelpaa varatutkin naiset - ovathan hekin yleensä naimisissa.

Vierailija
29/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennyt ettei kaverille saa kertoa tekemisistään, kuten vaikkapa siitä että tutustuu miehiin.

Minusta ihan normaalia sen jälkeen, kun toinen on julistanut haluavansa olla kaveri. OLEN SEURUSTELLUT TÄSSÄ VÄLISSÄ eikä sekään aiheuttanut tällaista draamaa. 

Vierailija
30/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kykene löytämään kumpania suomesta? Kuitenkin pajon enemmän vapaita miehiä kuin naisia.

Vierailija
31/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisit itse suhtautunut jos mies olisi lähettänyt sinulle kuvia toisesta naisesta?

Jos olet miehestä tosi kiinnostunut?

Jos minulle olisi käynnyt noin niin olisin myös hienotunteisesti lopettanut yhteydenpidon.

Toivottanut onnea kuvassa olevan kanssa.

Minkä reaktion halusit?

Jatkan vielä.

Teillä on välimatkaa, tottakai tämän takia alotatte kavereina.

Tunteet miehellä on voinut syventyä kaveruudesta pikkuhiljaa rakkaudeksi.

Mikä kulttuuri miehellä? Kun olet kirjotellut seurustelustasi ei välttämättä ole tajunnut mitä tarkoitat.

Mutta nyt kun sai kuvia toisesta niin tajuaa että sinulla todellakin on toinen.

Vierailija
32/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo

Vierailija
33/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti? Joku siis lähettää toiselle miehelle toisen miehen kuvan!! Hih! 

Vierailija
34/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kykene löytämään kumpania suomesta? Kuitenkin pajon enemmän vapaita miehiä kuin naisia.

Ehkäpä minua ei kiinnosta suomalaiset? Enkä sanonut missään vaiheessa etten LÖYDÄ Suomesta ketään. Juttelen todella monille Suomessa asuville. Tuo mies oli minulle tärkeä enkä halua menettää häntä.

Vierailija
35/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä seurustellutkin tässä välissä eikä mies vetänyt tuollaista hernettä nenään.

Ja itsekö meinaat että tuo mies istuu siellä kotonansa ja haaveilee vain sinusta?

Ei tuo tule toimimaan.

Vierailija
36/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu? Luuletko etten tajua, että kyselet siksi, että voisit alkaa pilkkaamaan minua? 

Mietin vaan, kannattaisiko miettiä mitä hän sanoi, liittyikö tähän kuvasekoiluun ja kannattaisiko sun tarkastella sopiiko sanotut asiat sinuun ja voisitko oppia niistä. Mies taitaa olla menetetty tapaus kuitenkin... Mutta voit oppia hallitsemaan käytöstä ja ajatuksia, niin että ensi kerralla et ihan impulsiivisesti yritä tehdä mustasukkaiseksi ketään, joka on vielä ihan pelkästään vaan kaveriksi halunnut. Ketjun perusteella näyttää että suutut kun et saa mieleisiä vastauksia. Kyllähän täällä on aika ilkeä meininki lähtökohtaisesti, mutta onhan tuo sun käytös kuvien lähettämisen kanssa aika outoa, näetkö sitä itse?

Vierailija
37/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan normaalia sen jälkeen, kun toinen on julistanut haluavansa olla kaveri. OLEN SEURUSTELLUT TÄSSÄ VÄLISSÄ eikä sekään aiheuttanut tällaista draamaa. 

Miksi sinun piti todistaa jotain roikkumisesta kun olet jo seurustelulla todistanut...?

Vierailija
38/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisit itse suhtautunut jos mies olisi lähettänyt sinulle kuvia toisesta naisesta?

Jos olet miehestä tosi kiinnostunut?

Jos minulle olisi käynnyt noin niin olisin myös hienotunteisesti lopettanut yhteydenpidon.

Toivottanut onnea kuvassa olevan kanssa.

Minkä reaktion halusit?

Jatkan vielä.

Teillä on välimatkaa, tottakai tämän takia alotatte kavereina.

Tunteet miehellä on voinut syventyä kaveruudesta pikkuhiljaa rakkaudeksi.

Mikä kulttuuri miehellä? Kun olet kirjotellut seurustelustasi ei välttämättä ole tajunnut mitä tarkoitat.

Mutta nyt kun sai kuvia toisesta niin tajuaa että sinulla todellakin on toinen.

Miten minä olisin voinut tietää, että häntä kiinnostaa (???) jos hän laittaa minut friendzonelle. En minä ole tottunut tuollaiseen. Luulin, että kaveruus on kaveruutta ja ajattelin, että no sentään hän on minun elämässäni, vaikkei sillä tavalla kuin haluaisin. Mies on italialainen. 

Vierailija
39/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun piti todistaa jotain roikkumisesta kun olet jo seurustelulla todistanut...?

Mitä ihmeen väliä sillä on mitä minä teen tai en tee??? Miksi saisin tehdä näin mutten noin?? Kyllä minä olen ihan täysin avoimesti kertonut tuolle miehelle, että haluaisin kovasti nähdä ja että hän on minulle merkityksellinen. En ole missään vaiheessa yrittänyt esittää ettei näin ole. Olen ollut erittäin avoin.

Vierailija
40/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???

Olisit tyytyväinen. Ei tuollainen tulisi toimimaan mitenkään.

Miksei?