Paljonko sinulla on vaatteita, joita et ole käyttänyt vuoteen?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon. Useimmat sellaisia, etteivät oikein "ikäiselleni" enää sovi, mutten ole raaskinut heittää pois jos sitten kuitenkin joskus... Nyt olen niistä alkanut pikkuhiljaa luopua, kun teini-ikäinen sukulaistyttö alkaa olemaan samoissa mitoissa ja on niistä pitänyt.
Mä oon 60+ ja käytän melkein kaikkia muita vaatteita paitsi napapaitoja, minihameita ja jakkupukuja.
Sama. Minun lapsenlapseni pukeutuu konservatiivisemmin kuin minä 🤭
Paljon! Vaatekaappi meni uusiksi raskausaikana. Sitten tuli vielä toinen lapsi heti perään. Nyt roikkuu joka paikka ja vaatekoko muutenkin kasvanut parilla koolla. Odottelen vielä, jos joskus mahtuisinkin suosikkifarkkuihini...
Ihan liikaa, eilen tutkin vaatekaappia, oli paljon paitoja joita en edes muistanut. Laitoin muovikassiin ja vien UFFille.
Varmaan 90 % vaatteista (jos ei lasketa kenkiä, sukkia ja alusvaatteita). Silti vaatteita ei ole kovin paljoa. Käytän toisin sanoen pitkälti samoja vaatteita koko ajan.
Teen juuri kesävaatteilla sellaista testiä, että henkarit on käännetty nurin ja kesän lopulla näen, mitä ei käytetty. Lisäksi pakkasin jo osan pahvilaatikkoon, koska en muista niitä pariin vuoteen pitäneeni. Syksyllä vippaan koko satsin tekstiilijätekeräykseen ja jos joku hyväkuntoinen yksilö on niin ne pelastusarmeijalle.
Ei yhtäkään, pyrin pitämään vaatekaapin aika tiiviinä. Vaikeampi saada asukriisiä kun vaihtoehtoja on valmiiksi jo vähän. Ennen oli tapana säilöä sellaisia "ehkä nämä joskus taas mahtuu päälleni" vaatteita joista loppuviimein tuli aina vain paha mieli.
Ei ole. Käytän kutakin vaatetta 2-5 kertaa ja heitän pois. Miksi säilyttäisin vaatetta joka on kulunut.
Mä oon 60+ ja käytän melkein kaikkia muita vaatteita paitsi napapaitoja, minihameita ja jakkupukuja.