Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pikkuvaimo on yläosattomissa ja makaa pyyhkeen päällä.
Ei ole huomannut että olen zoomannut valvontakameran häneen:)
Nyt hiukan vemputtelen
Äärimmäisen oikein ja luonnollista. Mitäpähän keikistelee tissit paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... En todellakaan hyväksy kenenkään laitonta kuvaamista. En hyväksy siis näin ollen kenenkään perseiden kuvaamista, ...
Puhut "laittomasta kuvaamisesta", mutta yhdistät sen julkisilla paikoilla tapahtuneisiin täysin laillisiin takapuolten kuvaamisiin?
Jutus kyl mainittiin, että kuvausta olisi tehty yksityisilläkin paikoilla. Kuvaajien kannattaisi juristeilta tarkistaa, missä saakaan kuvata.
Kaikkialla saa kuvata mihin on kaikilla vapaa pääsy. Esim. joidenkin kauppojen kuvauskiellot ovat laittomia.
No ei oo laittomia. Yrityksillä on oikeus asettaa palveluilleen käyttöehdot ja valita asiakkaansa. Esim. kuntosalilla voi olla rajoituksia. Kannattaa vähän perehtyä asiaan eikä tuutata disinformaatiota oman agendan ajamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat salakuvailee.
Voi olla, mutta julkisella paikalla kuvaaminen ei ole salakuvausta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kyllä ja jos havaitsen jonkun kuvaamassa jotakuta, teen tapahtuman tiettäväksi kohteelle ja jos tarvis, vetelen ympäri korvia. Turha itkeä nenä poskella jos olet itse toiminut väärin toista ihmistä kohtaan. Te pikkupers*reiät ette opi kuin väkivallan kautta mikä on oikein ja mikä väärin. Johtunee pieleen menneestä kasvatuksesta.
Sellaiset voimafantasiat siellä. Harhoissa voi elää vaikka koko ikänsä, kun ei koskaan joudu kokeilemaan. Et valitettavasti pärjäisi edes puolta pienemmällä täysin treenaamattomalle pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuomitset kuvaajan, mutta käytät tällaista kieltä? Oletko edes nainen?
Voi voi, joko alat uskomaan että ei kuvata? Olen samaa mieltä hänen kanssa ja mä olen nainen.
Aika va_jaa täytyy olla jos tuollaista harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat salakuvailee.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 sivua persekipeitä keski-ikäisiä akkoja 😆
Nuori nainen olen, ja vituttaa teidän ääliöiden käytös.
N23
Mitäs aijot tehdä asialle? Ai niin, ei voi tehdä yhtikäs mitään xD
Opettelisit saatanan yhteiskunnan hylkiö edes kirjoittamaan. Huomaa, että ysiluokkakin jäi kesken. Mutta kiitos, että olet avannut silmäni sille, millaisia miehet ovat tässä maassa. Nuorten naisten on aika suunnata katseensa muualle. Jääkää te luuserit tänne salakuvaamaan äitienne perseitä. Muuhun teistä tuskin onkaan.
N23
Joku incelakka mouhoaa kateellisena kun omaa persettä ei halua kukaan kuvata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain puitteissa sen voi varmasti tehdä, mutta miksi sun pitää kuvata salaa naisten pyllyjä? Tai mikset mene pyytämään lupaa etukäteen?
"Koska minä haluan!" on tähänkin riittävä perustelu.
Mun mielestäni se on ihmisen omankin henkisen kehityksen kannalta oleellista olla kykenevä tarkastelemaan omia valintoja vähän syvällisemmin kuin vaan "koska mä haluan/voin". Se on jotenkin taaperomaista.
Mä tulkitsen tätä niin, että nimenomaan SALAKUVAAMINEN on kivaa. Ei ole kivaa katsoa netistä pyllyjen kuvia jos ne on otettu luvan kanssa. Naisten seksuaalisuus on vähän ällöä peräkammarin pojille, koska he eivät ole sen kohteena. Sen takia naisten seksualisointi ilman var
Ja vielä tuo kuvien jakaminen, eihän se ole millään tavalla hyväntahtoista, kyllähän siinä on kyse nimenomaan halventamisesta.
Onko?
Asia on erittäin helppo selvittää, eli oliko kuvan jakaja jotenkin sanallisesti halventanut kuvattua henkilöä?
Vai onko päinvastoin kehunut?
Itse en tiedä kummin on, kun en ole käynyt kyseisellä sivustolla/ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
"Lehdet eivät tiettävästi kuvaa ja julkaise jonnien sivustoilla runc.matskuiks. Pieni ero. Jotenkin kuvaavaa, ettei tämän ketjun jonnet ymmärrä intentioiden eroa tässä."
Öh, minkä tahansa median voi nähdä monenlaisessa valossa. Asia taitaa tulla sinulle yllätyksenä.
Voi nähdä joo. Sairas mieli tuottaa sairasta todellisuutta. Nyt kyse oli siitä, mikä on kuvaajan intentio. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitonta hupiahan tuo, jos naamat ei näy. Nutturat on nyt turhan kireellä.
Saako sinun alle koulukäistä lasta kuvata niin, että lähikuvassa on hänen takapuoli? Leikkipuistot on myös julkisia paikkoja, siellä saa kuka tahansa kuvata lapsia ja laittaa niiden kuvat nettiin jollekin suositulle sivustolle.
Mikäs pedofilia-päähänpinttymä sinulla on?
Minkä minä sille voin, että suurin osa ylilautalaisista on pedofiileja.
Onko sulla tilastoja?
Kyseessä on tunnettu fakta, ei tarvitse tilastoja kysellä.
Ole vain siinä uskossa 😂😂😂 !
On kilttimiehet aina vaan yhtä kilttejä..
Tirkistelijät, pedot ja muut pervot ovat aina olleet yhteiskunnan pohjasakkaa. Saattaa kilttimiestä sattua nenuun, jos joku "jännis" eli ihan tavallinen perheenisä näkee lapsensa takamusta kuvattavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... En todellakaan hyväksy kenenkään laitonta kuvaamista. En hyväksy siis näin ollen kenenkään perseiden kuvaamista, ...
Puhut "laittomasta kuvaamisesta", mutta yhdistät sen julkisilla paikoilla tapahtuneisiin täysin laillisiin takapuolten kuvaamisiin?
Jutus kyl mainittiin, että kuvausta olisi tehty yksityisilläkin paikoilla. Kuvaajien kannattaisi juristeilta tarkistaa, missä saakaan kuvata.
Kaikkialla saa kuvata mihin on kaikilla vapaa pääsy. Esim. joidenkin kauppojen kuvauskiellot ovat laittomia.
No ei oo laittomia. Yrityksillä on oikeus asettaa palveluilleen käyttöehdot ja valita asiakkaansa. Esim. kuntosalilla voi olla rajoituksia. Kannattaa vähän perehtyä
Kuntosalilla käynti yleensä maksaa eli kaikille ei ole vapaata pääsyä. Oletko vähän vajaa?
Vierailija kirjoitti:
"Nainen kyllä ja jos havaitsen jonkun kuvaamassa jotakuta, teen tapahtuman tiettäväksi kohteelle ja jos tarvis, vetelen ympäri korvia. Turha itkeä nenä poskella jos olet itse toiminut väärin toista ihmistä kohtaan. Te pikkupers*reiät ette opi kuin väkivallan kautta mikä on oikein ja mikä väärin. Johtunee pieleen menneestä kasvatuksesta. "
Häpäiset sukupuolesi tällaisilla väkivaltaan yllyttävillä puheenvuoroilla. "Elä ja anna toisten elää" voisi olla sinulle sopiva elämänviisaus.
Älä viitsi olla tekopyhä. Saman tekisin myös minä. Turpaan vaan, että tukka lähtee.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli lehdet, VHS, dvd ja sitten kun tuli internetti niin erilaisia sivustoja videoista ja kuvista lähtien. Myös of.. Nyt kun joku eräjormat ideoita ottaa pepusta (vaatteet päällä) kuvia julkisilla paikoilla ni huhhuh mikä mellakka kun muijat käy kuumana. Vai koskiko he jotenkin kun näin haloo tuli aiheesta?
Oletko jotenkin tyhmä? Ne lehdissä ja videoilla esiintyneet halusivat tulla kuvatuksi ja heille maksettiin siitä palkkaa.
Nyt on kyse siitä, että ääliöt pervot kuvaavat salaa, lataavat kuvat nettiin ja sitten herjaavat naisia.
Miksi tämäkin pitää vääntää rautalangasta?
Suurin osahan teistä menee naimisiin noiden pellejen kanssa ja lisääntyy niiden kanssa, kun on niin ihana yli 185cm, korkeasti koulutettu mies, jolla on rahoituksella hankittu hieno auto j
Höpö höpö. Ne kuvaajat on maksimissaa nipinnapin 165 cm pitkiä, hinteliä, vitamiinipuutoksista kärsiviä olmeja, jotka pääsevät ainoastaan peruskoulun läpi rimaa hipoen. Ei ne sieltä kellarista käsin mitään jatko-opintoja suorita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo laittomia. Yrityksillä on oikeus asettaa palveluilleen käyttöehdot ja valita asiakkaansa. Esim. kuntosalilla voi olla rajoituksia. Kannattaa vähän perehtyä
Ja hei on sulla yleisiin vapaa pääsy, muttei niissä saa kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 sivua persekipeitä keski-ikäisiä akkoja 😆
Nuori nainen olen, ja vituttaa teidän ääliöiden käytös.
N23
Mitäs aijot tehdä asialle? Ai niin, ei voi tehdä yhtikäs mitään xD
Opettelisit saatanan yhteiskunnan hylkiö edes kirjoittamaan. Huomaa, että ysiluokkakin jäi kesken. Mutta kiitos, että olet avannut silmäni sille, millaisia miehet ovat tässä maassa. Nuorten naisten on aika suunnata katseensa muualle. Jääkää te luuserit tänne salakuvaamaan äitienne perseitä. Muuhun teistä tuskin onkaan.
N23
Joku incelakka mouhoaa kateellisena kun omaa persettä ei halua kukaan kuvata?
Tuo N23 on lapsukainen minuun verrattuna ja varmaan moneen muuhun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo laittomia. Yrityksillä on oikeus asettaa palveluilleen käyttöehdot ja valita asiakkaansa. Esim. kuntosalill
Siis käymälöihin
Onkohan minunkin peppua kuvattu, pitääpä olla tarkempi kaupassa kun pylleröittelee.
Kuluta sitä olemassa olevaa taidetta, joiden malleilta on kysytty lupa. Sinun salakähmäinen perseenkuvaussessio Prisman karkkilaarin edustalla ei ole taidetta, vaikka inkkeli kuinka niin omassa psykoosissaan kuvittelisi.