Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tekisi terävää kun noista joku tapaus etenisi ennakkotapaukseksi oikeuteen. Muutenhan tuo voi yltyä ties millaisiin mittasuhteisiin tulevaisuudessa.
Ei etene oikeuteen, jos ei levitetä alastonkuvia:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/35d4dcae-7509-40da-845a-db8b81dafa0e
Ei tuossa niin sanottu. Luetko itse ollenkaan artikkeleita, mitä jaat?
Sanotaan nimenomaan, et nettiin laittaminen voi tulla ongelmaksi.
Ymmärrätkö itse ollenkaan sanaa voi. Jokaiseen meistä voi esim iskeä salama kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet aiheuttavat ihan omilla toimillaan sen että naiset kiertävät heidät kaukaa. Myös ne nätit, nuoret naiset.
Teinityttäreni kertoi että moni hänen ikäisensä tyttö pelkää poikia ja miehiä koska niin moni on avoimesti naisvihamielinen. Yksin tulevat jäämään nuo incelit
No ainakin ne pyllytrikoo tytöt ovat sen verran kiinnostuneita pojista, että pitävät huolella esillä tarjottavan 😜
Sairas runkkaripervo pitää tavallisia pyllytrikoo seksuaalisina. Onko kiva olla kuolaava pervo sika?
Olen kahden tytön äiti ja pitänyt huolen siitä etteivät omat tyttäreni pukeudu pyllytrikoisiin. Kannustatko sinä lapsiasi esittelemään julkisesti paikkojaan?
Minäkin muistan ne farkut. Piti makuulta vetää päälle hengitystä pidellen. Tosin silloin ei ollut mitään napapaitoja vaan paidat olivat suurempia tai college-paitoja. Muistan senkin, että koulu puuttui pukeutumiseen saattoivat lähettää kotiin jos ei ollut asiallisesti pukeutunut. Ei taida nykyään onnustua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset ovat seksuaalisia. Kaltaisesi frigidit lusikkanaamat ovat vähemmistöä.
Kyllä ovat seksuaalisia.
Normaali ihminen ei kuvaa toisten ihmisten perseitä, pimppoja ja tissejä.
Mutta normaalit naiset kuvaa kaluja
No eikä kuvata.
Alapeukuttajat: ketkä kaikki normaalit naiset ovat kalujanne kuvanneet? Aivan, eivät he normaaleja ole ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pahimmassa tapauksessa tässä aletaan jahtaamaan täysin syyttömiä ihmisiä. Naisten logiikkaan kun ei voi edes luottaa, että tekisivät järkeviä johtopäätelmiä milloin joku kuvaa oikeasti."
No ne syyttömät voivat sitten kiittää teitä salakuvaajia harrastuksestanne. Kannattaisiko lopettaa, ennen kuin kaikkia nuoria miehiä aletaan epäillä?
Vai kannattaisiko sinun mennä hoitoon? Julkisesti saa kuvata ihmisiä, mutta toisen asettaminen huonoon valoon ilman syytä aiheuttaa toiselle osapuolelle mahdollisesti mainehaittaa, jolloin saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen jos rikosta ei tapahtunut.
Ootte te varsinaisia sankareita. Ensin luotte täysin epäeettisen toimintakulttuurin ja jos siihen joku haluaa puuttua, suosittelet hoitoa! Ja kaiken lisäksi puhut mainehaitasta! Mainehaitan aiheutta ihan nämä kuvaajat ja kuvien levittäjät itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet, sairasta oksettavaa paskaa. Onneksi yhä useampi nuori nainen valitsee vapaaehtoisen sinkkuuden! Jätetään miehet salakuvaaminen ja tumputtamaan itsekseen luuserifoorumille
Kiivasta miesten haukkumista jo yli 100 sivua. Jos olisi päinvastoin niin ketju olisi suljettu ajat sitten. Jatkakaa toki, ei haittaa.
Miesten haukkumista, kun ei tykätä miesten moukkamaisesta käytöksestä ja lisäksi sen puolustelusta? Voivoi, tuliko paha mieli?
Kiitos ja näkemiin, Peeping Tom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pahimmassa tapauksessa tässä aletaan jahtaamaan täysin syyttömiä ihmisiä. Naisten logiikkaan kun ei voi edes luottaa, että tekisivät järkeviä johtopäätelmiä milloin joku kuvaa oikeasti."
No ne syyttömät voivat sitten kiittää teitä salakuvaajia harrastuksestanne. Kannattaisiko lopettaa, ennen kuin kaikkia nuoria miehiä aletaan epäillä?
Vai kannattaisiko sinun mennä hoitoon? Julkisesti saa kuvata ihmisiä, mutta toisen asettaminen huonoon valoon ilman syytä aiheuttaa toiselle osapuolelle mahdollisesti mainehaittaa, jolloin saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen jos rikosta ei tapahtunut.Ootte te varsinaisia sankareita. Ensin luotte täysin epäeettisen toimintakulttuurin ja jos siihen joku haluaa puuttua, suosittelet hoitoa! Ja kaiken lisäksi puhut mainehaitasta! Mainehaitan aiheutta ihan n
Ei kannata väitellä häneen kanssaan. Loputon suo. Hakkeri/stalkkeri, kerää tietojanne. Älkää kertoko mitään todellista itsestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kannattaisiko sinun mennä hoitoon? Julkisesti saa kuvata ihmisiä, mutta toisen asettaminen huonoon valoon ilman syytä aiheuttaa toiselle osapuolelle mahdollisesti mainehaittaa, jolloin saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen jos rikosta ei tapahtunut.
Vaikka lain mukaan saakin kuvata ihmisiä julkisesti, niin onko se silti aina hyvän tavan mukaista?
Hei, hyvätapaisuus alentaa miehiä! Just joku niin sanoi. Ylevä mies öykkäröi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lain mukaan saakin kuvata ihmisiä julkisesti, niin onko se silti aina hyvän ta
Järki !
Kenen järki? Sun? Naapurin pervon? Presindentin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lain mukaan saakin kuvata ihmisiä julkisesti, niin onko se silti aina hyvän tavan mukaista?
Missä
Ne on sosiaalisia normeja. Niitä vastaan uhmaikäiset toimivat. Toisille se uhma jää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset ovat seksuaalisia. Kaltaisesi frigidit lusikkanaamat ovat vähemmistöä.
Kyllä ovat seksuaalisia.
Normaali ihminen ei kuvaa toisten ihmisten perseitä, pimppoja ja tissejä.
Mutta normaalit naiset kuvaa kaluja
Luvalla oman miehen, miksei. Ei jakele kuvaa mihinkään.
Niihä sinä luulet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lain mukaan saakin kuvata ih
Monet ateistitkin, siis älyköt, noudattavat vuorisaarnan oppeja ilman uskon ulottuvuutta. Se on ihan peruskauraa ihmisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuoltahan löyty mun perä.
M56v.
:D se oiski hyvä joku pitkä hiuksinen mies, josta erehtyy takaa katsottuna olevan nainen ja sen persettä miehet ihailevat ylilaudalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lain mukaan saakin kuvata ihmisiä julkisesti, niin onko se silti aina hyvän ta
Tietenkin naisten tunteilla on väliä asioissa, jotka koskevat naisia itseään. Voi jestas sentään, miestenkö tunteita pitäis ajatella, kun miehet alistavat naisia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme toki elä enää yhtenäiskulttuurin aikaa, mutta silti tuollainen "mistä viaton kuvaajaparka ikinä voi tietää tekeekö väärin"- heittäytyminenkin tuntuu vähän... No, nololta.
Ei se nyt NIIN relatiivista ole, ymmärtää et toisen ihmisen salakuvailu ei nyt vaan ole "hyvän tavan mukaista".
Missaat pointin. Jos käytetään argumenttina "hyvää tapaa", "etiikkaa" tai "moraalia" missä tahansa kysymyksessä niin mennään metsään.
Vai mitä olet siitä mieltä jos vuokranantajasi sanoo että "on hyvän tavan mukaista ottaa poskeen vuokranmaksun yhteydessä"?
Siinähän se perrse roikkuu mukana, jos joku idiootti roikkuu kanssa kuvaamassa, niin oma vikansa. Ei kai niille hoitoakaan ole järjestetty. Miehet kompensoi puutteitaan naisten avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä palsta naisistakaan kovin imartelevaa kuvaa anna.
Mä olen kyllästynyt naisiin kohdistuvaan vittuiluun ja esineellistämiseen. Joten vittuilen takas.
On huomattu. Nuoret suomalaiset naiset ovat epäkohteliaita miehille Koska mä voin.
En ole nuori. Mä en kiusaa ketäään ja en ole epäkihtelias. Jos mua kohdellaan huonosti niin mä puolustaudun.
Mä olen nuorena kokenut kaikenlaista pazkaa. En ole enää hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kielletään kuvaaminen!
Ounou mun belfiet ja selfiet. Miten selviin ilman instaseuraajia? Varsinki ilman niitä likasia setämiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä palsta naisistakaan kovin imartelevaa kuvaa anna.
Mä olen kyllästynyt naisiin kohdistuvaan vittuiluun ja esineellistämiseen. Joten vittuilen takas.
On huomattu. Nuoret suomalaiset naiset ovat epäkohteliaita miehille Koska mä voin.
Sitä saa mitä tilaa.
Eri
Hei vaan sinä 20-50+ mies. Pitäisikö tehdä elämällään jotakin muuta kun haukkua naisia netissä?
T. "mummo"