Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, jos olisit rikas, niin kävisitkö töissä?

Vierailija
25.06.2024 |

Eli vaikka tyyliin joku lottovoittaja, perijä jne

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tekemistä pitäis kyllä sitten kuitenkin keksiä. Töissäkäynti on helppo tapa tehdä jotain eikä vain lorvailla.

Miten joku voi olla näin mielikuvitukseton ihminen? Ei keksi tekemistä? Mitä te teette vapaa-aikana, lorvitte ja odotatte pääsevänne töihin tekemään jotain?

Vierailija
62/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin yrityksen, jossa voisin työskennellä tehokkaasti. Työllistäisin työntekijöitä, jotka ovat kiinnostuneita toiminnasta, eikä vain ajan tappamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän voisi elää tällä hetkellä ylimpään tulodesiiliin kuuluvien kuukausiansioilla. Ikävä kyllä perintö pitäisi muuttaa rahaksi ainakin vähitellen. No puuta joutuu jossain vaiheessa myymään, kun puut tarpeeksi isoja. Myös muille vuokratut pellot voisi myydä, mutta pelkällä tontilla ja talolla tekemistä olisi aivan liian vähän. Eli pidän toistaiseksi kiinni motosta: :Mä joka päivä töitä teen..."

Vierailija
64/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,  jossain kyllä. Ja jonkin verran. 

En osaa sanoa tarkkaan. 

En kylläkään 37h/vko klo 7.00 alkaen:D

Kaipaan rytmiä ja järjestystä.

Haluan olla osa tätä yhteiskuntaa enkä voisi olla, jos en osallistuisi.

Vierailija
65/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän vastakysymyksen. Tekeekö kukaan rikas täyttä työviikkoa jotain normiduunia?

Vierailija
66/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna olen rikas enkä käy töissä. Harrastelen kyllä kaikenlaista mukavaa.

Vierailija
67/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne ettei tarvitse käydä töissä, en siis käy. Aina ihmettelen miten edes ehtisin. 

Vierailija
68/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas, käyn töissä. Tai oikeastaan teen töitä, en vain käy työpaikalla.

Vierailija
69/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tekemistä pitäis kyllä sitten kuitenkin keksiä. Töissäkäynti on helppo tapa tehdä jotain eikä vain lorvailla.

Miten joku voi olla näin mielikuvitukseton ihminen? Ei keksi tekemistä? Mitä te teette vapaa-aikana, lorvitte ja odotatte pääsevänne töihin tekemään jotain?

Kuten tossa ylempänä kirjoitin, mä en tajua miten mä ehtisin käydä töissä kun on niin paljon kaikkea muuta ajanvietettä. No, onhan jotkut ihan paniikissa eläkkeelle "joutumisesta" tai jopa pitemmästä lomasta... ihmettelen kyllä. 

Vierailija
70/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, tällä hetkellä maksaisin siitä, että pääsisin töihin. 

Vierailija
71/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Huolehtisin lapsista, liikkuisin luonnossa, treenaisin, golfaisin. Lukisin latinaa ja italiaa omaksi iloksi

Vierailija
72/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Jos voittaisin loton päävoiton, perustaisin hyväntekeväisyyssäätiön ja palkkaisin siihen johtajan jne. mitä nyt tarvitsee. Kotiin palkkaisin siivoojan ja kokin, ja tietysti puutarhurin. En tekisi enää mitään mitä en haluaisi, hyvä jos puoni pyyhkisin. Ryhtyisin vaikuttajaksi rahojeni turvin.

Vierailija
73/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt, että pyrkisin koulunkäyntiavustajaksi yläkouluun jos jäisin työttömäksi. Eli jos olisin rikas, toimisin niin. Pitäisin työtä tärkeänä ja tulen toimeen pienemmilläkin tuloilla jo nyt. Pidän työtäni (hankintajohtaja) kiinnostavana, mutten koe merkitystä. Olisi kiva tehdä ikääntyessä jotain mikä tuntuu tärkeältä.

Vierailija
74/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Huolehtisin lapsista, liikkuisin luonnossa, treenaisin, golfaisin. Lukisin latinaa ja italiaa omaksi iloksi

Ja näitä ei voi millään tehdä töiden lisäksi 😀 

Vierailija
75/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kävisin nykyisessä työssäni, jos saisin tehdä osa-aikaista työtä ja pitää pitkiä lomia. Näin varmaan ainakin vähän aikaa kunnes keksisin jotain muuta. Mulla on kiva työ ja mahtava työporukka, joten en haluaisi näistä luopua rikkaanakaan. 

Vierailija
76/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kävisi. Tekisin kaikenlaista mikä milloinkin huvittaa harrastusmielessä vaan.

Vierailija
77/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän vastakysymyksen. Tekeekö kukaan rikas täyttä työviikkoa jotain normiduunia?

Tunnen erittäin rikkaan miehen hyvin, koska hän on lähintä perhettäni avioliiton kautta. Hän tekee töitä melkein koko ajan. Sen varakkuuden myötä on tullut vastuu, vastuu työntekijöitä ja asiakkaita kohtaan. Lisäksi hän taitaa rakastaa sitä työtään.

Vierailija
78/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin urheiluseuran ja perustaisin yökerhon. Päivät nukkuisin ja yöt bilettäisin julkkisten kanssa. Lomat viettäisin Dubaissa.

Vierailija
79/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kävisin. Katsos kun työ ei ole yksinomaan rahaa vaan myös itsensä toteuttamista ja sosiaalista kanssakäymistä.

Vierailija
80/133 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä sinä täytät päiväsi, siis 7 * 16 valveillaolotuntia joka viikko ympäri vuoden?

Luulisin, että ihmisten elämisen rytmissä on vain merkittäviä eroja. Tunnen ihmisiä, jotka voi istua terassilla ja juoda teetä vain kuunnellen omia ajatuksiaan. Minä pitkästyn, ei pysty.

mut joo, kerro vaikka tyypillisen päivän ohjelma tammikuussa ja elokuussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme