pakastatteko talveksi mansikoita
Päätinkin ostaa viiden kilon laatikon pakastettavaksi mansikoita,tyyriitä kyl olivat 42euroo viiden kilon laatikko
Kommentit (84)
En. Niitä saa talvella valmiiksi pakastettuina kaupasta sen verran kuin tarvii.
En enää. En tykkää yhtään pakastetuista ja sitten sulatetuista lötköistä marjoista jotka ei maistu muulle kun happamalle. Viime vuonna vielä keitin ne hilloiksi, nyt en viitsi nähdä edes sitä vaivaa.
En, mutta vadelmia ja mustikoita kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita ja liikaa muovijätettä.
Tuo pakastaminen on jotain outoa pula-ajan jäännettä. Lienee halvempaakin ostaa kaupasta, ja saa sopivan määrän, eli rahaa ei kulu siksikään turhaan.
Tietysti. Joka vuosi 15-20 kg. Tykkään pakastaa osan viipaloituna, osan kokonaisina lajiteltuina isoihin ja pieniin. Erikokoisina annoksina. Valmiit pakastemansikat on aina arvoitus, joukossa on jopa puoliraakoja, mätiä, isoja ja pieniä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliita ja liikaa muovijätettä.
Pakastealtaasta ovat halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne ovat oikeasti pakastettuja eivätkä vaan pelkästään jäädytettyjä.
Pakastetut mansikat ovat pahoja, ja muutenkin syön marjani ja hedelmäni tuoreina.
Mansikat säilyvät hyvin pakkasessa
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Joka vuosi 15-20 kg. Tykkään pakastaa osan viipaloituna, osan kokonaisina lajiteltuina isoihin ja pieniin. Erikokoisina annoksina. Valmiit pakastemansikat on aina arvoitus, joukossa on jopa puoliraakoja, mätiä, isoja ja pieniä sekaisin.
Aivan samoja määriä ja osan myös survon. Minulla menee paljon talven aikaan muitakin marjoja mansikoiden lisäksi kun käytän niitä kaurapuurosta.
Miksi maksaa marjoista, kun saa ilmaiseki metsästä. Ja mansikat superkalliita.
En, ottaa päähän kaikki rahan tuhlaaminen nykyään, ennen oli tärkeää aina pakastimessa marjoja, laitoin piirakkaan ja puuroon. Joskus talvella ehkä ostan pakastepuolukoita.
Et tarvitse tietoa minun tuntemattoman pakastuksista 🙈
En pakasta mitään, koska minulla ei ole toimivaa pakastinta.
En ole niin tyhmä. Ostan pakastettuna kaupasta.