Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko juttelua sellaisen kanssa, joka

Vierailija
25.06.2024 |

Sanoo, että hänellä on paljon kaikkea eikä halua koko ajan istua deittisovelluksissa, ja nyt on muutenkin kesä ja blaablaa.

On ainakin etsivinään pitkäaikaista suhdetta. Ei ole maininnut sanaa elämänkumppani, mutta en tiedä onko se niin justiinsa.

Ongelma on se, kun minulla on paljon toksisia suhteita takanani, kiitos isäni, joka opetti tottumaan kaikenlaiseen.

Nyt en enää erota, että mikä on oikeasti red flag ja mikä vain tuntuu siltä. Olen erittäin halukas katkaisemaan kierteen ja olemaan ihan oikeasti aidossa, terveessä suhteessa, joka kestää. 

Olen kurkkuani myöten täynnä saman kaavan toistumista.

Siksi mietin, että pitääkö tuollainen lausunto ottaa hyvällä vai pahalla? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kenenkään tarvitse alkaa kertoilemaan, että nykyään nainenkin voi tehdä aloitteen, kuin se olisi jotenkin uusi asia. Minä en halua tehdä aloitetta. 

Olen tehnyt alotteita muutaman kerran ja oikeastaan ei olisi kannattanut. Jälkeenpäin ajattelin, että ei kannata edes vilkaista sellaisiin tyyppeihin, jos nainen joutuu tekemään aloitteen. Toisaalta suurin osa aloitteellisista miehistä on nekin olleet sellaisia, joita en ole huolinut. 

Vierailija
22/24 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, että tätä asiaa pohdiskelen on se, että kun kaikki ne toksiset suhteeni ovat alkaneet samalla kaavalla ja olen totaalisen kyllästynyt käymään läpi saman uudestaan ja uudestaan, niin nyt yritän miettiä että mikä on OIKEASTI red flag ja mikä vain TUNTUU siltä, kun olen vääränlaiseen tottunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kenenkään tarvitse alkaa kertoilemaan, että nykyään nainenkin voi tehdä aloitteen, kuin se olisi jotenkin uusi asia. Minä en halua tehdä aloitetta. 

Olen tehnyt alotteita muutaman kerran ja oikeastaan ei olisi kannattanut. Jälkeenpäin ajattelin, että ei kannata edes vilkaista sellaisiin tyyppeihin, jos nainen joutuu tekemään aloitteen. Toisaalta suurin osa aloitteellisista miehistä on nekin olleet sellaisia, joita en ole huolinut. 

Niinpä. Siksi en ala ketään pyytelemään ulos enkä johtamaan keskustelua. 

Vierailija
24/24 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, että bumblessa minun on pakko lähettää eka viesti. Tällöin en ikinä tiedä kuka on oikeasti alotekykyinen ja kuka vain kykenee vastaamaan pariin viestiin kadotakseen sitten yhtäkkiä. Inhoan tuota bumblen ominaisuutta.