Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin tänään syödä näin

Vierailija
25.06.2024 |

Söin äsken kaksi viipaletta kauraleipää joissa päällä oivariinia, keittokinkkua ja oltermannia. Lisäksi oli 200g banaanijogurttia ja juomana vettä.

Iltapäivällä ajattelin tehdä ruoaksi kaurapuuroa, nesteenä sekä vettä että maitoa. Hiutaleita laitan 2dl. Puuron päälle sitten mustikoita.

Pakko saada taas painon putoaminen liikkeelle kun on monta kuukautta jumittanut suurin piirtein samoissa lukemissa, vaihdellen 1-2kg. Pudotettavaa on vielä paljon joten tällaiset kevyemmät päivät ruokailun suhteen on vain hyvä asia. 

Huomenna sitten töissä lounas mitä siellä nyt sattuukin olemaan ja otan kohtuullisen annoksen. Kotona sitten varmaan vain kaurapuuroa tai jogurttia+mysliä ruoaksi. 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuro ja leipä saa vihaiseksi :)

Aivot jää ilman ravintoa.

Sulla tässä on aivot jääneet ilman ravintoa kun et aloituksesta tajua, että syön tänään näin ja huomenna ihan kunnon ruokaa. Kovasti pitää päteä ja viisastella, mutta ei tuon vertaa osata lukea selkeää suomen kieltä.

Ap

Onkohan sinulla nälkäkiukku ?

Ei ole koska mulla ei ole nälkä. Mua vain vituttaa tyhmät ihmiset jotka ei osaa lukea tai ymmärtää lukemaansa. Kovasti viisastelette mulle ja vittuilette, mutta ette osaa lukea aloitusta.

Ap

Vierailija
42/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sokerin haitoista on jopa näyttöä."

Totta, mutta ei kaikkien hiilihydraattien. Osa hiilihydraatin lähteistä on hyviä, ja tästä on todisteita.

En mollannutkaan kaikkia hiilareita.

Mutta kerro ne "hyvät" hiilarit ja todisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala: puuro marjoilla (kuinka paljon vaan)

Lounas: keitettyjä kasviksia (kuinka paljon vaan) ja 100g kanaa tai kalaa)

Välipalat: sitrushedelmiä (mandariini, appelsiini, greippi), pähkinöitä (luontaisia, ei suolaa ja öljyä)

Iltapala: puuro marjoilla

Mä en kysynyt yhtään mitään vinkkejä. Osaan kyllä syödä terveellistä ja monipuolista ruokaa. Tänään vain näin. Kestäkää se ja opetelkaa lukemaan.

Ap

Vierailija
44/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välipalat: sitrushedelmiä (mandariini, appelsiini, greippi), pähkinöitä (luontaisia, ei suolaa ja öljyä)

Mä en kysynyt yhtään mitään vinkkejä. Osaan kyllä syödä terveellistä ja monipuolista ruokaa. Tänään vain näin. Kestäkää se ja opetelkaa lukemaan.

Ap

Jos kerran "osaat" terveellisen syömisen, niin miksi kuitenkin syöt huonosti?

Vierailija
45/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kerran "osaat" terveellisen syömisen, niin miksi kuitenkin syöt huonosti?

Voi luoja. Mä en enää edes jaksa teitä vähä-älyisiä kun mikään ei mene jakeluun.

Ap

Vierailija
46/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä on keskimittainen suomalainen nainen. Mun puuroannos on puoli desiä hiutaleita ja desi vettä. En mitenkään pystyisi syömään annosta, jossa on 2 dl hiutaleita.

No voi hellanlettas kun on pienoinen masuli siellä sitten. Jaksatko kupin kahvia kerralla vai mahtuuko massuun vain desi?

Vierailija
47/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sokerin haitoista on jopa näyttöä."

Totta, mutta ei kaikkien hiilihydraattien. Osa hiilihydraatin lähteistä on hyviä, ja tästä on todisteita.

En mollannutkaan kaikkia hiilareita.

Mutta kerro ne "hyvät" hiilarit ja todisteet.

Tästä löytyy älyttömästi tietoa hakemalla. Tämän pitäisi olla jo kaikkien tiedossa.

Vierailija
48/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitten haet tällä aloituksella? Suurin osa terveellisesti syövistä ja/tai laihduttavista ei noudata tollasta ruokavaliota, joten kai he nyt saavat kommentoida aihetta?

Vierailija
49/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitten haet tällä aloituksella? Suurin osa terveellisesti syövistä ja/tai laihduttavista ei noudata tollasta ruokavaliota, joten kai he nyt saavat kommentoida aihetta?

Ei saa kommentoida asiaa jos ei ymmärrä lukemaansa.

Ap

Vierailija
50/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kiukkuinen vaikka keskustelijoilla on hyviä neuvoja laihikseen, moni varmaan itsekin ollut, minä aikoinaan laihdutin 30 kg,  puolitin ruoka annokseni, sekin kätevä ettei tarvi miettiä kaloreita ja lääkäri lisäsi vielä yhden ruokailun  ruokavalio ohjauksessa kun oli liian pitkä väli lounaan ja kotona vasta syödyn ruuan välillä töitten jälkeen. Sianlihan jätin pois. Hyvää jatkoa laihikseen.

Vierailija
51/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä nyt hermostu mutta miksi teit aloituksen jos et halua keskustelua asiastasi ?

Vierailija
52/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kiukkuinen vaikka keskustelijoilla on hyviä neuvoja laihikseen, moni varmaan itsekin ollut, minä aikoinaan laihdutin 30 kg,  puolitin ruoka annokseni, sekin kätevä ettei tarvi miettiä kaloreita ja lääkäri lisäsi vielä yhden ruokailun  ruokavalio ohjauksessa kun oli liian pitkä väli lounaan ja kotona vasta syödyn ruuan välillä töitten jälkeen. Sianlihan jätin pois. Hyvää jatkoa laihikseen.

Mä olen kiukkuinen lukutaidottomille ääliöille. Mä olen pudottanut painoa jo 20kg eli mä tiedän mitä teen. Syön yhden lämpimän ruoan päivässä. Välillä syön aamupalan ja välillä en, riippuu miten työvuorot menee. Mä kun teen kolmivuorotyötä. Toisen ruoan korvaan sitten esim. just kaurapuurolla+marjoilla, itse tehdyllä smoothiella. Olen pienentänyt annoskoot, vähentänyt radikaalisti herkkuja, lisännyt kasviksia ja liikun enemmän. 

Pöllöt eivät tajunneet, että en todellakaan syö joka päivä näin. 

Ap

Vierailija
53/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kiukkuinen lukutaidottomille ääliöille. Mä olen pudottanut painoa jo 20kg eli mä tiedän mitä teen. Syön yhden lämpimän ruoan päivässä. Välillä syön aamupalan ja välillä en, riippuu miten työvuorot menee. Mä kun teen kolmivuorotyötä. Toisen ruoan korvaan sitten esim. just kaurapuurolla+marjoilla, itse tehdyllä smoothiella. Olen pienentänyt annoskoot, vähentänyt radikaalisti herkkuja, lisännyt kasviksia ja liikun enemmän. 

Pöllöt eivät

Sä olet kiukkuinen ravinnon puutteessa. Ei puuro smoothiet mitään ruokaa ole.

Vierailija
54/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tää on? Onko ihmiset oikeesti noin aivopestyjä ja typeriä. 

Ootko jonku lobotomian käyny vai miks et käytä sun omia aivoja? 

Jos sun paino kertyy ja lihot, niin sun ruokailutavat on pielessä. Muuta ne ja jätä tuo kaikki roska pois. Ei tuo niin vaikeeta oo. Tuossa ei oo mitään vaikeaa kun laittaa valot päälle ja lopettaa sen hetkellisen mielihyvät hakemisen ruoasta. Se ei oo sen arvoista. 

kyllä se on sen arvoista, olen kulinaristi 93 kg 70v terve ku pukki

Vierailija
55/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kiukkuinen lukutaidottomille ääliöille. Mä olen pudottanut painoa jo 20kg eli mä tiedän mitä teen. Syön yhden lämpimän ruoan päivässä. Välillä syön aamupalan ja välillä en, riippuu miten työvuorot menee. Mä kun teen kolmivuorotyötä. Toisen ruoan korvaan sitten esim. just kaurapuurolla+marjoilla, itse tehdyllä smoothiella. Olen pienentänyt annoskoot, vähentänyt radikaalisti herkkuja, lisännyt kasviksia

Enkä ole vaan edelleen mua vituttaa lukutaidottomat ääliöt. Kyllä mä itse tiedän tämän asian sua paremmin. Vaikka mä olisin vetänyt juuri mahan täyteen esim. pihviä ja muusia, niin te ääliöt vituttaisitte silti mua. En voi sietää tuollaisia ihmisiä.

Ap

Vierailija
56/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään näin: aamulla kuppi kahvia, iltapäivällä kuppi kahvia ja palanen raparperipiirakkaa. Kohta syön pakastepizzan aurajuustolla ja kourallisen irtokarkkeja. Illalla kuppi teetä.

Eilen ja yleensä joka päivä kesällä muuten sama mutta pizzan ja karkkien tilalla on salaattia.

Ei kerkeä päivällä syödä lomalla eikä ole edes nälkä.

Vierailija
57/58 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikoinaan laihdutin niin en kertonut kenellekään, turhaa jauhamista aiheesta, keskity omaan dieettiin ja etsi vinkkejä ruokavalioista googlesta. Onnistuu paremmin. 

Vierailija
58/58 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tänään ajattelit syödä?